MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Riccovi stále hrozí infekcia pľúc aj srdca

Taliansky cyklista Riccardo Ricco zatiaľ neopúšťa kardiologické oddelenie nemocnice v Baggiovare. Ricca hospitalizovali pred vyše týždňom v kritickom stave so zlyhávaním viacerých vnútorných orgánov. Lekári sa snažia aktuálne zamedziť infekcii srdca a pľúc podávaním antibiotík a steroidov. Informuje o tom Gazzetta dello Sport.
Februárové číslo časopisu Cyklistická doprava

Dovoľujeme si vám oznámiť, že dnes vyšlo februárové číslo Cyklistickej dopravy.
Španielska tlač predpovedá oslobodenie Contadora

Dopingový prípad trojnásobného víťaza cyklistických pretekov Tour de France Alberta Contadora by sa mohol skončiť úplným oslobodením jazdca od obvinení a teda bez uvalenia trestu. Takéto rozuzlenie kauzy zo strany Španielskej cyklistickej federácie (RFEC) avizuje španielska tlač na čele s denníkmi El País a El Mundo.
Nijs desiatykrát celkovým víťazom Superprestige

Belgičan Sven Nijs sa stal desiatykrát v kariére celkovým víťazom série Superprestige v cyklokrose. V záverečných pretekoch v belgickom Middelkerke skončil na 6. mieste a tešil sa z celkového prvenstva. Slovák Róbert Gavenda obsadil v sobotu v Middelkerke 26. miesto.
SÚŤAŽNÉ PRAVIDLÁ SZC MTB

Four-cross

Maratóny
SÚŤAŽNÝ PORIADOK SP MTB DH NA ROK 2011

Slovenský pohár MTB DH 2011 je usporiadaný ako seriál pretekov a vypisovanie jednotlivých kôl sa riadi platnými športovo-technickými predpismi SZC (ďalej ŠTP SZC). Tento Súťažný poriadok (ďalej "SúP") upresňuje ŠTP SZC a je záväzný pre všetkých účastníkov SP DH 2011 (organizátorov, rozhodcov, trénerov, pretekárov, atď. …)
Peter Velits veľmi aktívny, napokon 28.

Slovenský cyklista Peter Velits bol veľmi aktívny v závere stredajších pretekov Trofeo Deia (143 km) na Mallorke. Počas posledných 15 km sa snažil o nástupy z vedúcej 40-člennej skupiny, ktoré mu však rovnako ako tímovému kolegovi z HTC - Highroad Tejayovi van Garderenovi nevyšli. V záverečnom špurte sa presadil Španiel José Joaquín Rojas Gil. Peter Velits napokon finišoval na 28. mieste v čase víťaza, jeho brata Martina klasifikovali na 64. pozícii s odstupom 3:24 min.
Ricco pri autotransfúzii krvi riskoval život

Taliansky cyklista Riccardo Ricco mohol aj zomrieť, keď niekoľko dní vykonával transfúziu vlastnej krvi a napokon skončil vo vážnom stave hospitalizovaný v nemocnici. "Riskoval, že už neuvidí denné svetlo," uviedol utajený taliansky zdroj s dôvetkom, že lekári v Modene už informovali miestnych vyšetrovateľov o tomto špecifickom prípade.
MTBiker 4. expedícia

Pozývame Vás na 4. ročník MTBiker expedície, ktorá sa bude konať 20. až 22. mája 2011. Táto akcia sa už tradične koná na úpätí pohoria Malá Fatra v okolí Varína (ZA). Ide o stretnutie všetkých ľudíz fóra MTBiker a ostatných bikerov. Trasy budú vedené Martinskými hoľami pre náročnejších jazdcov alebo Kysuckou vrchovinou pre ľudí, čo si radi v pohode vychutnávajú krásy prírody. Odporúčam aby ste si pribalili horský bicykel, trasy nie sú vhodné pre trekingové ani cestné bicykle.
Contadora testovali pozitívne štyri razy, tvrdí Marca

Španielsky cyklista Alberto Contador bol údajne až štyrikrát pozitívne testovaný na klenbuterol počas minuloročnej Tour de France. S týmto tvrdením vyšlo utorkové vydanie španielskeho denníka Marca a odvoláva sa v ňom na správu Španielskej cyklistickej federácie, ktorá medzitým svojmu šampiónovi vymerala ročný dištanc. Klenbuterol našli v Contadorovej vzorke prvýkrát 21. júla 2010, keď bol na Tour druhý voľný deň. To isté sa však údajne zopakovala aj po ďalšie tri dni. Zakaždým malo ísť o menšie množstvo zakázanej látky v jeho krvi.
Filip Polc po páde nedokončil zjazd v Santose

Tento víkend som bol pozvaný na 9. ročník mestského preteku v brazílskom historicky významnom prístavnom meste Santos. Po minulom roku som sem prišiel obhajovať titul kráľa zjazdu. Trať bola trošku obmenená. Pridali viacej drevených prekážok, no charakter ultra rýchlej trate s tvrdými dopadmi na rovinu a zákrutami sa nezmenil. Video
FC zimný triatlon alebo hrana na snehu

Nad účasťou na triatlone som začal uvažovať po Štefanskej túre v Malej Fatre s našimi triatlonistami na čele s Tomášom Jurkovičom. Takže keď som si prečítal pozvánku na FC zimný triatlon v Udiči, ani chvíľu som neváhal a okamžite som vyplnil prihlášku. Odvtedy som s napätím čakal na 5. február a veril, že príroda bude usporiadateľom a pretekárom priaznivo naklonená. Lenže Perinbaba má túto zimu pracovnú morálku porovnateľnú s domorodým obyvateľstvom v Letanovciach, takže to v posledných dňoch vyzeralo s konaním triatlonu všelijako. Nakoniec ale všetko dobre dopadlo a ja som si odbil svoju triatlonovú premiéru.