Najnovšie články z kategórie Reportaz

Extraliga MTB 2004

Komisia MTB SZC na svojom ostatnom zasadnutí rozhodla o zavedení viacúrovňového bodovania pretekom MTB XC v SR.
Cyklistická časovka Neštich – Javorník

Obľúbená bratislavská cyklistická časovka Neštich – Javorník, športová a zároveň spoločenská akcia, sa koná už mnoho rokov v poslednú prázdninovú alebo prvú septembrovú sobotu.
Král Šumavy 24.5.2003

Zo slovenských zástupcov je v prvej lajne na štarte Vlado Oprenčák. Dávam mu niekoľko informácií o prvých kilometroch. Tri km buď v špici. Pôjdeme päťdesiatkou, ale limituješ riziko pádu. Na treťom km pravoúhla do ľava a ešte tri km po úzkej asfaltke. Tam treba byť stále do dvadsať....
Kellys Dubnický Maratón

Ideme prvé stúpanie, na pulsmetru iba malá rezerva k mojej maximálke. Vpredu veľký prevodník... idem s ďaľšími tromi českými pretekármi. Na desiatom km prvé kvalitné blato. Bežíme i po rovine, ale ako som sa neskôr dozvedel, za nami ostával už zjazdný chodník...
Malevil 2.maraton Veloserie - Jablonné v Podještedí.

Po 3,5 hodinách sme na krásnom ranči Malevil, kde ráno štartuje 4 ročník medzinárodného maratonu. Časť ide cez susedné Nemecko. Čaká nás 102 km po svážniciach. Trialu je tam málo. Prudké výjazdy za mokra na pešo. Od Šely bolo až do piatku 9.5. letné vedro. Predpoveď na piatkovú noc a sobotu je nekompromisná. Lokálne búrky...
Author Šela Maratón

... 8.50 - desať minút do štartu. Začína pršať, fúkať ale aj sa ochlazovať. Predpoveď počasia je proti všetkým doterajším slnečným ročníkom. 9.00 - je odštartované. Prevé 3km sa idú po rovnej asfaltke. Na špici idem spolu s Purmenským, Hornychom, Vaškom, Nemcom a populárnym Kopkom, ktorý v zime absolvoval pretek na bajkoch cez Aljašku...
DH Podkonice - report

Štefan Čeman poslal pekný obrázkový report z jeho akcičky - inak finále SP v zjazde. Podkonice mali i tento rok elitnú účasť...
Blanenský Golem Kellys Bike Maraton

Prvýkrát čo som bol na MTB maratóne v Čechách a hneď jedna podarená akcia s takýmto komplikovaným názvom. Tu je taký stručný report...
Dopoval Ullrich?

Jan Ullrich, olympijský víťaz a víťaz Tour de France 97 nemá najlepšiu sezónu. Najskôr mal problémy s kolenom, vynechal Giro i Tour a teraz stojí pred dopingovým podozrením...
Duchonka_report

Včera tu boli výsledky z Author ExtremeBike maratónu a keďže som na ňom nechýbal, tu je report aj s fotkami a postrehmi a tak ďalej...
Ullrich nebude na TDF!

Jan Ullrich odvolal svoju účasť na Tour de France pre zranenie kolena...
Súťažný poriadok SZC pre SP 2002

Kompletný súťažný poriadok pre Slovenský pohár v MTB 2002. Nájdete tu naozaj všetko - od rozdelenia bodov, cez výsledky až po odmeny pre jazdcov. Odporúčam!