www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Ukoncenie' (3 články)

Martin Velits ukončil kariéru

09.10.2017 3 705 6 18

Necelý rok po odchode Petra Velitsa sa definitívne opustiť profipelotón rozhodol aj jeho brat Martin.
Sastre ukončil kariéru víťazstvom

01.11.2011 722 0

Španiel Carlos Sastre sa rozlúčil s profesionálnou cyklistickou kariérou víťazstvom na kritériu v Oviede. "Pre každého to bol mimoriadny deň. Ja som si tento deň skutočne užil a môžem spokojne odísť z cyklistickej scény," povedal Sastre. Vrcholom kariéry 36-ročného rodáka z Madridu bol triumf na Tour de France 2008.
Bývalý víťaz Tour de France Sastre ukončil kariéru

15.09.2011 1 700 0

Španielsky cyklista Carlos Sastre, nečakaný víťaz Tour de France v roku 2008, vo štvrtok oznámil ukončenie svojej aktívnej kariéry vo veku tridsaťšesť rokov. Jazdec tímu GEOX-TMC svoje rozhodnutie prezradil na tlačovej konferencii v Madride, kde taktiež priznal, že sa k tomu kroku dospel už minulý rok.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 273)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 796)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 535)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 336)
  6. Rozhovor: Michal Iždinský - bicykle sa dajú vyrábať aj z dreva (8 214)
  7. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 314)
  8. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 156)
  10. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 067)