www.parktool.com

Články v kategórii 'Reportaz' (613 - 624 z 896 článkov)

Grand Raid Cristalp 2008

04.09.2008 1 212 9 0

Prvotná myšlienka zúčastniť sa tohto pravdepodobne najnáročnejšieho MTB maratónu v Európe vzišla po prečítaní si pútavého reportu z ročníka 2007 od Libora Stránského resp. príspevkov na fóre MTBiker.sk. Keďže na fóre nie je núdza nájsť ľudí s podobným nadšením pre takéto akcie, dohodli sme sa s Petrom z Trenčína a Dankou z Bratislavy, že na tohtoročnom Grand Raid-e nebudeme chýbať...
Starý dobrý Dubničák

02.09.2008 837 5 0

Rozmýšľal som, ako písať o maratóne notoricky známom svojou kvalitou, ktorý pozná snáď každý MTBiker... Celé podujatie sa nieslo v duchu "starý dobrý". Už 14-tym rokom po sebe mali bikeri možnosť otestovať seba a svoje stroje v náročnom teréne Strážovských vrchov. A veru málokto mohol byť sklamaný.
Fotoreport z Dubnice

31.08.2008 759 0

Katko nám poskytol 261 fotografií z Kelly's Dubnického Maratónu, ktorý sa išiel tento víkend. Čoskoro sa môžete tešiť aj na report; do tej doby si môžete vychutnať aspoň tento fotoreport
HORAL KREJZI 2008 do tretice

16.08.2008 1 006 7 0

Na starte som stretol vysmiate tvaricky Dutcha,Greedyho,Robbiku,Matta & allaround....Potom som ich videl vysmiatych az asi o 12hodin neskor! ...START-sviezo do hor!..Peloton sa dostal do hory a celkom v pohode sme si slapali. Isiel som z Foxikom a vyzeralo to celkom nadejne az pokial sme sa neobjavili na tej ceste okolo kamenolomu kde sme "TO" pred sebou uvideli a vchadzali rovno do "TOHO" a uz neopustili az do konca koncov! Pridané fotky
Jóžin z bažin Tepličkou sa plíži

12.08.2008 11 238 17 0

Nahor teraz a vždy, nahor, Jazdci Horalovi!

Ťažký boj čaká: blato a činy!

V očiach štrk štípe, platnička iskry kreše,

deň odvahy, deň tmavý, kým slnko vzíde!

Bajkujte len a nezastavujte! Do cieľa bajkujte!
KREJZY 2008 očami Latanku - doplnené

10.08.2008 1 589 14 6

... O pár minút to z oblohy začalo. Jemne a nenápadne. Každý s tým dnes rátal a každý dúfa, že čoskoro prestane. Ešte chvíľu sme ako-tak suchí. Lenže schádzame z asfaltky rovno do brodu a za ním nenájdeš v balíku suchej topánky. Dážď hustne, ale nevadí, bude lepšie... Doplnené 11.8
MTB Tour Slovensko 2008 - časť tretia

09.08.2008 587 0

Posledná časť seriálu od Robina. Aj tu nájdete fotoreport z 2 dní tejto púte - dnes to je okolie Humenného a Prešova.
MTB Tour Slovensko 2008 - časť druhá

06.08.2008 526 15 0

Prinášame vám druhú časť z trojdielneho seriálu od Robina Mitanu. Tretí a štvrtý deň sú zasvätené okoliu Štrbského Plesa.
MTB Tour Slovensko 2008 - časť prvá

04.08.2008 513 0

Robin Mitana sa cez leto vybral na celkovo 6-dňovú túru po Slovensku na biku. Prináša nám komentovanú fotogalériu, ktorá ukazuje, že Slovensko toho má veľa bikerovi ponúknuť. Prvá časť je z Liptova.
TdF: Sastre víťazom, Velits najlepším Slovákom histórie

28.07.2008 665 0

Španielska dominancia na cyklistickej Tour de France pokračuje tretí rok v rade, po Oscarovi Pereirovi Siovi (2006) a Albertovi Contadorovi (2007) sa ďalším víťazom stal Carlos Sastre.
Pasia v Súľove

17.07.2008 1 060 5 0

Sú dni v roku, keď sa nedarí. Niečo sa pokazí alebo vám niekto niečo ukradne. Vačšina ostatých dní je všedná. Ľudia chodia do práce, do školy a tešia sa na nejaký ten oddych cez víkend. A potom sú tu dni, ktoré sa vrývajú do pamäte a zanechávajú dlhotrvajúci sladký pocit, avšak omnoho dlhšie trvajúci ako tie žuvačky z reklám. Tohoročný maratón v Súľove patril práve medzi ne.
GTM horský triatlon 2008

16.07.2008 962 9 0

alebo Majstrovstvá Slovenska v kros triatlone

Hoci klasické triatlony nie sú u nás vo všeobecnosti veľmi známe, koná sa tu niekoľko veľmi kvalitných podujatí. Ešte menej známa je však terénna verzia tohto zaujímavého športu. Plávanie v hrádzi, jazere, ba dokonca v mori, bicyklovanie v ťažkom teréne a následne vyčerpávajúci beh dokonale otestujú fyzickú ale aj psychickú kondíciu každého účastníka.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 273)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 796)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 537)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 345)
  6. Rozhovor: Michal Iždinský - bicykle sa dajú vyrábať aj z dreva (8 214)
  7. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 317)
  8. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 156)
  10. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 070)