Najnovšie články z kategórie Cannondale

Novinka: Cannondale Topstone Carbon - odpružený gravel

Prémiová značka bicyklov Cannondale dnes predstavila zásadnú novinku vo svete gravel a all-mountain cestných bicyklov. Nový model nesie názov Topstone Carbon a jedinečným ho robí najmä systém pruženia Kingpin.
Unboxing: Cannondale Topstone – originálny gravel za dobré peniaze

Postupný nárast popularity bicyklov "obojživelníkov" je citeľný. Značka Cannondale má v tejto kategórii už zastúpené štyri rady, no rozhodli sa pridať piatu s názvom TopStone. Poďme sa na to pozrieť bližšie.
Test: Cannondale FSi Carbon 3 - hardtail s duchom formuly

Musím sa priznať, že s tým, ako roky bežia, som tak trochu spohodlnel a nie raz si povedal, že hardtail by som ako jediný bike zo všetkých už naozaj nechcel. Ibaže tentoraz sa mi do testu pritrafil jeden skutočne výnimočný stroj... A ten ma prinútil tento môj názor prehodnotiť.
Video: Cannondale F-SI Carbon 4 - originálny XC stroj

Značka Cannondale je známa svojimi vlastnými a originálnymi riešeniami, ktoré nájdete aj na dostupnejšom modeli z pretekárskeho radu F-SI.
Cannondale Habit 2019 – nový prístup k odpruženiu

Habit dlhé roky tvoril pri značke Cannondale akúsi XC verziu trailbiku, no po novom sa posúva viac smerom k náročnému terénu a zábave. Okrem toho ale prináša inovatívny prístup k pohľadu na odpruženie a jeho funkciu.
Test: Cannondale Super X Force 1 SE – karbónová strela na rozhraní gravel/cyklokros

Segment podobných bicyklov tento rok zdá sa nastúpil na úspešnú vlnu. V ponuke každého zvučného výrobcu nájdete nejaký ten kúsok, no Cannondale svoj model Super X vyšperkoval všetkými modernými technológiami. Pozývame vás na krátku ochutnávku!
Test: Cannondale Scalpel-Si SE1 - trailový bike s pretekárskou DNA

Cannondale Scalpel bol od svojho vzniku vždy nekompromisný XC špeciál, určený na drvenie konkurencie pri XC pretekoch a maratónoch. Dlhé roky to bol aj môj vysnívaný bike, takže keď prišla ponuka na testovanie, neváhal som ani sekundu.
Nový Cannondale F-Si a Lefty Ocho – pre skutočných XC „fanatikov“ PR článok

Nový Cannondale F-Si a Lefty Ocho – pre skutočných XC „fanatikov“

Cez víkend budú mať jazdci Cannondale Factory tímu na svetovom pohári v Albstadte eso v rukáve. Celkom nový model legendárneho hardtailu F-Si, ktorý sa v dave rozhodne nestratí.
Video: Cannondale Jekyll 4 - vstúpte do sveta enduro

Enduro bicykle sú v poslednej dobe veľmi populárne a tento segment zažíva veľký boom. Dnes sa pozrieme na zástupcu od amerického Cannondalu, s už legendárnym názvom Jekyll.
Video: Cannondale SuperSix EVO 105 - rýchlosť v génoch

Model určený pre športových jazdcov a pretekárov v dostupnom prevedení, overený na tých najväčších podujatia World Tour.
Nový Cannondale Synapse 2018 – jeden bicykel na všetko? PR článok

Nový Cannondale Synapse 2018 – jeden bicykel na všetko?

Modelový rad Synapse bol vždy synonymom pre komfort, no verzia 2018 posúva jeho zameranie skoro všetkými smermi...
Pozvánka: Testovacie dni Cannondale a GT 27-28.5 2017 v MTBIKER centre na Považí

Počas víkendu bude na testovanie viac ako 10 bicyklov, vrátane nového Cannondale Trigger 2 (M,L) ako aj Scalpel Si (M,L). Je toho však oveľa viac...