www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Trail' (181 - 192 z 288 článkov)

MTB pre začínajúcich bikerov – objavte krásu terénu

PR 18.05.2018 7 396

Vybrať vhodný model na začiatok nie je v súčasnej širokej ponuke úplne jednoduché. Možno pomôže niekoľko tipov ako odrazový mostík.
Test: Magická Mária od Schwalbe – Exemplo Addix Plex

17.05.2018 6 603 18 32

Keď ma oslovili, či by som nespravil recenziu na plášte, tak som sa najprv spýtal, o aké ide. Akonáhle mi povedali, že potestujem Magic Mary od Schwalbe, tak mi zaiskrili očká a kýval som hlavou ako zajačik Duracell.
Test: Trailové šortky Polaris Discovery - odolné a pohodlné

16.05.2018 4 219 4

Keď som prvýkrát videl traky na týchto kraťasoch, tak som sa smial a hneď ich dal dole. Neskôr som to však predsa len vyskúšal a ako to dopadlo sa dočítate nižšie.
Rozhovor: Jaromír Spěšný - Baví ma jazdenie na všetkých typoch bicyklov, hlavne musí byť zábava

06.05.2018 4 644 4 17

Bývalý výborný trialista a svetobežník, súčasný milovník trailov, technického jazdenia a zábavy, stojaci za smerovaním značky Rock Machine.
Špecifické ženské modely pre rôzne kategórie

PR 27.04.2018 3 463

Máte športové ambície, chuť spoznávať okolie alebo vás láka náročný terén? Dnes už naozaj nie je problém vybrať si špecificky ladený model presne podľa vašich potrieb.
Pozvánka: KE.CY Singletrack Camp  - akcia, aká v Košiciach ešte nebola

Pozvánka: KE.CY Singletrack Camp - akcia, aká v Košiciach ešte nebola

25.04.2018 4 062 26

Netradičný víkend plný jazdenia a zábavy si pre vás pripravili KE.CY - košické cyklotraily o.z. a Bike Park Červený Breh.
Test: Canyon Spectral CF 9.0 2018 – inovácie, ktoré dávajú zmysel

23.04.2018 14 079 10 39

Za posledné roky stal Canyon medzi bikermi pomerne obľúbenou značkou nielen kvôli svojej priaznivej cenovej politike, ale najmä vďaka schopným bicyklom. Jedným z nich je aj nový Spectral, na ktorý sa pozrieme detailne.
Test: Panaracer PanDura - ťažký kaliber v enduro segmente

23.04.2018 2 925 5 5

Enduro ošiaľ stále pretrváva, a tak sa nie je čomu čudovať, že aj tradičný japonský výrobca chce prehovoriť so svojou novinkou PanDura...
Vyosené čapy tlmiča - čo, ako a aký je ich prínos

22.04.2018 5 531 17 19

Vyosené čapy do tlmiča, jednoduhšie nazývané aj „offsety“, nie sú vo svete MTB žiadnou novinkou. Poďme si teda bližšie povedať, čo vlastne tieto čapy sú, ako fungujú a aký majú prínos pre bežného jazdca.
Vstupná brána do sveta technického jazdenia

PR 20.04.2018 6 884

Bicykle pre náročný terén nemusia mať cenovky nastavené v astronomických výškach, o čom vás presvedčí niekoľko vybraných kúskov.
Video: Spomienka na Rychleby

17.03.2018 3 736 1 10

Kto si rád zajazdí v teréne a ešte tento neďaleký český bikový "klenot" nebol pozriet, určite odporúčame.
Test: Rock Machine Blizz CRB 70-29 – keď „škatuľkovanie“ naozaj nemá zmysel

11.03.2018 13 570 35 24

Veľmi ťažko budete pre tento model hľadať vhodnú kategóriu. Blizz CRB má potenciál vydať sa viacerými smermi a v každom z nich priniesť veľkú porciu zábavy. Čo mám presne na mysli sa dozviete v samotnom článku...

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 282)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 808)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 549)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 400)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 339)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 160)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 075)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 641)