Najnovšie články z kategórie Cannondale

Video: Cannondale Jekyll v skutočne originálnej stavbe play_arrow

Video: Cannondale Jekyll v skutočne originálnej stavbe

Poskladať si bike podľa vlastných predstáv bez finančných obmedzení je snom pre mnohých bikerov. Vo výsledku to môže potom vyzerať ako na tomto videu s príznačným názvom „dream build“.
Video: Cannondale CAAD 13 - hliník vracia úder! play_arrow

Video: Cannondale CAAD 13 - hliník vracia úder!

Kto si myslel, že nový model svetovej značky musí byť len z karbónu, bude prekvapený! Ako vyzerá hliníkový rám, ktorý prebral geometriu ladenú vo veternom tuneli?
Test: Cannondale Habit Carbon 3 - viac ako len trail bike

Model Habit sa nachádza v modelovom portfóliu značky Cannondale už dlhé roky a vždy bol synonymom pre univerzálny trailový bike. Po rokoch evolúcie prišla revolúcia.
Novinka: Cannondale CAAD13 - hliník ako konkurencia pre karbón

Ako to dopadne, keď sa do jedného hrnca pridajú ingrediencie ako 40 rokov skúseností, 13. pokračovanie, najmodernejší dizajn, aerodynamika a hlavne hliník ako tradičný materiál pre stavbu bicyklov?

Video: Cannondale Synapse a technológia SAVE -  synonymum pre slovo komfort play_arrow

Video: Cannondale Synapse a technológia SAVE - synonymum pre slovo komfort

Pozrite sa na endurance model od Cannondale, ktorý dopĺňajú vlastné prvky s označením SAVE, určené pre čo najväčšie pohodlie.
Novinka: Cannondale SuperSix EVO – svetová premiéra najdôležitejšieho modelu značky

Model SuperSix stojí spolu s aero modelom SystemSix na vrchole ponuky. Opäť sme teda vo svete najnovších technológií a top komponentov.
Novinka: Cannondale Topstone Carbon - odpružený gravel

Prémiová značka bicyklov Cannondale dnes predstavila zásadnú novinku vo svete gravel a all-mountain cestných bicyklov. Nový model nesie názov Topstone Carbon a jedinečným ho robí najmä systém pruženia Kingpin.
Unboxing: Cannondale Topstone – originálny gravel za dobré peniaze

Postupný nárast popularity bicyklov "obojživelníkov" je citeľný. Značka Cannondale má v tejto kategórii už zastúpené štyri rady, no rozhodli sa pridať piatu s názvom TopStone. Poďme sa na to pozrieť bližšie.
Test: Cannondale FSi Carbon 3 - hardtail s duchom formuly

Musím sa priznať, že s tým, ako roky bežia, som tak trochu spohodlnel a nie raz si povedal, že hardtail by som ako jediný bike zo všetkých už naozaj nechcel. Ibaže tentoraz sa mi do testu pritrafil jeden skutočne výnimočný stroj... A ten ma prinútil tento môj názor prehodnotiť.
Video: Cannondale F-SI Carbon 4 - originálny XC stroj play_arrow

Video: Cannondale F-SI Carbon 4 - originálny XC stroj

Značka Cannondale je známa svojimi vlastnými a originálnymi riešeniami, ktoré nájdete aj na dostupnejšom modeli z pretekárskeho radu F-SI.
Cannondale Habit 2019 – nový prístup k odpruženiu

Habit dlhé roky tvoril pri značke Cannondale akúsi XC verziu trailbiku, no po novom sa posúva viac smerom k náročnému terénu a zábave. Okrem toho ale prináša inovatívny prístup k pohľadu na odpruženie a jeho funkciu.
Test: Cannondale Super X Force 1 SE – karbónová strela na rozhraní gravel/cyklokros

Segment podobných bicyklov tento rok zdá sa nastúpil na úspešnú vlnu. V ponuke každého zvučného výrobcu nájdete nejaký ten kúsok, no Cannondale svoj model Super X vyšperkoval všetkými modernými technológiami. Pozývame vás na krátku ochutnávku!