Najnovšie články z kategórie Sezona 2013

Backflip cez 21m kaňon

Rampage 2013 bol nepochybne plný menších či väčších zverstiev – backflip Kellyho McGarryho bol určite jedným z tých väčších...Ak sa v blízkej dobe nechystáte na niečo podobné, tak si aspoň pozrite ako túto jazdu vidí sám jazdec.
Zvolávacia akcia vidlíc Fox Evolution PR článok

Zvolávacia akcia vidlíc Fox Evolution

Firma FOX oznámila dobrovoľné stiahnutie vidlíc z trhu modelovej rady EVOLUTION series 2013 a bezplatnú výmenu patrón CTD O/C. Jedná sa o vidlice 32mm a 34mm, zdvih 120-160mm, vyrobené v časovom období : marec - november 2012. Zákazníci, ktorí na základe dole uvedených údajov zistia, že sa výmena týka práve ich vidlice musia vidlicu okamžite prestať používať a kontaktovať svojho predajcu.
Polc vyhral mestský zjazd v Mexiku

Slovenský reprezentant v horskej cyklistike Filip Polc sa stal víťazom mestského zjazdu v mexickom meste Taxco. Tridsaťjedenročný Pezinčan triumfoval neďaleko mexickej metropoly Mexico City a zdolal aj vynikajúceho Marcella Gutierreza Villegasa z Kolumbie, ktorý v júni triumfoval v zjazde v Bratislave. Polc uspel v konkurencii 35 jazdcov z celého sveta.
Dohoda medzi Cannondale a Tinkoffom stále nie je na svete

Taliansky cyklistický tím Cannondale, za ktorý jazdia aj Peter a Juraj Saganovci, sa zatiaľ nedohodol na sponzorsko-majiteľskej zmluve so spoločnosťou Tinkoff. O dohode medzi americkým výrobcom bicyklov, ktorý vlastní väčšinu akcií cyklistického tímu cez Brixia Sport, a ruským biznismenom Olegom Tinkovom sa špekuluje už pár týždňov.
Na záver sezóny kapurkový ŠPRINTPOLOM

Peknú jesennú sobotu 12.10.2013 sa konal 9. ročník ŠPRINTPOLOM. Aj tento rok sa mohli cyklisti zo sezónou rozlúčiť na jednom z posledných amatérskych MTB pretekov na Slovensku a to pekne pod hradom Strečno. Okrem pretekov tu na tomto podujatí prebiehalo aj vyhodnotenie Valašskopovažskej MTB série. Krátky report síce trochu s oneskorením, ale to hádam nevadí.
Red Bull Rampage 2013: Highlights

To najlepšie z Red Bull Rampage 2013
Termoprádlo - základný kameň obliekania

Dnešný rozhovor s Petrom Schwarzom, zastupujúcim spoločnosť Gamisport.sk, vám prezradí niekoľko základných tipov a rád pri výbere nového termoprádla do vášho šatníka
Historické rebríčkové maximá P. Sagana i Slovenska

Peter Sagan je v koncoročnom rebríčku Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) na štvrtom mieste. Dvadsaťtriročný Žilinčan skončil v renkingu najvyššie v kariére a dosiahol najlepšie umiestnenie Slováka v záverečnom hodnotení.
Red Bull Rampage 2013

Kyle Strait sa v noci stal víťazom najprestížnejšej a najočakávanejšej freeride show v histórii, Red Bull Rampage 2013. Zároveň sa tiež stal prvým jazdcom, ktorý dokázal zopakovať svoje víťazstvo, Strait prvý krát triumfoval v roku 2004. V článku nájdete niekoľko videí zachytávajúcich kľúčové momenty tejto legendárnej akcie
Craft Bike Transalp 2013

Už hodne dlhú dobu som s obdivom sledoval mtb etapové preteky po svete a drsných bajkerov čo ich s prehľadom dávajú. Keď sa ma môj parťák na Craft Transalp v jeden usmoklený novembrový deň spýtal či by som mal záujem, tak som dlho neváhal. Predstava že sa zaradím ku vyšlahaným borcom pri pohľade na ktorých bajkerkám kapalina v brzdových hadičkách vre, mi nedáva o mojom rozhodnutí pochybovať. Aj kvôli obmedzenému počtu štartujúcich dvojíc, ktorých je cca 500, podávame na druhý deň prihlášku. V propozíciách usporiadatelia sľubovali výživných 8 etáp so 671km a 20880 nastúpanými metrami.
Vrch má naklonený, opäť tá Kráľova hoľa... plus, malý bonus

Teploty smerujúce k štyridsiatkam vrcholili a zalarmovali všetkých ľudí, ktorí hľadali akékoľvek riešenia na schladenie. Skočiť si na výlet do jaskyne, schladiť sa v klimatizovanom nákupnom centre, alebo sa aspoň ovlažiť na niektorom z kúpalísk či jazier - aj to bola možnosť, ja som však zvolil návštevu hôr, a verte či neverte, bol som asi jeden z mála ľudí, ktorým bola v tento rekordne teplý deň poriadna zima :) Takže pekne po poriadku, štvrtok 8.8.,som sa presne po 37 dňoch opäť vrátil na Kráľovu hoľu, lepšie pripravený, s vedomím, čo na mňa čaká. Na Vás to čaká práve teraz :)
Fotogaléria z Veľkej ceny Finančného centra

Čech Ondřej Bambula sa stal víťazom prvých pretekov I. kategórie kalendára UCI v cyklokrose na Slovensku. V Udiči pri Považskej Bystrici triumfoval jazdec ČEZ Tábor na Veľkej cene Finančného centra. V dramatických pretekoch triumfoval v špurte vedúcej skupiny pred Holanďanom Thijsom van Amerongenom a Belgičanom Quintenom Hermansom. Zo Slovákov bol najlepším Martin Haring, ktorý prišiel do cieľa s jedenásťsekundovou stratou na 6. priečke. Medzi ženami skončila vekom ešte juniorka Tereza Medveďová druhá.