MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Armstrong čelí žalobe a novému vyšetrovaniu

Lance Armstrong má na krku dvanásťmiliónovú žalobu a jeho dopingový prípad vyšetrovatelia znovu otvorili, dobrou správou pre amerického cyklistu sú iba dva týždne navyše na výpoveď pod prísahou od Antidopingovej agentúry USA (USADA).

Cavendish zavŕšil etapový hetrik na Okolo Kataru

Nezastaviteľný Brit Mark Cavendish vyhral na cyklistických pretekoch Okolo Kataru už tretiu etapu za sebou. Štvrtková bola už celkovo piata, merala 154 km, viedla z Al Zubara Fortu do Madinat Al Šamalu a líder priebežného poradia v jej závere prešpurtoval Bielorusa Jevgenija Hutaroviča aj Litovčana Aidisa Kruopisa. Slovák Martin Velits zaostal v cieli za svojím tímovým kolegom z Omega Pharma-Quick-Step o 37 sekúnd a klasifikovali ho na 104. priečke. Celkovo je 60.

BMC trailcrew “Enduro winter training”

Enduro jazdenie je zdá sa nekonečným zdrojom pekných videii...aj keď by sme si pod pojmom "winter training" predstavovali niečo trocha iné.
Cavendish sa stal novým lídrom Okolo Kataru

Brit Mark Cavendish z tímu Omega Pharma-Quick Step sa stal víťazom 4. etapy cyklistických pretekov Okolo Kataru a je novým držiteľom zlatého trička lídra podujatia. Cavendish prešpurtoval v závere stredajšej etapy Holanďana Barryho Markusa a Andreu Guardiniho z Talianska. Slovák Martin Velits počas celého dňa pomáhal Britovi na ceste za jeho úspechom, napokon skončil v pelotóne na 99. mieste a celkovo mu zatiaľ patrí 61. pozícia s odstupom 2:22 min.

HARRYMAINIA

Nemusíme sa ani príliš vyznať do BMX a street jazdenia aby sme si boli istý tým, že ide o trochu iný level...
Jedinečné cyklistické preteky na Slovakia Ringu PR článok

Jedinečné cyklistické preteky na Slovakia Ringu

Slovakia Ring ovládnu bicykle a na 24 hodín utíchne zvuk silných motorov. Namiesto áut sa po dráhe budú preháňať amatérski aj profesionálni cyklisti. Postavte tím aj vy a zažite 27. a 28. júna jedinečné podujatie 24h Slovakia Ring cycling race.
Američania neplánujú žalovať Armstronga

Americkí prokurátori v utorok oznámili, že nebudú žalovať bývalého cyklistu Lancea Armstronga pre dopingové podvody. Advokát André Birotte, ktorý viedol federálne vyšetrovanie tejto kauzy, však definitívne nevylúčil proces so 41-ročným Texasanom.
MTB Snow Riding in New Jersey - Red Bull Snow Cranks 2013

Proti zime sa dá bojovať rôznymi spôsobmi...
Cavendish víťazom 3. etapy na Okolo Kataru

Brit Marc Cavendish sa stal víťazom utorňajšej 3. etapy na cyklistických pretekoch Okolo Kataru. Jazdec tímu Omega Pharma-Quick Step dosiahol čas 3:05:14 h. Druhú pozíciu obsadil Holanďan Barry Markus a tretí skončil Aidis Kruopis z Litvy, obaja v zhodnom čase ako víťaz.
Joyride150 - XC Session

Prihlásili by ste sa aj vy na podobný tréningový kemp?
Časovka družstiev na Okolo Kataru pre BMC

Tím BMC sa stal víťazom časovky družstiev na 14 km na cyklistických pretekoch Okolo Kataru. Lídrom podujatia zostal Američan Brent Bookwalter. Slovenský zástupca Martin Velits, ktorého tím Omega Pharma-QuickStep skončil v jazde proti chronometru, je v celkovom poradí na 60. mieste.

Stories // Ep.1 - Duane Walker

Wales a tamojšie traily majú niečo do seba...