Články v kategórii 'Bbb' (28 článkov)

Test: Svetlo BBB BLS-74 STRIKE 760 – verný spoločník na výjazdy počas zimného obdobia

01.12.2018 1 953 5

S prechodom na zimný čas sa väčšine z nás končí možnosť vyraziť po práci na normálny výjazd. Niekto to rieši zapriahnutím bicykla do trenažéra, no s poriadnym svetlom však tomu nemusí byť nutne tak.
Video: Oprava roztrhnutej reťaze v teréne

27.10.2018 2 825 19

Roztrhnutá reťaz je problém, ktorý prichádza väčšinou v tej najmenej vhodnej situácii. Našťastie je oprava pomerne jednoduchá, len treba byť pripravený.
Test: Brzdové platničky od BBB – alternatíva k originálnym setom

15.09.2018 3 389 14

Brzdové platničky patria medzi komponenty na prvý pohľad nenápadné, no radiace sa do skupiny kľúčových z hľadiska jazdných vlastností. Ako obstáli tie od BBB?
Komponenty BBB – kvalita v dostupnom prevedení

21.08.2018 2 144

Holandská značka svoju ponuku neustále rozširuje a nezabúda ani na svoje poslanie. Prinášať kvalitné doplnky s rozumnou cenovkou.
Test: BBB MountainFeet BSO-09 – technické ponožky, ktoré si vaše chodidlá zamilujú

05.07.2018 2 540 8

Aby ste sa cítili pohodlne na výjazde, rovnaký pocit musia mať aj vaše chodidlá.
Pomôžu poriadne technické ponožky? V čom sa líšia od tých bežných?
Test: BBB BBW-317– pohodlný dres s dlhým rukávom

02.07.2018 2 604 7

V mojom cyklistickom šatníku by ste v minulosti len ťažko hľadali voľný dres s dlhým rukávom. Časy sa však menia a ja som si s možnosťou vyskúšať dres BBB s dlhým rukávom opäť rozšíril svoje obzory.
Test: Gripy BBB Cobra BHG-96 – osvedčená klasika v prepracovanom vyhotovení

29.06.2018 3 209 2

Okolo materiálov, z ktorých by mali byť vyrobené ideálne gripy, sa vedú posledné roky búrlivé debaty. Dnes sa pozrieme na klasiku. Má stále čo ponúknuť?
Test: BBB BSB-143 SEAT SIDEKICK - podsedlová kapsa na steroidoch

05.06.2018 4 052 11

Ak vás vždy zaujímalo, kde sa rodia malé podsedlové kapsičky, tak už ďalej nepremýšľajte, pretože vám dnes v teste predstavím ich matku :).
Test: Pumpa BBB SAMURAI BMP-50 – šikovná teleskopická pumpa, ktorá klame telom

06.05.2018 5 470 9

Pumpa na bicykel patrí k jedným z najviac nedoceneným komponentov. Väčšinu času sa k slovu síce nedostane, no keď na to príde a pumpa nefunguje ako má, tak dokáže poriadne skomplikovať alebo znepríjemniť deň.
Test: Nátelník BBB Firlayer BUW-20 a rukavice BBB BWG-21 ControlZone - dobrí pomocníci do zlého počasia

11.11.2017 3 984

V zimnom období je najväčším rozdielom medzi výjazdom a výjazdom, ktorý ste si skutočne užili, voľba správneho oblečenia. Ak ste aj vy zástancom filozofie, že neexistuje zlé počasie, len zlé oblečenie, smelo čítajte ďalej.
Test: Okuliare BBB BSG-53 FullVIiew – ničím nerušené zorné pole

04.11.2017 3 020 4

Okuliare sú na MTBIKER-i asi najviac testovaným doplnkom. BBB-čka z dnešného testu sú napriek tomu predsa len iné ako väčšina kúskov, ktoré som mal možnosť doteraz testovať. V čom spočíva ich čaro, sa dozviete v nasledujúcich riadkoch.
Test: BBB SENTRY BLS-86 – decentné a spoľahlivé osvetlenie

21.10.2017 6 506 17

S príchodom zimného obdobia sa dni pomaly skracujú a potreba byť na výjazde videný, je aktuálnou témou číslo jedna. Dnes si predstavíme jedného horúceho kandidáta, ktorý dokáže vniesť pomerne veľa svetla do týchto chladných dní.
Test: Bunda BBB POCKETSHIELD BBW-266 – ideálny spoločník (nielen) do jesenného počasia

10.10.2017 3 509 12

Nájsť správneho „parťáka“ do nečasu jesenných výjazdov, nemusí byť vždy jednoduché. Nám sa jedného takého podarilo nájsť. Čo od neho možno čakať, sa dozviete, ak budete pokračovať v čítaní.
Test: Pedále BBB BPD-14 FORCEMOUNT– zaujímavá alternatíva ľahkých SPD-čiek

28.09.2017 6 936 11

Po pedáloch BBB BPD-14 FORCEMOUNT som poškuľoval už dlhodobo. Dosluhujúce staré pedále v kombinácii s možnosťou testovania vecí od BBB boli jasným signálom, že je čas vyskúšať niečo nové!
Video: BBB – Holandský výrobca komponentov a príslušenstva predstavil novinky pre rok 2018

25.09.2017 4 062 3

BBB sa presadilo svojimi kvalitnými doplnkami a rozumnou cenovou politikou - inak tomu nie je ani v novej kolekcii.
BBB – zaujímavé novinky na ďalšiu sezónu

18.10.2016 6 347 1

Holandská značka BBB si u nás postupne získava stále väčšiu popularitu. Vo veľkej miere za to vďačí najmä svojím kľúčovým hodnotám – poskytovať kvalitné vybavenie za rozumnú cenu. Na budúcu sezónu ponúka opäť aj niektoré zaujímavé novinky.
Test: BBB prilba Varallo a okuliare Adapt - aby sa jazdilo bezpečne a pohodlne

10.07.2016 5 745 7

Často zabúdame, aké je v živote dôležité zdravie a, že si ho treba chrániť. Nie je tomu inak ani pri cyklistike, kde niekedy môže dôjsť ku škaredým pádom, odreninám či zlomeninám. Hlava je však určite najzraniteľnejšia, a preto netreba zabúdať na jej ochranu. Ja som mal možnosť otestovať prilbu spolu s okuliarmi od značky BBB. Prilba ma zaujala natoľko, že uvažujem nad predajom starej :). Okuliare ma zase potešili plným rámikom, čo sa mi na celkovom designe najviac páči, ale je to len môj pohľad na vec. Poďme si ich teda bližšie predstaviť...
Reťaz – prečo a kedy meniť?

26.05.2016 20 567 62

Reťaz je asi jedna z najmenej nápadných komponentov, ktoré na biku máme. Určite nepúta takú pozornosť ako prehadzovač alebo kľuky. Aj vďaka tomu sa na ňu často pri pravidelnej výmene zabúda a ak ju prestrelíme, tak nás to vo výsledku stojí vždy ďaleko viac...
Test: Multikľúč BBB microfold XL (btl-42xl) - 16 druhov náradia v kompaktnom prevedení

12.05.2016 6 391 11

Na začiatok si skúste položiť otázku, kedy ste naposledy doťahovali skrutky, či iné časti svojho bicykla. Nikdy neviete, kedy sa vám alebo vášmu kamarátovi na výjazde môže niečo uvoľniť a riadne skomplikovať výjazd. Lepšia možnosť je si to na mieste opraviť, ako tlačiť svojho tátoša domov. Vybrať správny multikľúč s dostatočným počtom nástrojov, môže byt ťažšie, ako sa zdá. Na trhu je naozaj z čoho vyberať a mne sa na testovanie dostal do rúk multikľuč so 16 funkciami od značky BBB. Čo všetko sa s ním dá robiť, prečo som si ho nakoniec aj nechal a začal ho nosiť na všetky výjazdy, sa dozviete v nasledujúcich riadkoch.
Novinky na Eurobiku: Oblečenie, komponenty aj rôzne doplnky

27.09.2015 5 339 5

Pred mesiacom sme boli pozrieť na Eurobiku v nemeckom meste Friedrichshafen a do hľadáčika fotoaparátu nám padli aj rôzne novinky. Napríklad zadné brzdové svetlo Sigma aj oveľa väčšie rozšírenie prilieb s MIPS.
7. ročník BBB Vlko-Hron cyklomaratónu

26.04.2012 7 672 1

Pozývame Vás na už 7. Ročník cyklistického Vlko – Hron MTB Maratónu, ktorý sa bude konať 5. Mája 2012. Maratón organizuje Cyklistický klub Witzenmann Vlkanová spolu s obcami Vlkanová, Hronsek a KST Vibrama Malachov. Súťažiť sa bude na novom 42 km okruhu, ktorý sčasti vedie po starej trase. Hobby trať ide po starej trase predĺženej o 3 km.
BBB Vlko-Hron MTB Maratón

09.05.2011 3 380

V sobotu 7. mája sa vo Vlkanovej uskutočnil už 3. podnik Cyklomaratónskej MTB série. Počasie bolo už od rána ukážkové, slnko svietilo a na oblohe nebol ani mráčik. Matka príroda tento rok organizátorom a bajkerom veľmi praje. Táto sezóna je zatiaľ úplným opakom tej minulej, kedy sme si blata užili až až.
Vlkohronská vazelína

13.05.2010 2 277 12

Druhé kolo CMS malo svoje pokračovanie vo Vlkanovej. Počasie bikerom tak ako vo Svätom Jure neprialo a takmer celý týždeň bol upršaný. Asi každý, kto sa chystal na tento maratón mal pred očami bahenné zábaly. Keďže trať maratónu je väčšinou situovaná na otvorenom priestranstve (lúky, pasienky, otvorené zvážnice, ...) a nie je technicky náročná, nebol to koniec koncov až taký extrém.
BBB Vlko - Hron MTB maratón 2010

02.05.2010 2 878

Pozývame Vás na už 5. Ročník cyklistického Vlko – hron MTB Maratónu, ktorý sa už tradične bude konať 8. Mája 2010. Maratón vzniká za spolupráce Cyklistického klubu Witzenmann Vlkanová spolu s obcami Vlkanová, Hronsek a mestom Banská Bystrica.