Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: Bikemaraton Drásal České spořitelny

Josef Drásal bol najvyšší človek, ktorý podľa dochovaných údajov kedy žil v českých zemiach. Narodil sa v chudobnej rodine brúsiča ihiel Johanna Drásala a jeho manželky Magdalény. Narástol do výšky 242 cm a podľa neho je pomenovaný jeden z najkultovejších českých maratónov, Bikemaraton Drásal České spořitelny, ktorý si pripísal v sobotu v Holešove už svoj 21. ročník. Organizátori vymysleli tento rok aj jednu novinku pre vyznávačov extrémnych zážitkov, ktorou je trať dlhá 175 km s prevýšením 5088 metrov s príznačným názvom - Obr Drásal.
Reportáž: XC race Malinô Brdo a Čutkovský šlak

Počas minulého víkendu sa pri Ružomberku uskutočnil Bike Fest Malinô Brdo a MTB časovka Čutkovský šlak. Aké boli tieto akcie pohľadom Radovana Bíroša, si môžete pozrieť v nasledujúcej reportáži.
Beskidy MTB Trophy 2014 (2. časť)

Takže po 2. etapách sme stále všetci zdraví aj keď každý pohyb mimo biku trvá už o kúsok dlhšie ako predtým :) Väčšie technické alebo nebodaj zdravotné problémy sa nám našťastie vyhýbajú. Nič teda nebráni pustiť sa do druhej polovice, kde čakajú ďalšie dve etapy po hrebeňoch a samozrejme bez jediného kúska roviny...
Reportáž: Beskidy MTB Trophy 2014 (1. časť)

420 učastníkov z 21 rôznych krajín, 4 náročné etapy na území 3 štátov. Dokopy 276 km a 10900 m prevýšenia. 8 ročník MTB Trophy opäť ukázal, že pretek takéhoto formátu je možné spraviť aj v tunajších podmienkach a že terény ktoré máme doslova za rohom lákajú bikerov z rôznych kútov sveta. Nie nadarmo bolo toto podujatie zaradené medzi top MTB etapáky na svete. Ako to nakoniec celé vyzeralo si môžete prečítať nižšie...
Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly s takmer 1000 štartujúcimi

Krásna príroda a výborné trasy v Súľovských skalách, ideálne počasie a partia nadšencov so skúsenosťami a chuťou zorganizovať maratón. To sú základné ingrediencie podarenej akcie, ktorou určite tohtoročný AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly bol. Kvalitu tohto maratónu podčiarkuje každoročne aj vysoká účasť bajkerov nielen zo Slovenska ale aj okolitých štátov.
Bratislava City Downhill 2014

Ďalší ročník mestských zjazdov City Downhill World Tour 2014 mal aj tentokrát veľmi dobrú atmosféru. Počasie prialo nielen nám fanúšikom, ale aj súťažiacim. Trať, ktorú som prešiel spolu s otcom bola tento rok upravená a to v cieľovom dojazde. Najviac ma z celej trate uchvátil big drop z mestských hradieb.
Aké bolo bajkovanie na Spiš EXTREME 333?

Absolvovať tento 333km dlhý pretek bolo v mojom záujme už od zimných mesiacov, o čom svedčí aj registračné číslo jeden. Keďže som od januára najazdil vyše 6000 km, cítil som sa na tento pretek fyzicky pripravený. Avšak nie je kilometer ako kilometer. Cestou vlakom do Spišskej Novej Vsi som sa spoznal s ďalšími dvoma pretekármi, ktorí sú v teréne podstatne viac doma, než ja. Registrovaných bolo 79 cyklistov, no na štart sa postavilo len niečo vyše 60.
Reportáž: Ružomberské schody 2014

S trojmesačným predstihom sa konal už 4. ročník MTB kritéria „Ružomberské schody“. Organizátori zvolili skorší termín, aby sa podujatie nekrylo s niečím iným. Počasie vyšlo na jednotku teplota niekde okolo 20°C mierne pod mrakom. No proste ideál na bike.
V Terchovej Detská Tour aj so Saganom

Síce nie s Petrom, ktorý súbežne s podujatím Detskej tour súťažil vo Švajčiarsku a do Terchovej by to nestihol :-) a tak ho zastúpil jeho starší brat Juraj, ktorý taktiež oblieka dres profesionálneho cyklistického tímu Cannondale. Juraj v Terchovej dekoroval najúspešnejších cyklistov vo všetkých kategóriách.
Reportáž: Sliezsky vrchár 2014

Prvú júnovú sobotu sa konal už tretí ročník časovky na najvyššie položený hotel na Slovensku, Sliezsky dom. Tohto roku prialo počasie, čomu sa tešili tak orátori ako aj samotný pretekári.
Jednalo sa o poobednú akciu, čo bolo fajn pre bikerov z odľahlejších miest.
Reportáž: Festina 24 hodín MTB

Uplynulý víkend si v Nižných Kamencoch pri Belej dali zraz milovníci cyklistiky v jej mierne extrémnej podobe. Konalo sa tu druhé pokračovanie šesťdielneho DEMA Československého seriálu 24 hodín MTB. Centrom 24 hodinovky sa stal kemp v Nižných Kamencoch, ktorý bol v roku 2013 vyhlásený za kemp roku na Slovensku. Výborné zázemie päťhviezdičkového kempu spolu s organizačnými skúsenosťami partie z  Bikepoint.sk sľubovali výborné podujatie.
Cyklisti na diaľnici alebo aké to bolo na ŠKODA Bike & Tour

Uplynulú sobotu si mohli východniari vychutnať akciu, ktorá rozhodne nepatrí do kategórie tuctových. Vďaka podujatiu Škoda Bike & Tour si mohli aj fanúšikovia nemotorovej dopravy vychutnať jazdu po diaľnici D1 medzi Prešovom a Košicami.