Články v kategórii 'Reportaz' (409 - 420 z 898 článkov)

DAVORIN XCM Slovak Paradise- report

10.09.2012 4 963 6 0

Tento víkend sa konalo v Hrabušiciach dvanáste kolo cyklomaratónskej MTB série s názvom Davorin XCM Slovak Paradise - Hrabušice. Naša výprava (tomas11, nomad a ja) sme išli už v piatok, keďže z Bratislavy to nie je zrovna najbližšie a navyše nomada sme brali v Hronskom Beňadiku. Cesta prebehla vcelku rýchlo, dokonca sme si spravili „výlet“ keď sme nešli klasicky cez Donovaly, ale cez východnejší horský priechod cesty 72 – cez Čertovicu (Podbrezová – Liptovský Hrádok). Naskytli sa nádherné panorámy, skoro ako v Alpách .
Kráľovský MTB maratón - report

02.09.2012 5 782 1 0

Po absolvovaní Horal tour som sa rozhodol, že sa zúčastním aj Kráľovského maratónu. Organizátori sľubovali nádhernú trať, kvalitnú organizáciu a pekné pamätné tričká. A keďže moja kondícia celé leto mierne stúpala padla voľba na dlhú trať. Na dlhej som ešte nebol tak som si to chcel skúsiť a bol som motivovaný aj fukerkami od kalasu pre 45 najrýchlejších pretekárov.
Eurobike 2012 - 1. diel

01.09.2012 4 491 3 0

Na prelome augusta a septembra sa uskutočnil v nemeckom meste Friedrichshafen 21. ročník jednej z najväčších cyklistických výstav sveta. Počas štyroch dní výstavu navštívilo približne 64000 návštevníkov z 97 krajín. MTBiker bol pri tom a v najbližších dňoch vám budeme prinášať fotogalérie a články z tejto výstavy.
Merida Zelená Stopa 2012 - fotoreport

30.08.2012 5 777 0

79 fotografií z dnešnej Meridy Zelenej Stopy SNP, ktorá sa tradične išla z Banskej Bystrice na sviatok SNP.
Dubnický maratón 2012 - report

26.08.2012 5 246 0

Rozhodnutie o účasti na tohtoročnom Dubničáku som si nechával takpovediac na poslednú chvíľu, vo štvrtok poobede už som mal ale jasno, bola by škoda si trošku nepretočiť nohy pred dovolenkou v Alpách. To, že podmienky budú takmer ideálne bolo jasné už dlhšie vopred, v Novej Dubnici a okolí nepršalo už nejaký ten týždeň a organizátori sľubovali rýchlu a prašnú trať.
Rovnako ako pred týždňom v Korbielówe mi spoločnosť robil Imro, prezentácia na plavárni bola sekundová záležitosť, trošku sme boli ešte zohriať nohy do Kolačína a hor sa na štart.
Hltanie prachu na Greenbiku - report II

21.08.2012 3 130 2 0

V stredu podvečer mi volá Milan, či chcem ísť na Greenbike, ak budem mať štartovné zadarmo. Za report. Ulakomil som sa, osudová chyba. :-D Nohy rozbité od Horala, ale lepšie ako sa doma nudiť... Vo štvrtok v rámci práce som sa zastavil v predajni na prezentácii, akurát som mal cestu okolo, keď mi Milan oznámil, že ma odprezentoval s protekčnou 13-kou. :-) Keď mi v Málinci tesne ušla...
Kellys  Greenbike Tour 2012 - report I

Kellys Greenbike Tour 2012 - report I

20.08.2012 3 669 0

Tradičný augustový dátum, tradičné miesto v Bratislave na Partizánskej lúke...
18.8 sa konal ďalší, už v poradí 5. ročník. Kellys Greenbike Tour sa išiel zároveň aj ako posledné kolo projektu na podporu onkologických chorých detí „Župný pohár – Na bicykli deťom“.
Samotnú prezentáciu som absolvoval už v piatok, prebehla bezproblémovo, bez zbytočného čakania v predajni Greenbike. Za symbolických 10 EUR toho bolo v štartovom teda kvantum, energy gel, multikľúč, reflexné pásiky, pitie, jedlo, reklamné letáky ..
Horal Tour - reportáž

14.08.2012 4 766 5 0

Tento rok som sa rozhodol, že si dám svoju premiéru na etapových pretekoch. Vzhľadom na dostupnosť a termín mi to vyšlo na Horal Tour. Mala to byť aj moja jediná dovolenka (kým som si nekúpil letenku do Švédska :-D ). Išiel som tam s tým, že som si ani nepozrel údaje o jednotlivých etapách, jednoducho povoziť sa. Aj tak mi chýbal oddych.
Hornohradský MTB maratón Málinec

31.07.2012 4 658 7 0

V Málinci som ešte nebol, no miestny kraj sa mi veľmi páči. Tak som využil príležitosť odviezť sa s Milanom na tento maratón. Termín síce kolidoval so Stupavou, ale to nevadilo. Ako Milan poznamenal, helikoptéra s balónom kvalitné podujatie bajkerom nespravia... Presun z BA sme spoločne aj s Tomášom absolvovali už v piatok a ubytovali sa v LC.
 Intersport Trophy MTB & TV Markíza Run 2012

29.07.2012 6 448 2 0

Posledný júlový víkend tohto roka bol venovaný už 10. ročníku Stupavského maratónu, ktorý bol pre tento rok zaradený aj do série IMS a v kombinácií s behom dostal názov Intersport Trophy MTB & TV Markíza Run. Chvalabohu, že sa do názvu maratónu nedostali aj ďalší sponzori, pretože ich bolo tento rok naozaj požehnane.
Cyklopozitívna 24 hodinovka zaplatená krvavým potom

11.07.2012 3 798 1 0

Ein Weg, ein Ziel, ein Motiv, eine Richtung, ein Gefühl, aus Fleisch und Blut, ein Kollektiv. Aj takto sa dá jednoducho zhrnúť slovami Rammsteinu v pesničke Rammlied priebeh minulej cyklopozitívnej 24 hodinovky. Preteky sa tento rok znovu presúvali, tentoraz do Rajeckých Teplíc – Poluvsie. Uskutočnili sa 7.7. - 8.7.2012, akurát presne v období náhodne sa formujúcich búrkových činností po celom Slovensku.
FC Maratón Marikovskou dolinou 2012

02.07.2012 4 177 0

Na tohtoročný FC Maratón Marikovskou dolinou som sa obzvlášť tešil. Sľúbené nové singláče a možné strety s divou zverou zaručovali výbornú zábavu. Po minulom super blatistom roku, kedy sme museli miestami ťahať bicykle aj dolu kopcom ako mŕtvoly, som dúfal, že počasie tento krát vyjde. Podarilo sa a teplomer ukazoval príjemných 36 stupňov.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 994)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 802)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 674)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 227)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 533)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 152)