Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: Cyklo - Maratón Horné Sŕnie – prašno a zbesilo

Horúčavy od začiatku týždňa atakujú historické teplotné rekordy a predpovede počasia na sobotu neveštia žiadne citeľné ochladenie. Všetkým je jasné, že sa pôjde pekelné tempo a že o slnko, pot a mračná prachu nebude núdza.
Reportáž: Enduro x race alebo aj český „majstrák“

Pretekov v disciplíne enduro je na Slovenku ako šafranu. Preto často odchádzam za hranice svoje tréningové hodiny porovnať s jazdcami z Čiech a Poľska, kde sa (aspoň podľa mňa) jazdí „top“ v rámci Európy. Nebolo tomu inak ani tentokrát...
Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY MTB & RUN – zážitkom a poriadnej „svalovici“ naproti

V poradí štvrté kolo ŠBOT už tradične ponúka príležitosť, ako si vylepšiť cyklistické opálenie a hlavne si poriadne „naložiť“ aj 2 dni po sebe. Neváham a idem teda naproti obľúbenej svalovici...
Reportáž: Víkend na Tour de Prešov

Dávnejšie ma v pozvánkach zaujala info o Tour de Prešov, okrem iného aj tým, že sa jednalo o dvojdňovú akciu, a teda som mohol bicyklom vyplniť celý víkend.
Reportáž: Karpatský Pedál MTB maratón - akcia v slovensko-moravskom pohraničí

Lákavá akcia v slovensko-moravskom pohraničí, navyše na chodníkoch a cestičkách, z ktorých väčšinu mám prejazdenú a poznám, keďže tento kraj mám veľmi rád a chodím sem pomerne často.
Reportáž: Salzkammergut Trophy – druhá ľadová facka od soľnej komory

Jedným z mojich hlavných „cieľov“ tejto sezóny bolo konečne pokoriť 12-hodinovú hranicu na 210 km dlhej extrémnej trase. Lenže nakoniec to nevyšlo tak úplne podľa predstáv...
Reportáž: Beskyd tour 2017 aj s Jardom Kulhavým

Na svojich stránkach sa tento tradičný český maratón pýši superlatívmi ako najstarší, najtradičnejší, najmalebnejší a najťažší.
Reportáž: Tour de Volcano - tradične vysoký štandard

Prvú júlovú nedeľu bol na programe dňa cestný maratón Tour de Volcano, s tradičným štartom a cieľom v Banskej Bystrici.
Reportáž: AUTHOR ŠKODA bikemaratón Súľovské skaly – malé deja-vu na parádnej trati

Tretie kolo ŠBOT hostil Súľov a upravené trate sľubovali ešte väčší zážitok, čo naozaj neboli len prázdne reči – vitajte na pravom MTB maratóne!
Reportáž: Sella Ronda Hero – ďalší pokus o splnenie cieľa v najkrajšej prírodnej aréne

Bolo by trochu naivné sem ísť s hlavným cieľom - obhájiť víťazstvo, navyše teraz v kategórii „licencovaných“. Motiváciou sa stala hranica 6 hod., ktorá mi pred rokom ušla a túžba vychutnať si naplno nádherné singláče a traily.
Reportáž: FESTINA 24 hodín MTB Belá – Nižné Kamence, MSR jednotlivcov 2017

Asi dva, tri týždne pred termínom 24–hodinovky som sa rozhodol, že natrénované čosi je, psychicky som dostatočne na výške (bol som si vtedy priam istý), aj kolegovia a kolegyne z klubu (sú psychicky naladení mimo extrémnych hodnôt stupnice sebazničenia) idú dvojice, či štvorice, tak som sa aj ja prihlásil rovno do kategórie pretekárov s rovnakým hendikepom.
Reportáž: ŠKODA Dohňany – Púchov Trophy - slnko, prach a singláče

Dohňany zrejme milovníkom horskej cyklistiky netreba príliš predstavovať a druhé kolo ŠBOT si tu odbilo výbornú premiéru, navyše na trati, kde sa človek skutočne nenudil.