Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: Mestské MTB preteky - Cyklo-Santé Kremnica

Po cyklo akciami nabitom minulom víkende, nemám problém pri rozhodovaní, kam vyraziť na bike v prvú júnovú sobotu. Po náročnom mtb maratóne v Kálnici ma 24-hodinovka moc nelákala a preto volím niečo kratšie a zároveň aj pre mňa netradičné a neznáme – mestské MTB preteky v Kremnici. Zo strohých informácií o pretekoch som na webe veľa nezistil a ráno vyrážam s presvedčením, že ostrieľaného bikera nemá čo zaskočiť.
Reportáž: Zápisky z MTB Trophy 2. časť – domáca pôda a záverečný útok

V minulej časti som trochu opísal svoje pocity z prvej a druhej etapy 10. ročníka MTB Trophy (1.časť: voda, blato, prach a slnko). Naložili sme si veru poriadne, a to sme boli ešte len v polovici. Takže, ako sme sa nakoniec dostali do cieľa?
Reportáž: Kaktus Bike Karloveský kros – môj prvý cross-country

V slnečnú sobotu 21. mája 2016, sa v bratislavskom Líščom údolí konalo druhé kolo Župného pohára - Karloveský kros, pričom tento pretek je zaradený do seriálu šiesteho ročníka pretekov Župný pohár 2016.
Reportáž: ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou 2016 – nová definícia absolútneho blata

Druhé kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016, sa určite zapíše do pamäti všetkých zúčastnených. Myslím, že každý jeden, kto sa nakoniec postavil na štart, si zaslúži absolutórium. Mariková je známa svojím terénom aj keď býva všade relatívne sucho, no keď viac dní predtým poriadne leje, vrátane soboty, dostáva slovo blato ďalší rozmer....
Reportáž: BBB MTB Vlko-Hron alebo za spoznávaním nového maratónu

Tohtoročný kalendár cyklistických podujatí je doslova nabitý MTB maratónmi. Po absolvovaní kompletnej vlaňajšej série - Slovak XCM Tour a ŠKODA BIKE OPEN TOUR, som mal dilemu, ktoré si zvolím na túto sezónu. Za 5 rokov aktívneho súťaženia, moje nohy odkrútili akcie v najmenej 30 lokalitách. Pre tento rok volím „koštovku“ ostatných, pre mňa dosiaľ nepoznaných.
Reportáž: Author Šela Marathon - Majstrovstvá ČR v maratóne a opäť neuveriteľný zážitok

Kto si chce aspoň trochu nastaviť zrkadlo reality, nemusí vôbec chodiť ďaleko do zahraničia. Stačí zájsť na Moravu a postaviť sa na štart tohto už kultového maratónu. Následne uvidí, koľko mu naložia Kulhavý, Hynek, Boudný a spol., ktorí si to tento rok navyše dávali aj o majstrovský titul. Snáď vás potom ale neprestane baviť jazdiť a trénovať...
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – Majstrovstvá Slovenska na poriadne rýchlej trati

Hneď ráno mám trochu zvláštny pocit pri škrabaní okna na aute, či náhodou nejdem na zimný maratón. Ale o čosi neskôr, pri parkovaní na lúke vedľa ihriska v Svätom Jure už je jasné, že nie. Slnko parádne hreje a rozhodnutie pre krátky dres a nohavice, je definitívne. Hlavne nefúka severák ako minulý rok, kde to bolo pomaly na zimnú čiapku :-).
Reportáž: Kráľ Záhoria – kráľ singlov

V Zlatníckej doline sa v sobotu 23.4.2016, konal už 8. ročník preteku - Kráľ Záhoria MTB Maratón 2016. Trať bola situovaná v lesoch Bielych Karpát a mala byť dlhá 2 x 25 kilometrov s prevýšením 1 180 m. V skutočnosti však bola o pár kilometrov kratšia a prevýšenie o nejaké slabé dve stovky metrov väčšie. Záverečné kilometre okruhu viedli po trati finálového preteku Slovenského pohára v cross country. Podľa slov organizátora, došlo k zmenám trate z dôvodu ťažby dreva.
Reportáž: Odštartovala séria pretekov WBS v Bučoviciach

Bučovický lesopark obsadilo 173 pretekárov chtivých jazdy na bicykli z kopca v závodnom tempe. Takto milo sme boli privítaní na prvom preteku RPM stav wood bike series 2016. Lesopark Kalvárie bol pre tento pretek perfektne pripravený miestnou partiou, pod taktovkou riaditeľa preteku Svati Piňose, ktorá urobila maximum a vyhrala sa s detailami tratí a ich bezpečnosti.
Reportáž: DownMall Tour Bratislava - atmosféra, ktorú sa oplatilo zažiť

Čím lepším začať sezónu ako super akciou v nákupnom stredisku. Samozrejme, nemyslíme akcie pre nákupných maniakov, ale poriadnu dávku adrenalínu v podobe pretekov v nákupnom stredisku v Bratislave, ktoré hostilo historicky prvý pretek série DownMall Tour na Slovensku.
Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2016 - zimná akcia ako sa patrí aj s ľadom a snehom

Zimný maratón je v podstate vždy taká lotéria, kde nikto nevie, ako vlastne bude. Môže sa stať, že bude sneh po kolená, alebo aj sucho ako v lete. Tento rok ale opäť všetko vyzeralo tak, ako sa na zimu patrí, teda aspoň v rámci možností zimy bratislavskej...
10 najlepších reportáží z bike akcií v roku 2015

Počas minulého roku sme priniesli desiatky reportáži z menších, ale aj väčších bike akcií zo Slovenska, či zahraničia. Nakoľko je v týchto dňoch pekne mrazivo a veterno, pozrite si tie najzaujímavejšie a nechajte sa inšpirovať, kam vyraziť budúci rok...