Najnovšie články z kategórie Ukoncenie

Preteky, ktoré mi v kalendári chýbajú

V tomto kratšom článku sa pozrieme na maratóny a časovky, ktoré akosi zmizli z kalendára. Či už pre slabú účasť, z organizačných dôvodov a podobne.
Martin Velits ukončil kariéru

Necelý rok po odchode Petra Velitsa sa definitívne opustiť profipelotón rozhodol aj jeho brat Martin.
Sastre ukončil kariéru víťazstvom

Španiel Carlos Sastre sa rozlúčil s profesionálnou cyklistickou kariérou víťazstvom na kritériu v Oviede. "Pre každého to bol mimoriadny deň. Ja som si tento deň skutočne užil a môžem spokojne odísť z cyklistickej scény," povedal Sastre. Vrcholom kariéry 36-ročného rodáka z Madridu bol triumf na Tour de France 2008.
Bývalý víťaz Tour de France Sastre ukončil kariéru

Španielsky cyklista Carlos Sastre, nečakaný víťaz Tour de France v roku 2008, vo štvrtok oznámil ukončenie svojej aktívnej kariéry vo veku tridsaťšesť rokov. Jazdec tímu GEOX-TMC svoje rozhodnutie prezradil na tlačovej konferencii v Madride, kde taktiež priznal, že sa k tomu kroku dospel už minulý rok.