Najnovšie články z kategórie Reportaz

Fatranský dvojboj - reportáž z Fatrana

Tento ročník Fatranského maratónu bol v znamení zmeny trasy. Štart sa presunul zo Stráňav pri Žiline do Rajeckých Teplíc. Do toho sľubovali domáci parádny singel Anakonda, i keď len na dlhej. Ale tak maratónska trať je len jedna, že áno. :) Na tejto trase boli vypísané aj MSR v maratóne...
Fatranský MTB maratón 2012 - fotoreport

Prinášame vám vyše 100 fotiek od mathosha zo sobotných Majstrovstiev Slovenska v maratóne, známy lepšie ako Fatranský Maratón. Pripravujeme reportáž, ktorá bude hotová čoskoro, zatiaľ si vychutnajte atmosféru akcie v našom fotoreporte.
Fotoreport z Downhillu v Polomke

Michal Babic sprostredkúva atmosféru z nedeľného Downhillu v Polomke vo svojom fotoreporte, kde nájdete 82 akčných fotiek. Nech sa páči.
Karlovský Pepi Maraton - fotoreport

Fotoreport z Karlovského Pepi Maratonu, ktorý sa konal včera vo Veľkých Karloviciach, u našich susedov na Morave, kúsok od hraníc. Nájdete tu 92 skvelých fotiek od mathosha.
Hradní Okruh 19.5.2012

Kúsok od hraníc na Morave sa v sobotu išli MTB preteky "Hradní okruh". Atmosféru pretekov priblížil fotoreportom Mathosh.
Nový ročník Považsko-Strážovského pohára štartoval v Zliechove PR článok

Nový ročník Považsko-Strážovského pohára štartoval v Zliechove

Aj keď panoramatický prstenec malebných hôr, vinúci sa okolo Zliechova, plný sýtej zelene a prebúdzajúcej sa jarnej prírody sa už od skorého rána doslova kúpal v zlatistých lúčoch hrejivého slnka, nezadržateľne sa derúceho čoraz vyššie na azúrovo modrú oblohu, záver úvodného podujatia druhého ročníka Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov už zďaleka taký idylický nebol.
Fotoreport z Považsko-Strážovského pohára v Zliechove

Včera, v sobotu 12.5.2012, sa išlo prvé kolo Považsko-Strážovského pohára v Cross Country v Zliechove. Atmosféru z upršaných pretekov priblížil mathosh.
Quick Sport Jarný šprint už po tretíkrát

Tak ako to býva zvykom, aj tento rok začína moja pretekárska sezóna Jarným šprintom v Bystričke. Aj keď stále dúfam, že sa ešte niekedy začne skôr, ak sa znovu dostanem na Čergovskú stopu. Jarný šprint mám veľmi rád, hlavne preto, že tu sa vždy umiestním najlepšie. Aspoň raz v roku si môžem povedať, že som „skoro vyhral“. Tento rok sa táto akcia uskutočnila 29.4.2012, jednu peknú jarnú, až moc slnečnú nedeľu.
Majstrovstvá Slovenska v BMX 2012 PR článok

Majstrovstvá Slovenska v BMX 2012

Posledný aprílový víkend sa v Liptovskom Mikuláši uskutočnili Majstrovstvá Slovenska v BMX, presnejšie pretekárskej forme BMX – bikrose. Lokálny klub objednal letné počasie, dráha bola perfektne pripravená a pravidelne zavlažovaná a tak sa za prítomnosti a povzbudzovania prítomných divákov a aj doprovodu jazdcov, mohlo začať súťažiť.
Pravenecké serpentíny 2012 - Fotoreport

V nedeľu 1. apríla 2012 otvárali MTB sezónu na Slovensku XCO preteky Pravenecké serpentíny. Počasie si robilo na severe Slovenska doslova žarty, keď na mnohých miestach nasnežilo, avšak v Pravenci bolo takmer celý deň slnečno a samotný okruh, až na malé výnimky, neuveriteľne suchý. Keďže som mal práve cestu okolo, urobil som pre vás pár záberov.
Výstava For Bikes 2012 - Fotoreport

Tohtoročnú cyklistickú sezónu v Českej republike otvoril v dňoch 31.3 a 1.4.2012 v Prahe na letňanskom výstavisku tretí ročník veľtrhu FOR BIKES. Ako vystavovatelia sa na ňom zúčastnili takmer všetci väčší českí predajcovia cyklosortimentu. Bol to priam cyklofestival pre všetkých hostí.
Zimný triatlon Dohňany 2012

V prvú februárovú nedeľu sa konal v areáli Epic Centra Dohňany tretí ročník zimného triatlonu. Účastníkov preverili, okrem mrazivého počasia, beh, cyklistika a na záver bežecké lyžovanie. Na trať sa vydalo cca 25 odvážlivcov - tu je niekoľko fotiek z akcie.