Najnovšie články z kategórie Aspire

Video: Spojenie poriadny trail a Bulharsko ide rozhodne dokopy

Táto krajina vás zrejme nenapadne ako prvá, ak sa povie all mountain alebo enduro, no možnosti ktoré ponúka potešia aj skutočne náročných. Presvedčte sa vo videu.
Cannondale Habit 2019 – nový prístup k odpruženiu

Habit dlhé roky tvoril pri značke Cannondale akúsi XC verziu trailbiku, no po novom sa posúva viac smerom k náročnému terénu a zábave. Okrem toho ale prináša inovatívny prístup k pohľadu na odpruženie a jeho funkciu.
Test: Fabric – fľaša s kreatívnym a čistým dizajnom

Značka Fabric je veľmi mladá a od vlastného počiatku vyniká inovatívnym a kreatívnym konceptom k tvorbe svojich produktov. A tento prístup uplatnila aj pri výrobe bezkošíkovej fľaše.
GT predstavilo kompletne prepracované modely Force a Sensor PR článok

GT predstavilo kompletne prepracované modely Force a Sensor

Priaznivci technického jazdenia sa môžu tešiť na platformu odpruženia LTS a ďalšie moderné prvky...
Test: Cannondale Scalpel-Si SE1 - trailový bike s pretekárskou DNA

Cannondale Scalpel bol od svojho vzniku vždy nekompromisný XC špeciál, určený na drvenie konkurencie pri XC pretekoch a maratónoch. Dlhé roky to bol aj môj vysnívaný bike, takže keď prišla ponuka na testovanie, neváhal som ani sekundu.
Video: SRAM GX Eagle - dvanásť kvaltov pre každého

Zrejme môžeme povedať, že jedným z hitov budúcej sezóny bude sada SRAM GX Eagle, posúvajúca 12 rýchlostí do cenovo prístupnej roviny.
Nový Cannondale Synapse 2018 – jeden bicykel na všetko? PR článok

Nový Cannondale Synapse 2018 – jeden bicykel na všetko?

Modelový rad Synapse bol vždy synonymom pre komfort, no verzia 2018 posúva jeho zameranie skoro všetkými smermi...
Test: Cannondale Trigger 2 2018 - verím, že majiteľovi prinesie aspoň toľko radosti ako mne

Keď som dostal ponuku na testovanie bicykla Cannondale, tak som neváhal ani na sekundu a hneď súhlasil.
Video: Cannondale Trigger 2018 - horúca strela exkluzívne na novom YouTube channel MTBIKER

Horúcu novinku od Cannondale schladil Henry, ktorý predstavuje model Trigger 2 na sezónu 2018. Ide o celoodpružený stroj so zdvihom 150/145 mm s viacerými novinkami, o ktorých sa viac dozviete vo videu alebo na tomto odkaze.
Nová generácia kompletne prepracovaných bikov Cannondale Jekyll a Trigger PR článok

Nová generácia kompletne prepracovaných bikov Cannondale Jekyll a Trigger

Poďme si pozrieť pekne postupne a detailne, na čo všetko sa môžete pri nových modeloch tešiť.
Test: Uvex Ultrasonic Race - veľmi ľahká prilba za rozumnú cenu

Uvex je nemecký výrobca, ktorý sa špecializuje hlavne na prilby a okuliare pre cyklistov, zimné športy a dokonca aj pre jazdectvo na koni – áno aj tam treba nosiť prilbu na hlave :-). Z jeho širokej ponuky sa mi do rúk dostal model Ultrasonic Race, ktorý už nejakú dobu nosím na všetky svoje výjazdy, či už na ceste, alebo na MTB.