MTBIKER magazín - Všetky články a videá

We are mad

Pekný zostrih zjazdov v krásnych prírodných scenériach.
Pozvánka: Čergovská stopa 2014 PR článok

Pozvánka: Čergovská stopa 2014

Tradičná zimná a historicky prvá akcia na bicykloch na území SR sa uskutoční 22.2.2014 v Raslaviciach. Cieľom bude Chata Čergov a závodníci majú na výber z dvoch trás.
EVERBIKE - športové cyklistické brašne pre cestovanie bez hraníc

Batožina pri dlhých trasách na chrbát cyklistu nepatrí. O tom by vedel rozprávať nejeden boľavý zadok. Ak jazdíme po asfalte, možností kam s batožinou je viac. V teréne je to ale inak. Čím horšia cesta, tým väčší problém. Kde a ako batožinu pri viacdňovej jazde umiestniť? Ponúkam pohľad na jedno osvedčené riešenie.
Zopár zaujímavých trikov

Inšpirujte sa a vyskúšajte niečo nové...
2% z dane na podporu cyklistiky

Prichádza čas podávania daňových priznaní a s ním aj možnosť venovať 2% zo zaplatenej dane z príjmu. O Vašu podporu sa uchádzame aj my v MTBiker.sk. V spolupráci s Bike Teamom Vranov nad Topľou sme pripravili projekty, ktoré by sme radi spolufinancovali prostriedkami získanými z 2%. Naše projekty sa zameriavajú na podporu celej cyklistickej komunity.
V profesionálnom pelotóne aj tri slovenské tímy

Slovensko bude mať v sezóne 2014 tri kontinentálne cyklistické tímy. Po Dukle Trenčín Trek, ktorá už s licenciou Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) jazdí niekoľko rokov, získali štatút kontinentálneho družstva aj CK Banská Bystrica a Epic Janom Greenway so sídlom v Dohňanoch.
Sagan možno pôjde k Alonsovi, zatiaľ to nepotvrdili

Slovenského cyklistu Petra Sagana možno čaká zaujímavá budúcnosť spojená s novým Teamom Alonso. Od sezóny 2015 by sa mal podľa špekulácií médií čerstvo 24-ročný Sagan stať členom tohto tímu s gážou 3,3 mil. eur v rokoch 2015 a 2016. Informuje o tom špecializovaný server cyclingnews.com na základe informácií zo stránky Tuttobiciweb. Či ide o pravdivú informáciu alebo len neoverené dohady, ukáže čas.
Rozhovor: Kolář má za sebou úspešnú premiéru a teší sa do Kataru

Dvadsaťjedenročný slovenský cyklista Michael Kolář v službách tímu Tinkoff-Saxobank má za sebou premiéru na pretekoch Tour Down Under, ba dokonca v poslednej etape sa prvýkrát v profesionálnej kariére WorldTour dostal do elitnej desiatky, keď si to v závere rozdal s poprednými špurtérmi a skončil deviaty.
Ako sa stať cestným cyklistom

Video Ako sa stať horským cyklistom sa dočkalo pokračovania! Tento krát sa dozvieme niekoľko rád z oblasti cestnej cyklistiky. Ktorá Vás zaujala najviac?
Extrémne zimné retro zjazdy

Pozrite si zopár archívnych kúskov bláznivých zjazdov s kotrmelcami. Niekto si nedá povedať a púšťa sa aj do úplne nemožných akcii...
Peter Sagan v deň narodenín druhý na Tour de San Luis

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v nedeľňajšej záverečnej 7. etape pretekov Tour de San Luis v Argentíne skvelé druhé miesto. Jazdec tímu Cannondale, ktorý v nedeľu oslavuje svoje 24. narodeniny, prehral v záverečnom špurte len s Talianom Sachom Modolom z Lampre-Merida.
For Bikes 2014 PR článok

For Bikes 2014

“Více než tisíc kol pod jednou střechou”, tak zní motto letošního veletrhu For Bikes. Jediný český veletrh zaměřený na cyklisty otevře brány výstaviště v pražských Letňanech už popáté, konkrétně ve dnech 28.-30.3.