Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: Cyklistický kemp Petra Sagana

Trochu symbolicky a to počas Tour de France, kde Peter Sagan štartoval sme aj my odštartovali prvý cyklo kemp pod menom nášho úspešného cyklistu. V dvoch prázdninových termínoch sa premiérového cyklo kempu zúčastnilo 27 cyklistov zo Slovenska a Čiech.
Reportáž: Dema 12 hodín MTB - Blato, blato a blato

Dvanásť hodinovku som mal v pláne už od začiatku roka. Keďže prvá sa zrušila pre nepriaznivé počasie, zostal ešte jeden pokus na jeseň. Pôvodný plán bol ísť sólo, ale môj názor zmenil kamarát, ktorý ma oslovil či nechcem ísť do teamu. Hovorím si: „ prečo vlastne nie?“
Reportáž: Specialized Rallye Sudety 2014 - Kultový maratón so všetkým čo ku tomu patrí

Väčšina popredných bikerov v Česku mala v kalendári poznačený dátum 20.9.2014. Práve vtedy sa totiž konal už 20. ročník najťažšieho a pomaly už legendárneho podujatia s názvom Rallye Sudety. 116 km dlhá trať, profil ako píla s 3100 m stúpaní a hlavne terén ktorý budete inde asi ťažko hľadať. Navyše status majstrovstiev ČR prilákal komplet maratónsku špičku a pre ostatných možnosť zistiť koľko im práve tá špička dokáže naložiť :).
Reportáž: Svijany Snežnický MTB maratón

Uplynulú sobotu sa na Kysuciach konal prvý ročník nového MTB maratónu. Centrom maratónu je obec Snežnica a trasy s dĺžkami 18 a 36 kilometrov vedú južnou časťou Kysuckej vrchoviny. Na prvý pohľad krátku kilometráž ale celkom kvalitne vynahradí fyzická a technická náročnosť jednotlivých tratí.
Reportáž: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise 2014 - samozrejme na vode

Kto by si nechcel pobikovať v raji....Teda mám na mysli Slovenský raj. Navyše pre mňa sa jedná o lokalitu, kde som nikdy predtým nebol a tak bolo o programe na sobotu rozhodnuté. A „trochu“ blata k tomu predsa nemôže nikomu uškodiť :).
Sagan pomohol tímovému kolegovi Vivianimu k víťazstvu na Coppa Bernocchi

Peter Sagan skončil v utorňajších pretekoch Coppa Bernocchi na 190,3 km v okolí Legnana na 7. mieste. Dvadsaťštyriročný Žilinčan v závere pomáhal tímovému kolegovi z Cannondalu Eliovi Vivianimu a rozbehol mu záverečný víťazný špurt.
Reportáž: ŠKODA Košický MTB Maratón

6.9.2014 bol v športovo-rekreačnom stredisku Jahodná deň vyhradený pre milovníkov horskej cyklistiky. Na 11. obnovenom ročníku si na svoje mohli prísť pretekári na dlhej - 77 km, strednej - 47 km ale aj krátkej - 22 km trati.
Reportáž: Kaktus bike Karloveský kros

Po dvoch úžasných týždňoch strávených vo Švajčiarsku moja kondícia zišla rapídne dole a uvedomoval som si to, ale aj tak som sa rozhodol ísť na tento závod. Aj keď som vedel, že to bude ťažké, ale nemyslel som si, že tam skoro vypustím dušu, no ale o tom až neskôr.
Reportáž: Detská tour Petra Sagana - 7.kolo Granč

Naša Tour po Slovensku pokračovala na navýchodnejšom bode tohtoročného podujatia a to v malej dedinke Granč, nedaľeko Spišského hradu. Veľa pravidelných účastníkov Detskej tour preto už vycestovala na „východ“ už v piatok, spoznávať slovenské zákutia.
Reportáž: Novodubnický maratón 2014 alebo ako si opäť poriadne naložiť

Na minulotýždňovom Kráľovskom maratóne na Spiši som sa veru poriadne vytrápil. Správne a asi aj logické by bolo dať si oddych. To by sa ale ďalšiu sobotu nesmel konať už 20. ročník môjho obľúbeného Dubnického maratónu. „Hard“ bola pred rokmi moja prvá skutočné dlhá maratónska trasa, ktorá postupne narástla až na súčasných 116 km s prevýšením 3900m. Takže namiesto oddychu ďalšia solídna nakladačka...
Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014

Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.
Reportáž: Donovalský Drapák a 7. kolo Slovenského pohára v XCO

Po minulotýždňovom Horal Tour som mal v pláne dať si menší „oraz“ na chalupe, ktorú máme v krásnej doline pod Donovalmi. Viac menej náhodou sa ku mne dostali propozície na tento bikový víkend pozostávajúci zo sobotného polmaratónu a nedeľného 7. kola Slovenského pohára v XCO. Všetko sa malo odohrať na Donovaloch, doteraz známych skôr pre svoju tradíciu psích záprahov a tak bolo jasné, že na chalupe sedieť určíte nevydržím...