www.parktool.com

Články v kategórii 'Sezona 2013' (13 - 24 z 237 článkov)

Backflip cez 21m kaňon

31.10.2013 2 819 5 6

Rampage 2013 bol nepochybne plný menších či väčších zverstiev – backflip Kellyho McGarryho bol určite jedným z tých väčších...Ak sa v blízkej dobe nechystáte na niečo podobné, tak si aspoň pozrite ako túto jazdu vidí sám jazdec.
Zvolávacia akcia vidlíc Fox Evolution

PR 29.10.2013 7 772 5 0

Firma FOX oznámila dobrovoľné stiahnutie vidlíc z trhu modelovej rady EVOLUTION series 2013 a bezplatnú výmenu patrón CTD O/C. Jedná sa o vidlice 32mm a 34mm, zdvih 120-160mm, vyrobené v časovom období : marec - november 2012. Zákazníci, ktorí na základe dole uvedených údajov zistia, že sa výmena týka práve ich vidlice musia vidlicu okamžite prestať používať a kontaktovať svojho predajcu.
Polc vyhral mestský zjazd v Mexiku

28.10.2013 4 544 3 13

Slovenský reprezentant v horskej cyklistike Filip Polc sa stal víťazom mestského zjazdu v mexickom meste Taxco. Tridsaťjedenročný Pezinčan triumfoval neďaleko mexickej metropoly Mexico City a zdolal aj vynikajúceho Marcella Gutierreza Villegasa z Kolumbie, ktorý v júni triumfoval v zjazde v Bratislave. Polc uspel v konkurencii 35 jazdcov z celého sveta.
Dohoda medzi Cannondale a Tinkoffom stále nie je na svete

22.10.2013 1 495 0

Taliansky cyklistický tím Cannondale, za ktorý jazdia aj Peter a Juraj Saganovci, sa zatiaľ nedohodol na sponzorsko-majiteľskej zmluve so spoločnosťou Tinkoff. O dohode medzi americkým výrobcom bicyklov, ktorý vlastní väčšinu akcií cyklistického tímu cez Brixia Sport, a ruským biznismenom Olegom Tinkovom sa špekuluje už pár týždňov.
Na záver sezóny kapurkový ŠPRINTPOLOM

20.10.2013 2 836 3

Peknú jesennú sobotu 12.10.2013 sa konal 9. ročník ŠPRINTPOLOM. Aj tento rok sa mohli cyklisti zo sezónou rozlúčiť na jednom z posledných amatérskych MTB pretekov na Slovensku a to pekne pod hradom Strečno. Okrem pretekov tu na tomto podujatí prebiehalo aj vyhodnotenie Valašskopovažskej MTB série. Krátky report síce trochu s oneskorením, ale to hádam nevadí.
Red Bull Rampage 2013: Highlights

18.10.2013 1 717 1

To najlepšie z Red Bull Rampage 2013
Termoprádlo - základný kameň obliekania

17.10.2013 8 686 2 4

Dnešný rozhovor s Petrom Schwarzom, zastupujúcim spoločnosť Gamisport.sk, vám prezradí niekoľko základných tipov a rád pri výbere nového termoprádla do vášho šatníka
Historické rebríčkové maximá P. Sagana i Slovenska

16.10.2013 1 845 4

Peter Sagan je v koncoročnom rebríčku Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) na štvrtom mieste. Dvadsaťtriročný Žilinčan skončil v renkingu najvyššie v kariére a dosiahol najlepšie umiestnenie Slováka v záverečnom hodnotení.
Red Bull Rampage 2013

14.10.2013 3 381 4 0

Kyle Strait sa v noci stal víťazom najprestížnejšej a najočakávanejšej freeride show v histórii, Red Bull Rampage 2013. Zároveň sa tiež stal prvým jazdcom, ktorý dokázal zopakovať svoje víťazstvo, Strait prvý krát triumfoval v roku 2004. V článku nájdete niekoľko videí zachytávajúcich kľúčové momenty tejto legendárnej akcie
Craft Bike Transalp 2013

12.10.2013 3 853 3 18

Už hodne dlhú dobu som s obdivom sledoval mtb etapové preteky po svete a drsných bajkerov čo ich s prehľadom dávajú. Keď sa ma môj parťák na Craft Transalp v jeden usmoklený novembrový deň spýtal či by som mal záujem, tak som dlho neváhal. Predstava že sa zaradím ku vyšlahaným borcom pri pohľade na ktorých bajkerkám kapalina v brzdových hadičkách vre, mi nedáva o mojom rozhodnutí pochybovať. Aj kvôli obmedzenému počtu štartujúcich dvojíc, ktorých je cca 500, podávame na druhý deň prihlášku. V propozíciách usporiadatelia sľubovali výživných 8 etáp so 671km a 20880 nastúpanými metrami.
Vrch má naklonený, opäť tá Kráľova hoľa... plus, malý bonus

11.10.2013 6 102 14 25

Teploty smerujúce k štyridsiatkam vrcholili a zalarmovali všetkých ľudí, ktorí hľadali akékoľvek riešenia na schladenie. Skočiť si na výlet do jaskyne, schladiť sa v klimatizovanom nákupnom centre, alebo sa aspoň ovlažiť na niektorom z kúpalísk či jazier - aj to bola možnosť, ja som však zvolil návštevu hôr, a verte či neverte, bol som asi jeden z mála ľudí, ktorým bola v tento rekordne teplý deň poriadna zima :) Takže pekne po poriadku, štvrtok 8.8.,som sa presne po 37 dňoch opäť vrátil na Kráľovu hoľu, lepšie pripravený, s vedomím, čo na mňa čaká. Na Vás to čaká práve teraz :)
Fotogaléria z Veľkej ceny Finančného centra

06.10.2013 4 165 3 6

Čech Ondřej Bambula sa stal víťazom prvých pretekov I. kategórie kalendára UCI v cyklokrose na Slovensku. V Udiči pri Považskej Bystrici triumfoval jazdec ČEZ Tábor na Veľkej cene Finančného centra. V dramatických pretekoch triumfoval v špurte vedúcej skupiny pred Holanďanom Thijsom van Amerongenom a Belgičanom Quintenom Hermansom. Zo Slovákov bol najlepším Martin Haring, ktorý prišiel do cieľa s jedenásťsekundovou stratou na 6. priečke. Medzi ženami skončila vekom ešte juniorka Tereza Medveďová druhá.

1. Cyklisti a holenie nôh (9 832)
  3. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 621)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 615)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 448)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 167)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 095)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 295)