Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou 2015 - Maríkovské single a poctivé blato

Ešte pred pár rokmi som si myslel že Maríková je miesto, kde líšky dávajú dobrú noc. To bolo dovtedy než sa usporiadatelia z Finančného Centra rozhodli v tejto oblasti vytvoriť zaujímavý pretek. Takže po pár ročníkoch si už Maríkovú môžem konečne s niečím konkrétnym spojiť :).
Reportáž: Jarná Cena mesta Rimavská Sobota - Keď pretek baví, na jedničku po všetkých stránkach

V kalendári cestných cyklistických maratónov pribudla v minulom roku nová akvizícia, preteky s názvom Teatro Okolo Malohontu. Pretek sa napriek upršanému počasiu tešil skvelej odozve všetkých zúčastnených a tak sa rozhodli organizátori vyplniť kalendár aj novým podujatím: Jarná cena mesta Rimavská Sobota. Propozície boli jasné, pravá jarná klasika so všetkým, čo k tomu patrí. Krátke prudké stúpania a príjemná kilometráž prilákali aj mňa.
Reportáž: Author Šela Marathon 2015 - Kolega nechápe, prečo zrazu zastavujem, ale z môjho výrazu tváre hneď pochopí

Atraktívne miesta plné divákov, poriadna konkurencia, krásne traily, krátke kopce, dlhšie, zvážnice a jedinečný finiš. Jednoducho top akcia.
Reportáž: Jarný šprint - Počasie vyšlo na jednotku

Sú akcie, kde budem vždy, čo len by sa trochu dalo. Medzi také akcie patrí predovšetkým Jarný šprint v Bystričke. Preto som sa aj tento rok 26.4.2015 už po 6. krát zúčastnil tohto obľúbeného šprintu. Mám to blízko a tú polhodinu na trati hádam vydržím, aj keby bola búrka. Navyše je nablízku aj moja „alma mater“, kde som prežil nádherné roky a rád sa tu vraciam na staré známe miesta. A na biku ešte radšej...
Reportáž: Odštartovala Detská tour Petra Sagana 2015

V nedeľu 19. apríla vo Svätom Jure odštartoval už II. ročník podujatia DETSKÁ TOUR PETRA SAGANA. Keďže väčšina účastníkov si registráciu nechala na deň štartu, od rána bolo na prezentácii „veselo“. Účastníci okrem pamätného štartového čísla dostali od Petra Sagana aj podpísaný diplom a kartičky, kde zbierajú „Sagan body“. Kto sa bude pravidelne zúčastňovať súťaží a zbierať pečiatky neskôr získa Cebra Bowden balík s cyklo mazaním, či cyklofľašu Peťa Sagana. Snáď motivácia, aby deti prišli na súťaž aj nabudúce :).
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón - Návleky na kolená, ruky, hrubé vlnené ponožky, čiapka pod prilbu a môžem ísť

Na úvod si netreba hneď naložiť 120 km maratón na zobudenie zo zimného spánku. Práve preto sa už mojím zvykom stala účasť na maratóne vo Svätom Jure, ktorý svojím charakterom veľmi dobre plní účel spomínaného budíka. Takže sa opäť môžem po dlhšej dobe nahodiť do „závodného“ a začať ďalšiu maratónsku sezónu :).
Reportáž: Čergovská stopa 2015 - Ideálna zimná akcia

14.02.2015 8:45 slniečko svieti a teplota vonku pomaličky stúpa na plusové hodnoty. Keďže čas je už značne pokročilí a štart kvôli mne neposunú, rezkejšie zliezam z postele. Rýchla ranná príprava, nahadzujem bike do auta a už aj s celou rodinkou fičíme do Raslavíc. Samozrejme, že som zabudol na raňajky. Manželka ma však už pozná a zachraňuje situáciu pripravenými rožkami :).
Reportáž: Arkády DownMall 2015 - Parádna akcia v nákupnom centre

Arkády DownMall sa opäť vydaril! Atraktívna trať, ktorej dominoval finálny big jump, skvelí fanúšikovia a jazdci svetovej úrovne, ktorí zo seba vydali maximum.
Reportáž: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015 - Super "jarná" akcia

Už si nie som celkom istý, či ten nadpis celkom dobre vystihuje charakter tejto akcie a ešte zopár takýchto "zím" a organizátor ho asi aj zmení :). Počasie si ale človek nevyberá, a tak ani tento rok sme sneh na trati nevideli. To ale myslím vôbec neodradilo všetkých bikových a bežeckých nadšencov, ktorí sa zišli v hojnom počte na 7. ročníku tejto originálnej akcie. Ja osobne som sa veľmi tešil najmä na svoju premiéru v kombinácii s nedeľným behom...
10 najlepších reportáží z bike akcií v roku 2014

V roku 2014 sa na Slovensku uskutočnilo množstvo zaujímavých bike akcií, pričom sme uverejnili reportáže z tých najväčších a najzaujímavejších. Ktoré reportáže sa čitateľom MTBIKER najviac páčili a mali najlepšiu čítanosť? Pozrite sa na rebríček TOP 10 a v komentároch napíšte, ktoré reportáže alebo akcie boli podľa Vás najlepšie.
Reportáž Tomáša Kubeka z MS Xterra na Havaji

Na Havaj, na ostrov Maui som pricestoval v dostatočnom predstihu a tak som mal dosť času na aklimatizáciu, ktorá bola pre mňa veľmi dôležitá, keďže klíma na Havaji je úplne iná ako na Slovensku. V tomto období je na Havaji teplo a vlhko. Taktiež som mal dosť času vyrovnať sa s časovým posunom, na obhliadnutie si bežeckej a cyklistickej trate a zvyknúť si na plávanie vo vlnách. Vôbec to nebolo jednoduché.
Reportáž: Cyklistický kemp Petra Sagana

Trochu symbolicky a to počas Tour de France, kde Peter Sagan štartoval sme aj my odštartovali prvý cyklo kemp pod menom nášho úspešného cyklistu. V dvoch prázdninových termínoch sa premiérového cyklo kempu zúčastnilo 27 cyklistov zo Slovenska a Čiech.