Najnovšie články z kategórie Tip Na Vylet

Tip na výlet: Okolie Balatonu na bicykli - skrytý raj cyklistov a gurmánov

Keď vám ukážem cestičky a miesta kúsok od našich hraníc, hneď dostanete chuť plánovať rodinnú bikovačku alebo výlet s kamošmi.
Tip na výlet: Okruh pri Trenčíne, ktorý si užije veľká škála cyklistov

V okolí Trenčína je mnoho pekných trás pre cestné bicykle, ale pre mňa k tým najkrajším patrí práve tento okruh. Prešiel som ho už mnohokrát, a stále ma neomrzel.
Okolo slovenských regiónov: Kysuce - v objatí Javorníkov a Fatry

Kysuce boli pre mňa dlho neprebádané, dá sa povedať, že najmä kvôli susednej Orave, ktorú mám na žiletke prejdenú krížom-krážom.
Nemáš auto? Nevadí. Vlak sa postará.

Naša národná železničná spoločnosť často slúži ako vďačný zdroj zábavy pre satirické stránky – veď, kto ešte nepočul o meškaniach, horiacich lokomotívach a roztrhnutých vozňoch.
Tip na výlet: Lago di Como - perla Lombardie

Lombardia alebo po slovensky Lombardsko, je severotaliansky región, ktorý je zo severu ohraničený Alpami a na juhu údolím rieky Pád. Pre fanúšikov cyklistiky je tento región známy z prestížnej jednodňovky Il Lombardia.
Tip na výlet: Vysielač pod Čiernym Vrchom

Cez dve doliny aj cez dve sedlá. Aj tlačenie aj výhľady. Všetko ako má byť.
Tip na výlet: Horný Spiš – horami a trailami za 3 dni

Pri hľadaní lokality pre letnú cykloakciu som sa zameral na východné Slovensko, kam sa počas bežného víkendového jazdenia nedostanem.
Video: Ebikom na trailoch v Bratislave - TBK1 a TBK2

Traily vhodné pre elektrobicykle, svojou náročnosťou zjazdné aj na menších zdvihoch. Ideálne pre rýchle vyvetranie po práci, navyše sa dajú pekne pospájať.
Tip na výlet: Hrebeňom Javorníkov - nielen gravel dobrodružstvo

Hrebeň Javorníkov sa nachádza na hraniciach s Českou republikou a je to celoročne navštevovaná turistická destinácia. V lete sa využíva na turistiku, trailový beh alebo cyklistiku a počas zimy vedie týmto hrebeňom bežkárska trasa od Kohútky až po Kasárne.
Tip na výlet: Dobrá stovka nie je zlá

Predstavte si lokalitu, ktorá láka trailami, históriou, peknou prírodou a parádnymi výhľadmi. Prirátajte k tomu všetkému slušnú porciu kilometrov, dobrú zmrzlinu a máte na svete skvelý tip na výlet.
Keď sa splní sen

Keby mi bol niekto pred štyrmi rokmi povedal, že na staré kolená prepadnem cyklistike a najazdím ročne aj 4 000 km, vysmial by som ho.
V srdci Trhliny

„Trhlina“. Myslím, že v tejto dobe nie je potrebné vysvetľovať, čo tento pojem predstavuje.