Články v kategórii 'Reportaz' (589 - 600 z 899 článkov)

Brutálny zvolenský cyklomaratónik

12.07.2009 1 427 2 0

Keď som v Ozdíne pred týždňom Radovi Bírošovi oznámil, že trasa mi prišla troška nudná, hneď mi odporučil Zvolenský Horský Cyklomaratónik, kde Vlado Oprenčák pripravil trať, aká na Slovensku nie je zvykom. A Zvolen nesklamal…
MTB Tour Obersdorf 2009 - časť prvá

11.07.2009 556 0

Prvá časť dvojdielneho seriálu fotoreportov z výjazdov v Nemeckom Obersdorfe. Robin sa vybral na 6 dní objavovať krásy Nemeckých Álp a zaznamenal ich fotoaparátom...
Drásal 2009 mojimi očami

08.07.2009 1 002 8 0

Pri listovaní v kalendári MTB maratónov pre tento rok som si poznačil aj dátum 4.7. 2009. V tento deň sa totiž koná jedná zaujímavá akcia...V tomto reporte by som vám rád priblížil svoje dojmy z maratónu Drásal, ktorý píše už 16. rok svoju históriu, čo ho radí medzi najstaršie maratóny v ČR. Minulý rok to bola v mojom podaní premiéra, teraz už približne viem čo ma čaká. Trať má dĺžku 120 km a udávané prevýšenie 3200 m. Štart aj ciel je situovaný v zámockom parku mesta Holešov. Tento pretek som si zvolil aj ako prípravu na plánovanú 200 km Salzkammergut Trophy. A že to bola poriadna „príprava“....
Hornohradský MTB maratón

06.07.2009 841 0

Termín konania 4.7.2009. Jeden report z toho maratóniku už máme (Červo), ja ho doplním dianím z čela pretekov na dlhej trati (90 km, 2 okruhy).
Hornohradská MTB pohodička

05.07.2009 764 0

Uplynulú sobotu sa v Hornohradskom mikroregióne obci Ozdín takmer zdvojnásobil počet obyvateľov, keď hostila 5. ročník Hornoradského Merida MTB cyklomaratónu. Aj keď sa od kolies príliš neprášilo a búrka bola nablízku, maratón sprevádzalo krásne letné počasie, čo dotvorilo pozitívne zážitky z maratónu
Prvý košický bikemaratón alebo Na jahody do Košíc

01.07.2009 1 409 0

Ďalší diel maratónskej série pokračoval na ďalekom východe Slovenska v Košiciach. Tento maratón mám veľmi rád. Skvelá organizácia, trať a hlavne skvelí ľudia (ako sa to o nich hovorí šaľení ale s dobrým srdcom). Pretek sa konal v oblasti masívu Kojšovskej hole a jej predhoria v severovýchodnej časti Volovských vrchov...
Bike Tour Brezno

25.06.2009 1 056 2 0

Oneskorený report. Po dvojtýždňovej prestávke znovu pokračovala Maratónska séria. Celé dianie sa presunulo do Brezna, kde organizátori pripravili veľkú novinku: trať maratónu ako sme ju všetci poznali z predchádzajúcich rokov sa preniesla z oblasti Nízkych Tatier do oblasti Slovenského Rudohoria. Už na úvod poviem, že to bol dobrý ťah.
Beskidy MTB Trophy 2009

22.06.2009 957 3 0

Minuloročná blatistá edícia sa hlboko vryla do pamäti všetkých účastníkov. Nebolo teda ľahké presvedčiť bikerov a bikerky, aby sa opäť do Beskýd vrátili. Keďže termín pretekov závisí od cirkevných sviatkov v Poľsku a tie tohto roku pripadli na druhú dekádu júna, šanca, že počasie sa tentoraz umúdri a ponúkne účastníkom neopakovateľné zážitky z trate, bola ďaleko vyššia. Ako to nakoniec dopadlo sa vám pokúsim priblížiť v nasledovnom reporte.
Dema Fatranský MTB Maratón

13.06.2009 890 1 0

Reportáž z maratónu na Stráňavách od Rada Bíroša, druhého v mužskej kategórii. Možno trošku netradičný, ale zato zaujímavý pohľad zo sedla vedúceho pretekára Cyklomaratónskej ligy.
Meňšov celkovým víťazom storočnicového Gira

31.05.2009 556 1 0

Rus Denis Meňšov sa stal celkovým víťazom storočnicových cyklistických pretekov Giro d´Italia. Tridsaťročný jazdec tímu Rabobank dosiahol tretie prvenstvo na pretekoch Grand Tour v kariére, predtým dvakrát vyhral Vueltu a Espaňa (2005, 2007). Meňšov napodobnil úspech krajana Pavla Tonkova, ktorý na Giro d´Italia triumfoval v roku 1996. Ruský cyklista je teraz najväčším favoritom júlovej Tour de France.
Bikemaratón Medzihorím - Partizánske

25.05.2009 876 2 0

... možno kilometer - dva po občerstvovačke prichádza na rad krásny singel pomedzi ihličnany. Užívam si ho, hrám sa s bikom, klopím zákruty tak ako sa len dá, poskakujem takmer na každom kamienku. Skvelé, toto je to prečo jazdím MTB. Eufória ma prechádza hneď, ako za kúskom dedinky ten istý kopec začíname tlačiť hore...
BBB Vlko – Hron cyklomaratón

11.05.2009 2 545 2 0

Na maratón si prišli zmerať sily Mikuláš Dzurinda, Ivan Mikloš a s nimi Milan Barényi ale aj známe to osobnosti z MTBikera ako Drotár, JaroZA, MirecBB, Tiger a LíviaZV a mnohí mnohí ďalší fóristi. Pred pretekom vládla výborná nálada, slnko svietilo, čo nasvedčovalo horúcemu a prašnému maratónu...

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 121)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 915)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 744)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 314)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 620)
  8. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (5 494)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 217)