Najnovšie články z kategórie Trail

Jazdenie v Kanade - čo mi „darovala“ korona

Tento rok sa mi podarilo dostať sa do kanadského Squamishu. Pôvodne kvôli štúdiu, no korona sa postarala o takmer dokonalé podmienky na nekonečné jazdenie.
Video: Baník a Slalomka - náročné traily v Bratislave

Tentokrát sa bližšie pozrieme na druhú časť trailov Biely kríž v Bratislave, konkrétne na tie technicky náročnejšie.
Reportáž: MTB Singletrack Maratón Košice - ako chutí 45 km singletrailov na pretekoch

Spojenie lokálnych trailov a maratónu je u nás pomerne ojedinelá kombinácia, ale pre mňa hlavný dôvod, prečo každoročne cestujem na východ.
Tip na výlet: Po Slovensku s minikaravanom alebo aký je „vanlife“ s bicyklami

Ponuka dostať obytné auto na predĺžený víkend sa jednoducho neodmieta, nám prišla od Happy Nomad. Ihneď sme s priateľkou vymýšľali, kam vyrazíme.
Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi

Tohtoročná koronavírusom poznačená sezóna je momentálne v plnom prúde. Uplynulý víkend si bolo z čoho v maratónskom kalendári vyberať a ten kto vsadil na Istrofinal Snežnický MTB maratón, určite neoľutoval.
Plášte na XC a trail – rýchlosť a potrebná istota PR článok

Plášte na XC a trail – rýchlosť a potrebná istota

Ak si radi strihnete preteky v štýle cross-country a preferujete spolu s tým aj ľahké jazdenie na traile, základnými požiadavkami sú predovšetkým nízky valivý odpor, odolnosť voči defektom a dostatočný grip. Máme pre vás niekoľko tipov.
Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB

Spojenie technického terénu, jazdy po hrebeni a oficiálnej cyklotrasy u nás rozhodne nie je samozrejmosť. A dnes si jednu takú predstavíme...
Video: Trail Biely Kríž - technické jazdenie v Bratislave

Trail Biely Križ patrí jednoznačne medzi najviac navštevované traily v Bratislave. Vďaka jeho všestrannosti je vhodný pre jazdcov, ktorí sú menej zdatní a taktiež aj pre pretekárov, nakoľko sa tu konajú aj preteky slovenskej enduro série.
Test: CTM Ridge Xpert 29” – na trail aj celodenný pojazd s úsmevom

Veľmi univerzálna a dovolím si tvrdiť aj vyhľadávaná kategória je práve allmountain. Slovenské CTM pripravilo na tento druh jazdy model Ridge.
Požičanie biku z trailcentra – na čo si dať pozor

Dôvodov, prečo si ľudia požičiavajú bicykle z požičovne, je viacero. Buď je za tým smola, keď sa v trail rezorte čosi na vašom biku pokazí a neostáva nič iné, ako využiť služby centra, alebo proste vhodný bike na podmienky nemáte a tak si priplatíte za požičanie.
Test: Panaracer Romero HO - obuv na váš trailový bike

Hľadáte pneumatiku určenú na jazdenie na trailoch, ktorá toho veľa znesie, má dobrú priľnavosť a využijete ju v každom teréne?
Pozvánka: September plný tradičných, ale aj nových podujatí

Ak ste počas letných mesiacov usilovne trénovali a dolaďovali formu, september bude práve vaším mesiacom, keďže ani počas neho nebude chýbať množstvo podujatí - od šprintov cez klasické maratóny až po detské akcie či školy jazdenia.