Články v kategórii 'Tour' (14 článkov)

Video: Extreme Bike Tour – aj takto vyzerá láska k extrémnym športom

20.04.2018 2 039

Divácky veľmi atraktívne kúsky predviedli chalani v Poľsku na akcii Extreme Bike Tour.
Reportáž: Víkend na Tour de Prešov

25.07.2017 3 039

Dávnejšie ma v pozvánkach zaujala info o Tour de Prešov, okrem iného aj tým, že sa jednalo o dvojdňovú akciu, a teda som mohol bicyklom vyplniť celý víkend.
Reportáž: Beskyd tour 2017 aj s Jardom Kulhavým

18.07.2017 4 309 4

Na svojich stránkach sa tento tradičný český maratón pýši superlatívmi ako najstarší, najtradičnejší, najmalebnejší a najťažší.
Pozvánka: EKO Tour de Prešov

15.06.2016 3 901

Druhý ročník cyklomaratónu opäť premení Hlavnú ulicu mesta Prešov na raj pre cyklistov. Široká cyklistická verejnosť tak môže stráviť sobotňajší podvečer a sviatočnú nedeľu 9.-10.7. 2016 v kruhu cyklistickej rodiny, ktorá sľubuje plno nezabudnuteľných zážitkov.
Reportáž: MTB maratón Levočské vrchy - hneď druhý ročník v SLOVAK XCM TOUR 2015

31.05.2015 6 337 12

Už som povymetal takmer všetky MTB maratóny na Slovensku a bol som zvedavý, prečo hneď druhý ročník zaradili do kalendára pretekov SLOVAK XCM TOUR 2015. Prišiel som, videl som, ale odpoveď nepoznám.
Kellys Green Bike Tour 2014 – Aprílový maratón, ktorý sa išiel v auguste

18.08.2014 3 809

Tri - dva - jedna - štart a my po úvodnej asfaltke vstupujeme do oči a zuby šmirgľujúceho oblaku prachu, ktorý sa rozplýva až po prejazde cieľovej rovinky. Takto nejako som si myslel, že ľavou-zadnou zhrniem do reportu svoj domáci maratón, ktorý po štyroch ročníkoch poznám naspamäť, aj bez toho, aby som ho vôbec musel absolvovať. No nakoniec ale žiadne opisovanie nehrozilo...
Výhercovia súťaže o štartovné na Kellys Green Bike Tour a ďalšie vecné ceny

13.08.2014 1 220

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre o štartovné a ďalšie zaujímavé ceny.
Reportáž: ŠKODA Horal MTB Maratón a Horal Tour 2014

12.08.2014 5 185 5

Už pätnáste narodeniny oslávil v tomto roku ŠKODA Horal MTB maratón, jediný vysokohorský maratón v strednej Európe. Výbornú povesť tohto maratónu podčiarkuje zaradenie tohto podujatia do medzinárodnej série Intersport Marathon serie 2014, do SLOVAK XCM TOUR a do novovznikajúcej domácej ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Počas horalovského víkendu sa uskutočnila aj ďalšia časť Detskej Tour Petra Sagana. Vysoké ambície tohto maratónu potvrdzuje aj fakt, že skúsený organizačný tím okolo Ivana Zimu podal v tomto roku prostredníctvom Slovenského zväzu cyklistiky oficiálnu žiadosť o organizovanie majstrovstiev Európy v XCM v roku 2017. Organizátorom v tomto držím palce, pretože za svoju výbornú prácu by si takúto poctu zaslúžili.
Pozvánka: Kellys Green Bike Tour

05.08.2014 2 446 9

Prídite si zajazdiť do Malých Karpát, kde už 16. augusta 2014 štartuje na Železnej Studienke MTB maratón Kellys Green Bike Tour. MTBiker.sk ako mediálny partner akcie prináša aj zaujímavú súťaž o free štartovné, fľaše Green Bike a hlavne poukážku v hodnote €50 na nákup v Green Bike.
Slovenský pohár MTB 2013

21.09.2013 1 563

Spýtali sme sa viceprezidenta SZC zodpovedného za MTB - Ing. Jána Žilovca ako hodnotí uplynulú sezónu Slovenského pohára v MTB
Horal Tour 2013

18.08.2013 3 423

MTB „etapáky“ v zahraničí naberajú neustále na popularite. Slovensko žiaľ dlho zaostávalo až sa túto skutočnosť rozhodol pred piatimi rokmi zmeniť Ivan Zima so svojím projektom Horal Tour. Tradičné stúpanie na Kráľovu Hoľu sa vďaka tomu po rokoch vrátilo a doteraz vždy tvorilo dejisko prvej etapy. Po novom ale malo byť všetko trochu inak...
Fotogaléria Horal 2013

11.08.2013 4 497 5

Fotogaléria z vysokohorského cyklomaratónu v oblasti Kráľovohoľských Nízkych Tatier, ktorý bol zároveň druhou etapou preteku Horal Tour. Na štart dlhej trate sa v sobotu ráno za jemného dažďa postavilo viac ako 80 pretekárov. Po 130km, prejazde Kráľovej hole a rýchlych zmenách počasia sa do cieľa dostal ako prvý Ján Hruška s časom 6:42:00.4. Kompletné výsledky nájdete tu
Súťaž o dve štartovné na Kellys Green bike Tour

02.08.2013 1 422

5. ročník Kellys Green bike Tour 2013 sa nezadržateľne blíži a organizátori si v spolupráci s MTBiker.sk pripravili súťaž o dve štartovné. Stačí správne odpovedať na nižšie uvedenú otázku a pri troche šťastia zo správnych odpovedí vyberieme práve teba! Viac info o maratóne nájdete v propozíciach alebo na webe
Horal Tour - reportáž

14.08.2012 4 481 5

Tento rok som sa rozhodol, že si dám svoju premiéru na etapových pretekoch. Vzhľadom na dostupnosť a termín mi to vyšlo na Horal Tour. Mala to byť aj moja jediná dovolenka (kým som si nekúpil letenku do Švédska :-D ). Išiel som tam s tým, že som si ani nepozrel údaje o jednotlivých etapách, jednoducho povoziť sa. Aj tak mi chýbal oddych.