Najnovšie články z kategórie Reportaz

Report DH Bratislava

Specialized DH Cup 2006 bol úspešne ukončený šiestym kolom v Bratislave. Ráno mierne postrašil dážď a búračka BA gangstaz ;) (gangstri neodhadli povrch vozovky, dali “do”, zatarasili prístupovú cestu na Železnú studienku a tým spôsobili, že pár jazdcov meškalo na “zahrievacie jazdy” a prezentáciu...), ale zvyšok dňa bol bez kvapiek a bez problémov.
Na dlhej v Košiciach

Po dvoch týždňoch od Horala mi na opasku pribudla ďalšia dierka a na hlave nová prilba. Nebolo jednoduché si nejakú vybrať. Skúšal som tie za pár stovák i tie za pár tisíc. Že drahšia je lepšia vždy neplatí. Prilba proste musí sedieť. Našiel som ju v Tescu za 700 korún –ako keby ju robili podľa mojej hlavy. Keď ju mám porovnať s tou koženou len poviem, že obidve rovnako neznášam.
Absolon a Dahleová obhájili tituly v XC - prehľad

Francúz Julien Absolon obhájil na svetovom šampionáte v horskej cyklistike v Rotorue na Novom Zélande titul majstra sveta v cross country. Olympijský víťaz z Atén 2004 vybojoval už tretie svetové zlato v rade. Absolon v pretekoch od úvodného kola viedol a napokon vyhral pred Švajčiarom Christophom Sauserom o 43 sekúnd. Bronz si vybojoval Švéd Fredrik Kessiakoff.
Report DH Veľká Rača

Slovenský pohár v DH pokračoval slnečným piatym kolom na Veľkej Rači. Jazdilo sa na úplne novej trati s dĺžkou 1650m a prevýšením 350m. Po úvodných pár sto metroch na zvážnici s retardérom sa vhuplo do prvého lesa, kde bolo množstvo prírodných vĺn a koreňov. Asi po 300m nasledovalo rúbanisko s dvomi umelými dvojvlnami, na ktorých nejeden jazdec nechal zadné koleso (rozumej rozbité zadné koleso) a kde si svoje odkričalo kvantum divákov.
Moje dobrodružstvo na IRONbiku 2006

Miesto preteku: Alpská oblasť na hraniciach Talianska a Francúzska. Preteky začínali nočným prológom v historickom centre mesta Saluzzo. Nasledujúcich 7 etáp sa išlo štýlom Rellye naprieč Alpami zo Saluzza do Bardonecchie na trase dlhej 620 km s prevýšením 28 000 m...
HORAL Krejzi očami Latanku

Stojím vo Svite na štarte svojho druhého cyklomaratónu. Idem zase dlhú trať. Vždy som veril doktorovi Iľkovi, preto som si pribalil pláštenku. Na štart som dobehol 3 minúty pred výstrelom. Usporiadateľ ma napomenul, že na (dutú) hlavu treba dutú prilbu a nie len z kožených pásikov. Takéto sa nosili od roku 1900 do 1999. Zaujímalo by ma, čo sa bude nosiť o 100 rokov, keďže móda sa zvykne vracať. Ale prilba nie je len módny doplnok, ide hlavne o bezpečnosť. Nejakú si zaobstarám.
Report DH Chvatimech

13.8.2006 sa v lyžiarskom stredisku Chvatimech pri Podbrezovej konalo 4. kolo Specialized DH Cupu. Trať oproti minulému roku zaznamenala pár kozmetických zmien – nový drevený skok pri Chate Bernardín (minimálna „bezpečná“ dĺžka letu 8m, dalo sa tam však posielať aj oveľa viac) a asi 50m úsek v spodnej časti (od „najdržkovejšej“ zákruty z 2005 bola pravotočivá zákruta cez dve skalnaté „vložky“).
GTM horský triatlon Stará Myjava

Túto sobotu (12.8.) privítala Stará Myjava všetkých priaznivcov zaujímavého netradičného športu - v areáli priehrady sa konal GTM Horský triatlon Stará Myjava. Po H-triatlone v Skalici druhý terénny triatlon v poradí, ktorý som navštívil s kolegom, na týchto stránkach neznámym, Tomášom Č. ;).
Cica nežer! Skús cyklomaratón!

Pripadám si tučný. Žiadne plecia, veľká riť. Spoznáte ma ľahko: postava ako pivová fľaša, miesto štopľa plešina. Výzva Edity Šipeky „Cica nežer!“ ma dráždila stále viac. Bicykel by mi mohol pomôcť...
Ako som prežil svoj prvý cyklomaratón

Neviem kde sa v mojej hlave zobrala myšlienka skúsiť si cyklomaratón, ale stalo sa tak a ja som začal sledovať kalendár pretekov. Bola to len otázka času kedy sa na nejaký vyberiem. Voľba padla na akciu s názvom DEMA Banskoštiavnický maratón.
Potvrdené: Víťaz Tour Floyd Landis dopoval

Víťaz 93. ročníka cyklistických pretekov Tour de France Američan Floyd Landis mal pozitívny aj test B-vzorky a príde o celkové prvenstvo v týchto prestížnych pretekoch. Doplnené 9.8 o 00:00: Landis stráca nádej, spriada špekulatívne teórie
Tour de France 2006 pozná svojho víťaza

Američan Floyd Landis sa stal celkovým víťazom 93. ročníka cyklistických pretekov Tour de France, ktoré vyvrcholili v nedeľu na Elyzejských poliach v Paríži po 3656 km. Už ôsmy rok po sebe tak prvenstvo z Tour putovalo do USA, Landis nadviazal na Armstrongovu sedemročnú éru.