Najnovšie články z kategórie Vitaz

Saganov najväčší úspech, vyhral Okolo Poľska

Slovenský cyklista Peter Sagan dosiahol najväčší úspech svojej profesionálnej kariéry, keď sa stal celkovým víťazom pretekov WorldTour Okolo Poľska. O svojom víťazstve rozhodol Žilinčan v záverečnej 7. etape, v ktorej finišoval na 2. priečke a vďaka bonifikácii sa posunul na celkové prvé miesto. V absolútnom hodnotení etapových pretekov zdolal o 5 sekúnd obhajcu prvenstva Daniela Martina z tímu Garmin-Cervelo.
P. Sagan víťazom aj 5. etapy na Okolo Poľska

Slovenský cyklista Peter Sagan sa po stredajšom triumfe v 4. etape stal víťazom aj štvrtkovej piatej etapy na cyklistických pretekoch Okolo Poľska a udržal si pozíciu lídra na podujatí World Tour. Sagan v závere 201,5 km dlhej etapy so štartom aj cieľom v Zakopanom nastúpil 200 m pred cieľom a z druhého miesta a v špurte pelotónu dosiahol ďalší cenné prvenstvo.
Peter Sagan víťazom 5. etapy Tour of California

Fantastický úspech opäť dosiahol slovenský cyklista z tímu Liquigas-Cannondale Peter Sagan, keď v 5. etape Okolo Kalifornie triumfoval časom 5:16:03 v skvelom záverečnom špurte pred Austrálčanom Howardom, Britom Swiftom a naďalej si udržal zelený dres! Nesmierne šťastný slovenský pretekár sa pre svoju stránku www.saganpeter.com urobil rozhovor...
Peter Sagan celkovým víťazom Giro di Sardegna

Peter Sagan v poslednej etape prišiel do cieľa na 4. priečke, čo mu stačilo na udržanie celkového prvenstva na etapových pretekoch Giro di Sardegna. Peťo predviedol famóznu formu, keď získal etapové vavríny v 1., 3. a 4. etape. Gratulujeme Peťo!
Okolo Sardínie - Sagan triumfoval aj vo 4. etape

Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Liquigas Cannondale sa stal v piatok víťazom 4. etapy pretekov Okolo Sardínie a upevnil si vedenie v priebežnom poradí. Dvadsaťjedenočný Sagan na tomto podujatí triumfoval aj v 1. a 3. etape. Teraz sa presadil na trati z Lanusei do Oristana (174,2 km) v špurte pelotónu za 4:47:07 h a pred domácim Damianom Cunegom (Lampre - ISD) má v celkovej klasifikácii už 14-sekundový náskok.
Peter Sagan už druhýkrát víťazne a je lídrom

Slovenský cyklistický reprezentant Peter Sagan z tímu Liquigas-Cannondale sa stal víťazom štvrtkovej 3. etapy podujatia Okolo Sardínie z Orani do Lanusei (173,0 km) a vrátil sa na pozíciu lídra na týchto päťetapových pretekoch. Dvadsaťjedenročný rodák zo Žiliny triumfoval v záverečnom špurte pelotónu pred Kolumbijčanom Josém Serpom Perezom, tretí skončil Talian Damiano Cunego. Práve pred Cunegom vedie Sagan celkovú klasifikáciu so štvorsekundovým náskokom, tretí je Serpa Perez.
Peter Sagan víťazom úvodnej etapy Giro di Sardegna

Skvelý úspech dosiahol slovenský cyklista Peter Sagan v službách talianskeho tímu Liquigas-Cannondale. V 1. etape pretekov Giro di Sardegna 2011 z Olbia do Porto Cervo, ktorá merala 138 km zvíťazil vo výbornom záverečnom špurte pred Alessandrom Ballanom (BMC) a oddielovým kolegom Danielom Ossom.