ride.lezyne.com

Články v kategórii 'Reportaz' (565 - 576 z 896 článkov)

Majstrovstvá MTB Maratón Skalka

02.10.2009 1 234 1 0

Posledný septembrový víkend sa konali pri Kremnici na Skalke Majstrovstvá Slovenska v MTB maratóne. Krásne počasie a pekné prostredie lyžiarskeho strediska sľubovali zaujímavé súboje o majstrovské dresy vo všetkých vekových kategóriách.
Oravský cyklomaratón zo sedla nováčika

21.09.2009 1 603 0

Od Oravského Maratónu už ubehol aj mesiac, ale v redakcii nám zostali 2 reporty s iným pohľadom na túto akciu...
Konečne sa priblížil ten osudový dátum 15. 8. 2009, a ja ( už niekoľko týždňov rozhodnutý postaviť sa na štart cyklomaratónu) len ťažko skrývam netrpezlivé očakávania. Oravský cyklomaratón bude mojim prvým maratónom vôbec...
Rallye Sudety, alebo 120 km ktoré stoja za to...

17.09.2009 1 746 28 0

Sudety, ako sa zvykne ľudovo tento maratón nazývať, sú u našich susedov pojmom. Kto ich nedal , akoby ani nebol biker. Tento pretek je považovaný za najťažší v ČR. Ani tak nie parametrami 120 km a 3350 m, ktoré sami o sebe už niečo znamenajú, ale najmä povrchom trate a náročnými technickými zjazdmi, na čele s legendárnou „Hvězdou“, považovanou sa skúšku nielen techniky, no najmä odvahy. A tak sa 12.9. 2009 zúčastňujem aj ja 15. ročníka Specialized Rallye Sudety...
MTB prechod Bratislava - Košice

12.09.2009 4 621 31 6

Už minulý rok ma lákala myšlienka prejsť z Bratislavy do Košíc na biku cez hory a lesy, ale raz nebolo dobré počasie a keď bolo počasie, tak zase nebolo voľno v práci. Pri mojich cyklopotulkách po Slovensku som spoznala veľa krásnych lesných ciest a cestičiek, chcela som to raz pospájať do kompaktného celku a zistiť, či sa to dá prejsť...
Dubnický maratón, alebo niekedy ani 8 hodín nestačí...

09.09.2009 1 531 6 0

Tento maratón mi príde už celkom zbytočné predstavovať. V sobotu 5.9. sa totiž konal už jeho 15. ročník a za ten čas si stihol vybudovať silnú pozíciu. Pyšní sa prívlastkom najťažšieho maratónu na Slovensku a parametre 103 km a 3360 m hovoria jasnou rečou. Konkurovať mu mohol Horal so svojím pôvodným variantom Krejzi a legendárnou Kráľovou hoľou. To už je ale minulosť a o slovo sa hlási Dubnický Hard... 209 fotiek od roota
Zelená Stopa SNP, alebo skôr hnedá?

06.09.2009 2 130 0

Merida Zelená stopa SNP, ako sa oficiálne tento pretek nazýva, patrí už medzi tradičné slovenské podujatia. Zúčastnil som sa predchádzajúcich 4. ročníkov a preto je to už s mojej strany akási tradícia. Počasie ale opäť vystrkuje rožky a tak hrozí, že sa zo zelenej stane skôr hnedá...
Poráčsky Chronograf

04.09.2009 1 134 0

MTB Club Spiš na čele s, fóristom známym, Drotárom usporiadali v dňoch 13.8 - 16.8 Cyklo Camp Poráčska Dolina 2009. Necelá päťdesiatka prihlásených bikerov + organizátori sa vydali objavovať krásy Spiša na biku. Viac o akcii v reporte od Drotára.
Kellys Green Bike Tour 2009

02.09.2009 1 541 0

Je večer, sedím za počítačom, popíjam portské a rozmýšľam nad dnešným dňom. Keď sa ma dnes hocikto opýtal ako bolo, odpoveď bola: Super! Bol som na druhom ročníku Kellys Greenbike tour...
Ischgl Ironbike 2009

31.08.2009 875 4 0

Niekedy v máji ma pri listovaní nemeckým Bike magazinom v jednom nemenovanom žilinskom nákupnom centre upútal zoznam top alpských MTB maratónov. Minuloročný Grand Raid vo Švajčiarsku zanechal krásne spomienky, no a tentoraz mi do oka padlo podujatie s názvom Ischgl Ironbike v Rakúsku. Termín konania 8. august, to si zapíšem, to by mohla byť skvelá biková dovolenka. Doma som hneď na internete preklikal domovskú stránku maratónu, profil najdlhšej trasy s dĺžkou 80 km a 3800 nastúpanými metrami budí rešpekt. Na YouTube slintám pri videách z predchádzajúcich ročníkov, niečo úžasné. Je rozhodnuté, tam musím ísť.
Kraľovský maratón, ako má byť

28.08.2009 886 1 0

Rozhodnutie o absolvovaní pravého horského cyklomaratónu kvasilo v hlave zhruba od mája, kedy som začal znova trochu viac jazdiť a tráviť viac času doma. Košický maratón som sa hanebne rozhodol neabsolvovať kvôli nevalnej kondičke, nevhodnému počasiu a bicyklu len deň pred štartom. Cez Horal som bol mimo, takže som si nemusel vymýšlať výhovorky. No teraz sa inak nedalo... Fotografie od roota
Oravský maratón, alebo ako som sa rozbil...

26.08.2009 2 634 2 0

Hovorí sa, že človek nevstúpi dva razy do tej iste rieky, bahna. Minuloročná účasť na Oravskom maratóne vo mne zanechala taký „silný“ dojem, ktorý mi zabránil štartovať aj na tohtoročnom Súľovskom martýriu. Každopádne, tento rok vyzerala predpoveď počasia priaznivo a tak sa na poslednú chvíľu rozhodujem zúčastniť sa a dať tak Oravskej prírode druhú šancu... a spravil som dobre!
Na Horala sa usmialo slnko

13.08.2009 1 251 2 0

Po dlhých rokoch sa nad Horalom zľutovalo počasie a takmer 500 bikerov vítalo slniečko a 22 stupňov. Krejzi trať, aj vďaka skráteniu, bola zvládnuteľná, ale zabrať dala poriadne... Report s fotkami od roota

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 284)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 808)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 551)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 418)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 343)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 160)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 076)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 641)