Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy  - poriadne bahenné kúpele

Reportáž: ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy - poriadne bahenné kúpele

Dohňany sú už dlhé roky úzko spojené s horskou cyklistikou. V sobotu 19. mája táto cyklistická “Mekka” už po druhýkrát hostila 2. kolo piateho ročníka ŠKODA BIKE OPEN TOUR pod názvom ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy.
Reportáž: CUBE SPA MTB maratón Rajecká dolina - malofatranská stíhačka

Sobota - 12. máj, deň D, začiatok maratónskej sezóny, teda presnejšie, začiatok mojej maratónskej sezóny. Tohtoročnú premiéru som si odbil v Rajeckých Tepliciach na druhom ročníku “kúpeľného” CUBE SPA MTB maratónu.
Reportáž: Kráľ Záhoria MTB maratón – moje prvé súťažné kilometre v sezóne

I keď Kráľ Záhoria tento rok oslavoval okrúhlych 10 rokov, pre mňa bola účasť na týchto pretekoch premiérova.
Reportáž: BBB Vlko Hron MTB – výborné podujatie a ešte lepšie preteky

Nie je veľa tradičných „maratónskych“ akcií, na ktorých by som za ten čas, čo jazdím, nebol pozrieť. BBB Vlko Hron MTB patril medzi jednu z nich. Doteraz...
Reportáž: QUICK SPORT Jarný šprint – neplánované veci sú tie najlepšie

Rozhodnutie, že sa po množstve pasívnych účastí na mnohých pretekoch tentokrát zapojím aktívne, padlo vlastne veľmi spontánne a dosť na poslednú chvíľu.
Reportáž: STUPAVA WINTER TROPHY MTB & RUN – sneh, blato a zábava

Tento rok sa konal už 10-ty jubilejný ročník tohto zimného podujatia. Minulý rok som mal premiéru a keďže sa mi páčilo, prihlásil som aj teraz. No a opäť bola zábava...
Reportáž: 2. Zimný Cyklonárez – nakoniec predsa len mrazivá horská akcia

V mojom prípade sa nejednalo len o súboj s horským chladom, ako uvádza hlavné motto podujatia. Pribudol ešte jeden nečakaný protivník...
Zaujímavé reportáže z roku 2017 – od zimných akcií, až po ME v maratóne

Ak hľadáte motiváciu na ďalšiu sezónu, možno pomôže inšpirácia v podobe TOP reportáží, ktoré sme pre vás v roku 2017 pripravili.
Reportáž: Blinduro Fall 2017 - ukončenie enduro sezóny „naslepo“

Keď spojíte dokopy bikera Michala Prokopa s moravsko-slovenskými trailami a jesennú valašskú prírodu, musí vám byť jasné, že edícia prvého ročníka Blinduro bude zážitok, ktorý sa nezmazateľne zapíše do enduro sezóny 2017.
Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – naozaj pravdivý názov

Ak všade leje, treba ísť do Košíc a vďaka parádnej trati som opäť neváhal dodržať toto pravidlo a navštíviť bikerov na východe. Záver sezóny ako sa patrí...
Reportáž: Cyklomaratón Topoľčianky – úspešný záver seriálu Slovak XCM Tour 2017

V sobotu, 9.9.2017, dali účastníci pohára Slovak XCM Tour záverečnú bodku za prestížnou cyklomaratónskou sériou MTB. Zároveň boli preteky aj 10. kolom Slovenského pohára XCM.
Reportáž: 30. ročník edície Javorinskej časovky a výborný nápad so štafetou

Na štart sa postavilo 120 pretekárov a ako už tradične, bola na výber horská a cestná časovka, ktoré majú podľa propozícii dĺžku 8,5 km a prevýšenie 650 m.