Najnovšie články z kategórie Cannondale

Test: Cannondale Trigger 2 2018 - verím, že majiteľovi prinesie aspoň toľko radosti ako mne

Keď som dostal ponuku na testovanie bicykla Cannondale, tak som neváhal ani na sekundu a hneď súhlasil.
Video: Cannondale Trigger 2018 - horúca strela exkluzívne na novom YouTube channel MTBIKER

Horúcu novinku od Cannondale schladil Henry, ktorý predstavuje model Trigger 2 na sezónu 2018. Ide o celoodpružený stroj so zdvihom 150/145 mm s viacerými novinkami, o ktorých sa viac dozviete vo videu alebo na tomto odkaze.
Nová generácia kompletne prepracovaných bikov Cannondale Jekyll a Trigger PR článok

Nová generácia kompletne prepracovaných bikov Cannondale Jekyll a Trigger

Poďme si pozrieť pekne postupne a detailne, na čo všetko sa môžete pri nových modeloch tešiť.
Video: Cannondale Scalpel-Si 2017 - bike, ktorý stiera rozdiel medzi XC a trail

V novom video formáte na našich stránkach si ako prvé predstavíme XC raketu Cannondale Scalpel-Si.
Nový upgrade pre vidlice Lefty

Cannondale pre svojich zákazníkov ponúka upgrade Solo-air systému vo vidliciach Lefty, ktorý okrem odstránenia súčasných problémov ponúka aj výrazné zlepšenie chodu jazdných vlastností. Pre podrobné informácie čítajte ďalej...
Dlhodobý test: Cannondale Scalpel Carbon 2 2016 - ľahká zbraň do kopcov, náročných zjazdov a samozrejme na preteky

Možno s týmto testom idem tak trochu po „funuse“, keďže Cannondale vypustil do sveta už vynovenú verziu Scalpel-Si. Každopádne, tento bike mi robil spoločnosť počas celej sezóny a mnohé riešenia vrátane systému odpruženia sa preniesli ďalej. Ak vás teda zaujíma môj pohľad a tiež menšie porovnanie s jeho najväčším súperom, prosím vstúpte...
Unboxing: Cannondale Scalpel-Si – novinka, ktorú nájdete v MTBIKER centre

Scalpel, teda po novom Scalpel-Si, je jedna z najväčších noviniek od Cannondale pre rok 2017. Aj keď už nie taká horúca, pretože informácie presakovali ešte koncom minulej sezóny a oficiálne predstavenie prišlo už začiatkom tej súčasnej. Jeden z mála kúskov na Slovensku doslova voňajúcich novotou sa dostal aj do nášho MTBIKER centra priamo do predajne.
Cannondale 2016  – Nové SuperSix Evo-Hi Mod a SuperSix Evo PR článok

Cannondale 2016 – Nové SuperSix Evo-Hi Mod a SuperSix Evo

Tou najväčšou novinkou je fakt, že pre rok 2016 si Cannondale prichystal úplne nové spracovanie úspešného modelu SuperSix Evo. Už predchádzajúci model bol víťazom mnohých testov a rôznych porovnávaní. Veľkou nevýhodou tejto situácie je následne vymyslieť stroj, ktorý by v podstate prekonal sám seba a posunul hranice ešte ďalej. Teda opäť čo najlepšie skĺbiť tuhosť, komfort, hmotnosť a aerodynamiku do nekompromisného pretekárskeho celku. V každom z týchto aspektov je podľa vyjadrení Cannondalu nové Evo lepšie ako predchodca.
Pozvánka: Testovacie dni Cannondale a GT 2-3.7. v MTBIKER centre na Považí aj s novinkou Slate

V sobotu a v nedeľu bude celkovo k dispozícii až 25 testovacích bikov Cannondale a GT rôznych typov a veľkostí. Prídite si zajazdiť a bližšie spoznať aktuálnu kolekciu 2016. Na svoje si prídu vyznávači cestných ako aj MTB výjazdov.
Cannondale Scalpel 2017 - po novom už Scalpel-Si PR článok

Cannondale Scalpel 2017 - po novom už Scalpel-Si

To, čo už v priebehu minulého roka trochu presakovalo, je konečne tu. Cannondale predstavuje update svojho XC celoodpruženého klenotu – ako inak, hovoríme o modeli Scalpel. Ponúkneme detailný pohľad na inovovanú verziu 2017, ktorá dostala do mena už aj príponu Si...
Test: Cannondale Slate - cestný bicykel do šotoliny aj na zaplátané slovenské cesty

Zmutovala ryba, ryba s rakom neborákom, vznikol dáky divný vták, ani ryba ani rak... Presne slová tejto pesničky mi napadli pri prvom pohľade na nový počin z dielne Cannondale, ktorý sa mi dostal pod zadok na krátke testovanie. Pri pohľade na Cannondale Slate sa vynoria okamžite viaceré otázky. Je to klasický cestný bicykel, či nebodaj veľmi zvláštny horák? Alebo je to stroj určený na cyklokros? Prípadne špeciál na jarné klasiky s mačacími hlavami? Získať odpoveď, čo je Cannondale Slate vlastne zač a na čo je určený, som sa snažil zistiť pri mojich testovacích jazdách.
Cannondale Slate: Šikovný cestný bicykel s terénnymi schopnosťami PR článok

Cannondale Slate: Šikovný cestný bicykel s terénnymi schopnosťami

Cannondale Slate je bicykel, o ktorom ste doteraz nevedeli, že ho chcete. Začnite sa vznášať cez výmole, vychutnajte si všetky obrubníky, neobmedzujte sa na ceste a skúste si aj nejaký trail, alebo len prineste trochu vzrušenia z jazdy do vašich skupinových výjazdov. So strojom Cannondale Slate je zábava jediným vašim cieľom. Výborne zvláda rozbité cesty, lesné zvážnice a poľné cesty, takže rôzne spojky medzi dolinami, či obcami sa stanú dobre zdolateľné a otvorí sa vám množstvo nových okruhov a ciest, ktoré by na klasickom cestnom bicykli boli nezdolateľné.