Všetky články a videá obsahujúce "dolomity"

Tip na výlet: Dolomity - z rozprávky do rozprávky - 2. časť

Ako sa prvý kalendárny letný mesiac začal nezadržateľne blížiť k svojmu koncu a slnko začalo zapadať opäť o niečo skôr, rozhodli sme sa navštíviť jedno z najkrajších pohorí sveta.
Historický seriál o najväčších osobnostiach cestnej cyklistiky - Fausto Coppi

Naposledy sme sa pozreli do nie tak dávnej minulosti a priblížili sme si Grega Lemonda. No dnes sadáme do pomyselného sedla bicykla, ktorý nás odvezie do obdobia druhej svetovej vojny.
Tip na výlet: Cestou necestou cez gruzínsky Kaukaz

Spojiť tri veľké vášne - cestovanie, hory a MTB - to je pre mňa dovolenka ako vyšitá, a preto sa snažím raz za čas takú aj vymyslieť a zorganizovať. Táto stála za všetky drobné!
Tip na výlet: Livigno – moja najlepšia letná dovolenka

Mnohí možno poznáte toto mestečko skôr ako výborný lyžiarsky rezort, no leto v tomto meste nijako nezaostáva za zimou.
Tip na výlet: Dolomity - z rozprávky do rozprávky - 1. časť

Video: Sella Ronda Hero - ako si užiť deň pretekov aj mimo trate

Talianske Dolomity sú už sami o sebe zárukou skvelého dňa stráveného v dokonalej prírodnej scenérii. A ako si ich môžete vychutnať počas maratónu, ak ste sa zrovna nepostavili na jeho štart?
Niekoľko tipov k jazdeniu v Dolomitoch, či v horách všeobecne

Dovolenky sú v plnom prúde, a ak máte v pláne navštíviť oblasť Dolomitov, možno pomôže niekoľko malých tipov. Prípadne niektoré môžete využiť aj inde...
Test: Sedlo Selle San Marco GND – niečo pre bikerov na poriadne výjazdy

Strmé stúpania, zmeny ťažiska, opora pri šliapaní, potrebné pohodlie a odolnosť. To všetko je súčasťou jazdenia na MTB, a tomu sa snaží prispôsobiť novinka od Selle San Marco, ktorú vozím už nejaký čas.
Pre milovníkov MTB cyklistiky PR článok

Pre milovníkov MTB cyklistiky

Cyklistika je len jedna. Vždy sú to dve kolesá, pohon zabezpečený našimi nohami, úsilie spojené s radosťou z pohybu. V našom športe však môžeme rozlíšiť okrem iných 2 veľké skupiny. Máme cestnú a MTB kategóriu. Dnes sa pozrieme na horskú cyklistiku.
Video: Sella Ronda Hero alebo ako chutí 84 km s prevýšením 4 000 m v Dolomitoch

Poďte sa so mnou pozrieť priamo na trať maratónu, ktorý dokonale kombinuje náročné kopce, singletracky smerom nadol a tiež úžasnú scenériu. No a okrem videa tu nájdete aj netradičnú galériu.
Majstrovstvá sveta v maratóne – dojmy našich jazdcov z náročnej trate

Minulú sobotu sa pod Tre Cime v Dolomitoch konali Majstrovstvá sveta v maratóne, kde nechýbala ani dvojica našich jazdcov. Čakala ich trať v dĺžke 102 km a prevýšením 4200 m.
Video: Ďalší dôvod navštíviť Dolomity

Leto je stále v plnom prúde a ak hľadáte vhodnú destináciu na dovolenku, toto video vám možno pomôže v rozhodovaní.