MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Reportáž z blatového Kráľa Záhoria

Alias moja premiéria v meste trdelníkov. Na trať Kráľa Záhoria som mal od kamošov dobré referencie, tak som sa aj s priateľkou rozhodol vyskúšať si pretek na eném Záhorí :-)
Rychlebské stezky - zjazdy

Miesto, ktoré stojí za to navštíviť a zajazdiť si tam. AMEN Crew Turiec zo svojej nedávnej návštevy spravili zaujímavé video. Necháte sa inšpirovať?
Môj pohľad na Jarný šprint

Tak, a za sebou máme ďalší, v poradí 5. ročník Jarného šprintu, ktorý sa konal 27.4.2014 v Bystričke. Pre viacerých bikerov je to už stabilná súčasť kalendára, presne tak aj pre mňa. Ja som zatiaľ nevynechal ani jeden ročník. Nezainteresovaný človek by si pomyslel, že rovnaká krátka trať už nedokáže ničím prekvapiť. Opak je však pravdou, pre mňa bol každý ročník jedinečný a v niečom špecifický.
Aprílové číslo Cyklistickej dopravy

S jarou prišlo ruka v ruke aj nové číslo Cyklistickej dopravy, kde si môžete prečítať zaujímavé novinky zo slovenských ako aj zahraničných miest, ako aj sa zapojiť do kampane Na bicykli do práce. Príjemné čítanie.
Jar na bicykli s Gamisport.sk o ceny za €175 PR článok

Jar na bicykli s Gamisport.sk o ceny za €175

Zapoj sa aj ty do fotosúťaže! Stačí pridať fotografiu s jarnou bike tematikou a si v hre.
Pozvánka: MTB maratón Levočské vrchy - Levoča

Už o mesiac 31.5.2014 sa v Autocampe Levoča uskutoční MTB maratón Levočské vrchy - Levoča. Do 4.5.2013 sa môžete zapojiť aj do súťaže o 2x štartovné.
Bike park Kálnica

„Kam na bike cez víkend?“ ...ak aj ty riešiš začiatkom týždňa podobnú otázku, tak nasledujúce riadky ti možno pomôžu pri rozhodovaní.
Prvomájový výjazd na Martinky

Pozývam vás na ďalší spoločný Prvomájový výjazd na Martinky. Ak bývaš v blízkom okolí, tak príď, či už sám alebo so svojou partiou. Nejde o nič, len sa vo svojom tempe previezť na chatu na Martinských holiach. A ak bude záujem, tak sa pôjde až na Veľkú lúku alebo Krížavu. Výkon nehrá dôležitú rolu, podstatná je chuť stráviť pekný deň s partiou cyklistov.
Konvertujem na vieru v bezdušový systém

„Vozíme sa na bycigľoch a všetko je to fajn, z čista jasna defekt, zrazu na duši máš, trochu nadávaš, v jednej duši defekt máš a v druhej smútok máš...“ Úryvok pesničky Odvrátená strana (bycigľovania) od bycigľových pankáčov The Kľemones, celkom presne opisuje pocity nás bikerov, ktorí ešte nenabrali odvahu a z kolies stále nevyhodili duše. Na mňa prišiel rad práve teraz!
Výhercom štartovného na BBB Vlko-Hron MTB sa stáva...

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Poriadna bikovačka v Izraeli

Aj v tejto zaujímavej krajine sa nájdu parádne mieste na poriadnu bikovačku. Od klasického lesného terénu až po vyprahlý púštny profil vhodný pre dlhé zjazdy.
Peter Sagan chce na Tour de France obhájiť zelený dres

V Bratislave 26.4. mal tlačovú konferenciu a odpovedal na viaceré otázky. Slovenský cyklista Peter Sagan má za sebou jarnú časť sezóny s účasťou na klasických pretekoch a pred sebou prípravu na vrchol roka - Tour de France. Na francúzskych cestách bude obhajovať triumf v bodovacej súťaži o zelený dres. Jazdec tímu Cannondale má jasný cieľ pre slávne podujatie - získať aj do tretice zelený dres. "Vzhľadom na kvalitnú konkurenciu to však nebude jednoduché. V pelotóne bude päť až osem adeptov na túto poctu," povedal Peter Sagan, ktorého najväčšími vyzývateľmi na Tour de France budú elitní šprintéri Mark Cavendish, André Greipel či Marcel Kittel.