Najnovšie články z kategórie Tretry

Test: Specialized 2FO Cliplite – odolné a pritom pohodlné tretry pre enduro a trail jazdcov

Specialized získal priazeň mnohých horských a cestných cyklistov pre ich skvelé bicykle, ale tiež ponúka aj široký rozsah cyklistického príslušenstva, vrátane obuvi s intenzívnym zameraním na výkon a pohodlie prostredníctvom systému Body Geometry. Poďme sa pozrieť na tretry 2FO Cliplite v dlhodobom redakčnom teste, ktoré sú priamo určené pre enduro a trail jazdcov.
Test: Odolné cross-mountain tretry Shimano SH-XM700

Ak je človek aktívnym mtbikerom, čiže jazdí spevnené a nespevnené lesné cesty, zvážnice a v neposlednom rade čoraz viac bikermi vyhľadávané traily, ak tento aktívny mtbiker chce jazdiť celoročne a má problém vybrať si správne tretry, je na správnom mieste.
Test: Specialized Defroster Trail – zimné MTB tretry do našich hôr

Zimné tretry ešte stále patria tak trochu do exotickej kategórie. Pre niekoho, kto chce jazdiť celoročne v našich podmienkach, by som ich ale zaradil na popredné miesto zimnej výbavy. Dnes sa pozrieme bližšie čo ponúka model Defroster Trail od amerického Specialized.
Správna technika jazdy s tretrami play_arrow

Správna technika jazdy s tretrami

Používate SPD-čka naozaj správnym spôsobom? Ak si chcete overiť svoje vedomosti alebo zistiť ako na to, pozrite si nasledujúce video. Viac sa dočítate aj v článku: Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách.
Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách

V tomto článku sa budem venovať nastaveniu kufrov na tretrách a okrajovo aj pedálom. Na rozdiel od nastavenia správneho posedu je toto tá jednoduchšia časť. Nastavenie kufrov by malo predchádzať nastaveniu posedu, ktoré sa navzájom trochu ovplyvňujú. Dúfam, že vám tento návod pomôže k príjemnejšej a pohodlnejšej jazde.
Modrá edícia tretier SHR320 na Tour i na Slovensku PR článok

Modrá edícia tretier SHR320 na Tour i na Slovensku

Pokiaľ ste pravidelným divákom prenosov zo stej edície Tour de France, tak Vám určite neunikla žiarivá modrá farba tretier, ktoré obúvajú viacerí cyklisti podporovaní spoločnosťou SHIMANO.