Najnovšie články z kategórie Slovinsko

Video: MTBIKER tím na bedni - krásne prvé kolo Sloenduro Ajdovščina

Prvé kolo slovinskej endurosérie Sloenduro bolo fyzicky náročné. MTBIKER tím však atakoval prvé priečky.
L´Etape Slovenia 2022 - bicyklovanie v kolíske špičky súčasného pelotónu

Úžasné podujatie, krásne prostredie, jazda v pelotóne s Matejom Mohoričom. Balík neopísateľných zážitkov, ktoré sa mi vryli hlboko do pamäti.
Už viem, prečo sú Pogačar a Roglič dobrí v horách

Mnohých pri predstave skvelej dovolenky v horách zrejme nenapadne Slovinsko ako prvé. Čo ponúka a prečo by mohlo nadchnúť aj vás?
Tip na výlet: Na cesťáku cez Triglavský národný park (Slovinsko) – 2. časť

Slovinsko sa pre mňa stalo krajinou, ktorú čím viac spoznávam, tým častejšie tam chcem byť.
Tip na výlet: Na cesťáku cez Triglavský národný park (Slovinsko) – I. časť

S rozvojom európskeho cestovného ruchu sa na popredné priečky „novoobjavených“ krajín v ostatných rokoch dostalo Slovinsko a toto miesto mu určite a zaslúžene patrí.
Tip na výlet: Rodinná cyklodovolenka v Slovinsku

Hory, voda, krásna príroda a nekonečné možnosti na bicyklovanie a turistiku, to je Slovinsko - ideálne miesto na aktívnu dovolenku.
Kolotoč UCI MTB 2019 je už za dverami - čaká nás veľa zaujímavých noviniek

MTB sezóna sa nezadržateľne blíži a nás zaujímalo, aké zmeny nastali v tímoch, s akými inováciami prišli a zároveň aké sú ambície jazdcov.
Malá ochutnávka Slovinska - a.k.a. s bicyklom na služobku č. 2

Na služobných cestách veľa voľného času neostáva, XY stretnutí, prezentácií, presunov z miesta na miesto, večer na hotel a dokončiť prácu, ktorú som kvôli cestovaniu nestihol. Aj v týchto prípadoch je dôležité uchovávať športového ducha a hlavne čistú myseľ.
Tip na výlet: Potulky po Slovinsku alebo za veľkou cyklistikou netreba cestovať ďaleko

Výlet do Slovinska vznikol nečakane, úplne na poslednú chvíľu a naozaj som nečakala, že tých pár dní vypáli tak skvele. Stačilo, aby zaúradovala zhoda náhod a nezabudnuteľný predĺžený víkend bol na svete.
Video: Po Slovinsku na bicykli – príbeh jedného muža

Slovinsko je nádherná krajina, ktorú zo sedla bicykla preskúmal náš užívateľ TomasTom. Výsledkom je video, ktoré vás možno bude motivovať pri výbere destinácie na strávenie tohtoročnej letnej dovolenky.
Tip na výlet: Sám na dvoch kolesách - Ljubljana

Ahojte, tento text píšem preto, aby som zaznamenal svoju zatiaľ najväčšiu a najdlhšiu cestu na biku. Skrsol v hlave nápad, že by som mohol vymeniť cesťák za pomalý diaľkový bike a skúsiť cykloturistiku. Toto označenie znie nevinne a evokuje rakúskeho dôchodcu rútiaceho sa 10-kilometrovou rýchlosťou po hrádzi a tlačiaceho wurst v každom bufete. To by však v tom nebola moja povaha, keby som si veci nenaplánoval tak, že namiesto pohodovej cykloturistiky išlo o diaľkový maratón typu bicykluj alebo zomri.
Slovinsko - Stratené traily hlboko v lesoch

Slovensko a Slovinsko má nielen podobné názvy a vlajku, ale aj veľmi podobnú prírodu. Vydarený klip z produkcie Ride Slovenia zachytáva krásu slovinskej prírody, ktorá priam nabáda na riadny výjazd po lesných cestičkách.