Najnovšie články z kategórie Cestny Bike

Cestné a gravel modely Canyon 2019 – čo je nové? PR článok

Cestné a gravel modely Canyon 2019 – čo je nové?

Bicykle značky Canyon či už ide o cestné, alebo horské sa stali skutočne rozšírenými vo svete cyklistiky. Niet sa čomu čudovať, cena, kvalita a dizajn hovoria pomerne jasne.
Reportáž: Gran Fondo Il Lombardia - ako som si predĺžil sezónu

Cestná cyklistická sezóna sa na Slovensku končí v septembri. Osobne mám jeseň veľmi rád, a keď je počasie priaznivé, tak sú počas nej tie najkrajšie jazdy na bicykli. Teplota je ideálna, príroda sfarbená a kondícia lepšia ako na jar. Preto som musel vycestovať za pretekmi s jesennou atmosférou až na miesto, kde sa jazdia vyše 100 rokov, do Lombardska.
Fotografie, ktoré obleteli celý svet

Počasie vonku v týchto dňoch už tomu síce nenasvedčuje, ale v skutočnosti to nie je tak dávno, čo sme s napätím sledovali tohtoročnú Tour de France. Peter Sagan a jeho dramatické dojazdy do cieľa nenechávali nikoho chladným. Po návrate z práce sme rýchlo zapínali obrazovky a prežívali jeho úspechy aj pády.
Tip na výlet: Alp Tour 2018 - zo Salzburgu do Viedne

Zo samej nudy som sa raz vybral bicyklovať okolo Schneebergu. A zistil som, že okrem bohatých dôchodcov na elektrobikoch majú v Rakúsku aj pekné Alpy.
Pinarello Crossista – stvorený do zimy a blata

Talianska značka len nedávno predstavila nový gravel model a následne nato pustila do sveta niečo pre milovníkov zimy a blata – cyklokrosový špeciál.
Pinarello Grevil – na plný plyn bez ohľadu na povrch

Segment gravel rozhodne nie je len o pomalom túlaní krajinou. Práve rýchlosť má Pinarello v krvi a prenáša ju aj do svojho nového modelu, ktorý môžete vziať takmer kamkoľvek.
Test: KNOG Oi LUXE – štýlový a elegantný pán zvonček

Väčšina z nás má zvonček na bicykel zafixovaný ako niečo guľaté, pretŕčajúce do priestoru, čo by si na horský bicykel pravdepodobne nikdy nedali. Zvonček Oi je však presným opakom a štýlovou výnimkou.
Elektrobicykle Giant 2019 - vyrazte do mesta, prírody či na trail PR článok

Elektrobicykle Giant 2019 - vyrazte do mesta, prírody či na trail

Giant je skutočne obrom v cyklistickom priemysle. Dôkazom toho je aj široká škála elektrobicyklov, umožňujúcich tým, ktorí to nedokážu vlastnými schopnosťami, zdolávať vysnené ciele.

Od cestných, cez krosové, až po horské modely, to je Giant a Liv pre rok 2019. Výkonné elektromotory od Yamahy, poskytujúce 80 – 360 % asistenciu pri pedálovaní dodajú vašej jazde potrebnú pomocnú ruku.
Talianske šperky na cestu od Bianchi pre rok 2019 PR článok

Talianske šperky na cestu od Bianchi pre rok 2019

Tak ako mnoho popredných výrobcov bicyklov, aj Bianchi sa vie popýšiť osobitým prvkom, podľa ktorého ho určite spoznáte. Tým je farba Celeste, neodmysliteľne spojená s vyše 130 ročnou tradíciou značky. Nový modelový rad 2019 nie je výnimkou, no okrem farby ponúka najmä kvalitné spracovanie, vynovené modely a množstvo vychytávok.
Test: Knog Plus - byť videný za každých okolností

S nadchádzajúcim jesenným obdobím je ten správny čas zadovážiť si svetlá, aby sme boli na ceste dobre viditeľný.
Farebné kombinácie Pinarella Dogma F10 - rozhodne žiadna nuda PR článok

Farebné kombinácie Pinarella Dogma F10 - rozhodne žiadna nuda

Dlhoročné skúsenosti talianskej značky Pinarello siahajú až do doby 60. rokov minulého storočia, kedy Giovanni “Nani” Pinarello vyrobil svoj prvý bicykel a úspech na seba nenechal dlho čakať.
Kellys 2019 – novinky naprieč kategóriami

Nový trailový full na 29 a 27,5 palcových kolesách, prekopaná karbónová XC raketa, alebo 29 palcový zjazdový špeciál. Pozrite si prehľad najzaujímavejších noviniek na sezónu 2019 od slovenského Kellys-u.