Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: 4. kolo Považsko-Strážovského pohára - Maratón Horné Srnie

Po krásnej slnečnej sobote sa prebúdzam do zamračenej nedele a vôbec sa mi na bike nechce. Po hodine autosugescie a zavrhnutí cesty autom sa vyberám aspoň na krátky tréning po vlastnej osi smer Ilava, pričom okrem mobilu, multikľúča a kľúčov od domu so sebou prakticky nič nemám.
Reportáž: Horal Tour 2016 – nevšedný domáci etapák pod Tatrami

Na Horal Tour som sa naozaj veľmi tešil. Po dlhom čase opäť etapový pretek a už tradične v naozaj pestrom zložení. Veď kde inde si dáte šprint na Štrbské Pleso a späť, 130 km "mordu" a na záver technické XC. A to všetko s nádhernou panorámou Vysokých Tatier.
Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón 2016 – opäť jeden poriadne dlhý deň v sedle biku

Horal Krejzi už je u nás naozaj pojem. Trať, ktorá v posledných rokoch narástla až na 132 km s prevýšením 4 400 m je momentálne doslova výzvou a takým alpským pretekom v srdci Slovenska. Navyše, o rok sa práve na nej budú konať majstrovstvá Európy v maratóne, takže bol ideálny čas prísť si „trochu“ potrénovať. Zároveň bola aj 5. kolom série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Aj napriek nepriaznivému počasiu si cyklisti bahenný Beliansko – Pieninský MTB maratón užili naplno

Po slnečných dňoch nás upršaná sobota 6.augusta v deň konania MTB maratónu vôbec nepotešila. Oveľa príjemnejšie však bolo, že toto počasie mnohých cyklistov neodradilo a na štart sa postavilo dobre naladených 106 pretekárov.
Reportáž: Donovalský Drapák 2016 - pravé vysokohorské podmienky

Predpoveď počasia na 6.8.2016 veštila poriadne ochladenie a zrážky. Z aktuálne širokej ponuky MTB cyklo akcií som sa rozhodol pre Donovalský Drapák.
Reportáž: ŠKODA Stupava Trophy MTB a RUN 2016 – pekelne horúci víkend a aj podarené zážitky

Na Stupavu a jej tradičné maratónske podujatie som sa naozaj tešil. Hlavne z dôvodu, že ponúka aj kombináciu s behom, čo mi prišlo ako celkom príjemné spestrenie uprostred sezóny. Lenže ako to už býva, nie vždy všetko dopadne úplne podľa predstáv...
Reportáž: Salzkammergut Trophy 2016 – každoročný pokus o prekonanie samého seba

Salzkammergut Trophy a legendárnych 214 km je ideálny príklad trate, kde je možné súperiť najmä so sebou samým. Pre niekoho stačí stihnúť naozaj prísny limit a neprísť po tme, niekto si nájde svoj vytúžený čas, pod ktorý sa chce konečne dostať. V mojom prípade je momentálne touto métou 12-hodinová hranica, ktorú som sa opäť raz pokúsil prekonať. Pri tom všetkom čaká každý rok kopec skvelých zážitkov...
Reportáž: 24h SLOVAKIA RING Cycling Race 2016 - opäť rekordný

Na prelome mesiacov jún a júl sa uskutočnil tretí ročník 24-hodinovky, ktorá u nás nemá obdoby. Zajazdiť si na perfektnom asfalte motoristického okruhu v Orechovej Potôni láka každým rokom stále viac cyklistov zo Slovenska a okolitých krajín. Tretí ročník (spolu s nultým v poradí už štvrtý) mal opäť prívlastok rekordný hneď v niekoľkých ohľadoch, čo do počtu prihlásených pretekárov, no hlavne kilometrážou víťazného tímu, ale pekne po poriadku.
Reportáž: Oravský cyklomaratón 2016 – tradičný a jedinečný

V sobotu, 2.7.2015 sa uskutočnil 9. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov - Oravský cyklomaratón, ktorý bol zaradený do série Slovak XCM tour 2016, Slovenského pohára XCM 2016 a série Žilinská župa TOUR. Súčasťou akcie bola aj Detská tour Petra Sagana.
Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly – ešte stále máte radi teplo?

Minuloročný Súľov bol jeden z mojich najväčších maratónskych trápení. Tento rok som chcel spraviť v domácich podmienkach reparát, ale teploty nad 30°C sľubovali ďalší „nezabudnuteľný“ ročník. Kompletne prerobená trať privítala 3. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR a bol to skutočne riadny masaker...
Reportáž: International MTB marathon Malevil cup: blato, štrk, piesok a ihličie

Malevil Cup v Jablonnom v Podještědí je jedným z najtradičnejších maratónov v Českej republike a v roku 2016 sa koná už po sedemnástykrát.
Reportáž: Sella Ronda Hero - slnko, dážď, blato, krúpy, kosa a nečakané víťazstvo

Sella Ronda Hero je doslova kultové podujatie, a to má len 7 rokov. Ak máte radi kopce, určite vás zaujme hodnota prevýšenia 4 200 m na 86 km trase, čo už je tak trochu aj horolezectvo. Po 5 rokoch som sa sem opäť vrátil obrusovať najľahšie prevody. A to som vôbec nepredpokladal, ako to celé nakoniec dopadne...