Články v kategórii 'Reportaz' (445 - 456 z 896 článkov)

Memorial Juzeka Hutníka

24.10.2011 2 855 0

V nedeľu 16. októbra sa pod hradbami Ľubovnianskeho hradu konal 1.ročník Memoriálu Juzeka Hutníka tzv. cross country open. „Ide o cyklistický pretek na horských bicykloch na počesť Juzeka Hutníka, ktorý bol zanietený cyklista a horolezec. Takto sme si chceli zaspomínať a uctiť jeho pamiatku. Juzek sa dožil 49 rokov a symbolicky sa vás dnes 49 pretekárov postavilo na štart,“ znelo za hlasitého potlesku z úst štartujúceho organizátora Ferka Krafčíka. Odštartované!
Aminostar Šprintpolom 2011

10.10.2011 3 299 0

Dňa 8.10.2011 usporiadal ŠK Cyklopozitív Žilina už 7. ročník MTB časovky do vrchu – Aminostar Šprintpolom. 164 zúčastnených absolvovalo 6,9 kilometra dlhú trať od obecného úradu v Stráňavách do sedla Javorina, na ktorej prekonali stúpanie 521 metrov. Na rozdiel od ročníka 2010, kedy sa súťažilo v krásnom počasí babieho leta, hrozilo tento rok dokonca sneženie. Sneh sa našťastie nekonal, ale aj tak bolo celú sobotu chladné, sychravé, jesenné počasie.
MS Kodaň v slovenských farbách

06.10.2011 2 200 0

Jeden z našich čitateľov, Dr. Šaling, nám zaslal do redakcie vyše 20 fotiek z majstrovstiev sveta v cyklistiky z Kodane. Aj keď už je skoro 2 týždne po funuse, nemohli sme s vami tieto fotky nezdieľať.
Finále na Barborke výraznejšie zmeny neprinieslo

04.10.2011 1 940 0

Premiérový ročník Považsko-Strážovského MTB XCO pohára uzatváral svojim záverečným kolom Mojtín. Štvrté kolo prvého ročníka Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov, konané v poslednú septembrovú sobotu na Mojtíne, nieslo sa viac-menej už v slávnostnom očakávaní záverečného vyhodnotenia celého súťažného seriálu.
U koňaroch na Šarišskom cyklomaratóne

28.09.2011 1 970 1 0

Absolvovať jeden cyklomaratón je strašne málo. Keďže som sa pre skúšky nezúčastnil domáceho Oravského maratónu, musel som si nájsť nejakú náhradu. Nakoniec mi ostal vo výbere Prešov a mohol som začať prehovárať kamarátov, aby sme si urobili pekné popoludnie. Všetko vybavené a tak som mohol skoro ráno v sobotu 24.9.2011 vyraziť do Prešova na Šarišský cyklomaratón.
Powerade marathon Istebna 2011

27.09.2011 2 081 0

Poslednou zastávkou medzinárodnej Inter mountain série bol v sobotu 24.9. Powerade marathon v Istebne u našich severných susedov v Poľsku. Pre mňa už dá sa povedať „domáca“ lokalita, nikde inde som totižto vrátane MTB Trophy nebol častejšie. Nádherné počasie v septembri dáva zabudnúť na trochu nepodarené leto a tak obávaný beskydský terén bude tohto roku k bikerom o dosť milosrdnejší a o to viac si to vychutnáme.
Bikeri v centre mesta (Ružomberok)

27.09.2011 4 204 0

Hlavne Ulica Podhora v sobotu poobede žila cyklistickou novinkou, ktorú vymyslel a so svojim okruhom spolupracovníkov zrealizoval Peter Cigaňák. Išlo o MTB kritérium mesta pod názvom Ružomberské schody, ktoré pripravili firma Propet, Lyžiarsky oddiel Pro Ski a Mesto Ružomberok. Video
Slovenská Oska 2011

23.09.2011 3 694 1 0

Dá sa obísť Slovensko po okrajoch za 9 dní na cestnom bicykli? A aké sú to vlastne tie "hraničné" cesty? Existujú vôbec? "To neobídete" - vraveli mnohí.
CMS Púchovský MTB Maratón 2011 - fotoreport

18.09.2011 2 530 0

Púchov sa v sobotu stal dejiskom CMS Púchovského MTB Maratónu. 45km trať spomedzi dvoch stoviek bikerov najrýchlejšie zvládol Karel Hartl za 2:04:44, medzi hobbíkmi bol najrýchlejší Roman Kašpar s takmer 6 minútovým mankom na Hartla. Ženskú kategóriu s prehľadom vyhrala Lenka Hartlová. Prinášame 156 fotiek a výsledky.
Svätojurský Blesk 2011

17.09.2011 3 766 2 0

15.septembra sa konal už šiesty ročník obľúbenej časovky Svätojurský Blesk. Ja som toto podujatie navštívila prvý krát ale keďže nemám cestný stroj tak som ráno na Reigna nahodila „cestné“ plášte aby som do toho mohla dupnúť. Po príchode na miesto štartu som bola prekvapená zo skromnej účasti no pár známych tvárí som našla. Registrácia prebehla svetelnou rýchlosťou a termín štartu vyznačený na čísle udával, že mám vyše hodiny čas.
Svätojurský Blesk 2011 - fotoreport

17.09.2011 1 579 2 0

Takmer tri stovky fotiek zo Svätojurského Blesku, tradičnej cyklistickej časovky v Svätom Jure pri Bratislave. S 7.5 km trasou s prevýšením 320 metrov si tento rok najrýchlejšie poradil Ján Gálik v čase 17:39. Najrýchlejšou ženou bola Andrea Juhásová v čase 24:00.
Specialized Rallye Sudety 2011

13.09.2011 1 956 1 0

U našich západných susedov majú Sudety povesť najťažšieho MTB maratónu a vraví sa, že „Kdo nejel Sudety, není bajker“... Maratón sa odohráva v prostredí CHKO Broumovsko, centrom celého diania je mestečko Teplice nad Metují a dominantou celej oblasti sú úžasné Adršpašsko-Teplické skaly (krkolomnejší názov snáď ani neexistuje :) ), ktoré sú rajom lezenia.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 858)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 710)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 619)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 190)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 166)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 377)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 095)