Najnovšie články z kategórie Sezona 2019

Pod Helvétskym krížom sa bojovalo naplno – Svetový pohár XC a DH v Lenzerheide

Bankovníctvo a hodinky sú hlavným záujmom Švajčiarov počas pracovného týždňa. Avšak hneď ako nadíde víkend, práca ide bokom. Aspoň takto to vyzeralo na predposlednom kole Svetového pohára v XCO a DH, ktorý sa konal v Lenzerheide.
Pozvánka: MTBIKER Novodubnický maratón - 25. ročník najstaršieho slovenského maratónu sa blíži

Už 24. augusta 2019 sa stretnú milovníci MTB pretekov na jednom z najkultovejších podujatí, ktoré na Slovensku existuje, na MTBIKER Novodubnickom maratóne. Navyše si môžete zasúťažiť o bezplatné štartovné.
Tour de France 2019 je za nami – rodí sa nová legenda

Neľahké tri týždne pretekania sú za nami. Niežeby niekto z nás na tomto podujatí súťažil, ale scenár, ktorý si pre nás pripravila tohtoročná Tour, bol napínavým až do posledných momentov.
Reportáž: Ondavský cyklomaratón - lokálna akcia na vysokej úrovni

Dlho som nebol na žiadnom maratóne a v duchu si povrávam: “nebolo by zlé podporiť lokálnu akciu”, nakoľko je vzdialená od môjho bydliska len pár km, ba čo viac, má aj dlhšiu históriu.
Slovensko pozná svojho šampióna v XCO a Eliminátore

V premenlivom letnom počasí posledných júlových dní sa na trati v Poráči predstavila elita slovenských jazdcov, aby zabojovali o dresy s trikolórou naprieč všetkými kategóriami.
Reportáž: Novým majstrom Slovenska v zjazde je Denis Kohút

Po troch rokoch pozná Slovensko iného víťaza majstrovstiev krajiny, než akým bol A. Rojček. Slovenská elita v zjazde sa tak stretla predposlednú júlovú nedeľu v Hriňovej, aby bojovala o najcennejšie kovy.
Budeme svedkami novej éry francúzskej cyklistiky?

Aj keď nás od posledného a súčasného voľného dňa delilo len 5 etáp, aj ony dokázali zamiešať kartami jazdcov, ale aj športových riaditeľov, ktorí si do posledných dní budú musieť premyslieť, akú taktiku zvoliť. Pozrime sa spolu na sumár 2. celku Tour de France.
V CTM hľadajú posilu do produktového tímu a môžeš to byť práve ty

Vývoj ide neustále dopredu a uvedomuje si to aj slovenská značka bicyklov CTM. Aj z toho dôvodu rozširuje svoj tím.
Tradícia v najnovšom šate - Pinarello 2020

Je len zopár výrobcov bicyklov na svete, ktorí sú synonymom luxusu, tradície a víťazstiev. Pinarello sem nepochybne patrí, tak sa pozrime na aktuálnu kolekciu.
Reportáž: 3. kolo SPEN na Branisku rozhodlo o majstroch Slovenska

V nedeľu 14. júla sa odohralo v lokalite Branisko dlhoočakávané 3. kolo Slovenskej enduro série, ktoré okrem krásnych trailov prinieslo podaktorým aj majstrovský titul.
Pozvánka: Kráľovské BajkoBranie MSR v MTB Endure - už tento víkend 13. - 14. 7. 2019

KarbonKiller, Žiletka, Rasťodrom a ďalšie traily Kráľovského BajkoBrania na Branisku sa už skoro 10 rokov zarývajú hlboko pod kožu prachom a vyznávačom AMEN jazdenia na horských bicykloch. Pre mnohých sú míľnikmi v posúvaní možného a nemožného na dvoch kolesách.
Canyon predstavuje model Ultimate CF EVO Disc s hmotnosťou pod 6 kg

Aj keď sa hranica pre UCI modely ani zďaleka nepriblížila hranici 6 kilogramov, Canyon prichádza s novinkou, ktorá určite poteší srdcia ortodoxných gramárov.