Najnovšie články z kategórie Reportaz

Hltanie prachu na Greenbiku - report II

V stredu podvečer mi volá Milan, či chcem ísť na Greenbike, ak budem mať štartovné zadarmo. Za report. Ulakomil som sa, osudová chyba. :-D Nohy rozbité od Horala, ale lepšie ako sa doma nudiť... Vo štvrtok v rámci práce som sa zastavil v predajni na prezentácii, akurát som mal cestu okolo, keď mi Milan oznámil, že ma odprezentoval s protekčnou 13-kou. :-) Keď mi v Málinci tesne ušla...
Kellys  Greenbike Tour 2012 - report I

Kellys Greenbike Tour 2012 - report I

Tradičný augustový dátum, tradičné miesto v Bratislave na Partizánskej lúke...
18.8 sa konal ďalší, už v poradí 5. ročník. Kellys Greenbike Tour sa išiel zároveň aj ako posledné kolo projektu na podporu onkologických chorých detí „Župný pohár – Na bicykli deťom“.
Samotnú prezentáciu som absolvoval už v piatok, prebehla bezproblémovo, bez zbytočného čakania v predajni Greenbike. Za symbolických 10 EUR toho bolo v štartovom teda kvantum, energy gel, multikľúč, reflexné pásiky, pitie, jedlo, reklamné letáky ..
Horal Tour - reportáž

Tento rok som sa rozhodol, že si dám svoju premiéru na etapových pretekoch. Vzhľadom na dostupnosť a termín mi to vyšlo na Horal Tour. Mala to byť aj moja jediná dovolenka (kým som si nekúpil letenku do Švédska :-D ). Išiel som tam s tým, že som si ani nepozrel údaje o jednotlivých etapách, jednoducho povoziť sa. Aj tak mi chýbal oddych.
Hornohradský MTB maratón Málinec

V Málinci som ešte nebol, no miestny kraj sa mi veľmi páči. Tak som využil príležitosť odviezť sa s Milanom na tento maratón. Termín síce kolidoval so Stupavou, ale to nevadilo. Ako Milan poznamenal, helikoptéra s balónom kvalitné podujatie bajkerom nespravia... Presun z BA sme spoločne aj s Tomášom absolvovali už v piatok a ubytovali sa v LC.
 Intersport Trophy MTB & TV Markíza Run 2012

Posledný júlový víkend tohto roka bol venovaný už 10. ročníku Stupavského maratónu, ktorý bol pre tento rok zaradený aj do série IMS a v kombinácií s behom dostal názov Intersport Trophy MTB & TV Markíza Run. Chvalabohu, že sa do názvu maratónu nedostali aj ďalší sponzori, pretože ich bolo tento rok naozaj požehnane.
Cyklopozitívna 24 hodinovka zaplatená krvavým potom

Ein Weg, ein Ziel, ein Motiv, eine Richtung, ein Gefühl, aus Fleisch und Blut, ein Kollektiv. Aj takto sa dá jednoducho zhrnúť slovami Rammsteinu v pesničke Rammlied priebeh minulej cyklopozitívnej 24 hodinovky. Preteky sa tento rok znovu presúvali, tentoraz do Rajeckých Teplíc – Poluvsie. Uskutočnili sa 7.7. - 8.7.2012, akurát presne v období náhodne sa formujúcich búrkových činností po celom Slovensku.
FC Maratón Marikovskou dolinou 2012

Na tohtoročný FC Maratón Marikovskou dolinou som sa obzvlášť tešil. Sľúbené nové singláče a možné strety s divou zverou zaručovali výbornú zábavu. Po minulom super blatistom roku, kedy sme museli miestami ťahať bicykle aj dolu kopcom ako mŕtvoly, som dúfal, že počasie tento krát vyjde. Podarilo sa a teplomer ukazoval príjemných 36 stupňov.
Bratislavský výpek a komáre ako bonus

Okolobratislavy, podľa mňa najťažší maratón českej série Cyklomaratontour. Hoci poznám len Okolobrna a Okolozlína, no ostatné sú viac-menej rýchle trate. Tento rok bol zaradený aj do Župného pohára ako jeden z 3 maratónov (k tomu ešte 2 časovky do vrchu). Pre nás, obyvateľov 4. obvodu, sa jedná o „najdomáckejší“. Takže som nemohol chýbať. Hoci...
Maratón Marikovskou dolinou 2012 - fotoreport

V sobotu sa v Udiči - Prosnom (medzi Púchovom a Považskou Bystricou) išiel Maratón Maríkovskou Dolinou 2012, predchádzaný piatkovým MTB šprintom. Tu vám prinášame fotoreport, reportáž z akcie pripravujeme.
Report - Author bikemaratón Súľovské skaly 2012

Maratón v Súľove je už stálicou v slovenskom MTB kalendári no a uplynulú sobotu sa šiel jeho v poradí 14. ročník. Ak dobre počítam, bola to moja 9-ta účasť na tomto domácom podujatí, jednoducho akcia, ktorá sa nevynecháva :). 100 fotiek
Beskidy MTB Trophy 2012 - report

Znovu po roku sa vraciame do Istebny, zostava tá istá, ja a Imro, jediná zmena oproti predošlým ročníkom je to, že ubytovanie už nie je v gymnáziu, ale každý si ho musel zabezpečiť sám. Vybrali sme penzión Hadamówka, ktorý je od centra etapáku vzdialený cca 4 km, takže sa pred štartom aspoň trošku rozjazdíme. Samotné zázemie sa tento rok presunulo do časti Zaolzie do areálu futbalového štadióna, prezentácia bola bez najmenších problémov.
Galaxy série zavítala do Beskyd PR článok

Galaxy série zavítala do Beskyd

Tradiční Galaxy Petyša Tour se startem v Rožnově pod Radhoštěm přivítala třetí dějství
celoročního seriálu. Závodilo se na dvou tratích.