Najnovšie články z kategórie Cestny Bike

Ebike nie je motorka

Hoci sa bicykle s motorom a batériou dostávajú medzi ľudí čoraz viac, stále existuje veľká skupina ľudí, ktorí doposiaľ nemali možnosť skúsiť jazdu na bicykli s pohonom. Buď jednoducho neprišla vhodná chvíľa, nemali možnosť alebo ich len zväzujú predsudky.
Navrhnite si vlastnú farebnú kombináciu s Bianchi Tavolozza PR článok

Navrhnite si vlastnú farebnú kombináciu s Bianchi Tavolozza

Byť odlišným alebo si len jednoducho zvoliť vzhľad bicykla podľa obľúbených farieb – takéto sny sa často týkajú „garážoviek“, či špeciálnych edícií. Bianchi ale zvolilo odlišnú stratégiu - dovolí vám prispôsobiť si bicykel vlastným chúťkam.
ROTOR 1 x 13 – preteky v navyšovaní pastorkov nekončia!

Zdá sa, že rok 2019 bude rokom, ktorý si budeme pamätať ako súťaž v predbiehaní sa v tom, kto príde s inovatívnejšou sadou na poli pohonu.
Gravel modely pod hranicou 3 000 € - pohodlie na cestách aj necestách PR článok

Gravel modely pod hranicou 3 000 € - pohodlie na cestách aj necestách

Sny sa musia plniť. Univerzál, teda kompromis medzi cestou a horským bicyklom je možno jedným z nich. Navyše v kategórii, ktorá ponúka výborný pomer medzi cenou a vlastnosťami.
Unboxing: Fuji SL 2.1 Polar White  2019 – ľahší ako vzduch

Fuji SL 2.1 je cesťák, s ktorým budete doslova lietať. Je určený všetkým, ktorí milujú cestnú cyklistiku – či už sa chcete stať kráľom pelotónu, alebo si užiť výjazdy na bicykli s vašimi kamarátmi.
Tip na výlet: Španielske pobrežie - z Barcelony na Gibraltár

Dovoľte nám spríjemniť čakanie na letnú sezónu spomienkou na našu cestu po španielskom pobreží. O Španielsku sme snívali celý rok a v polovici októbra sa to naozaj splnilo. Máme pred sebou 16 dní a 1 000 kilometrovú výzvu.
Video: 10 vecí, ktoré si so sebou vziať na cestný švih

Cestná cyklistika sa väčšinou spája s ľahkosťou a rýchlosťou. Na ktoré veci netreba zabúdať a ako si ich zbaliť tak, aby nezavadzali?
Video: Zostrojiť si bicykel a vyskúšať, čo to dá

Rýchlosť ľudí vždy fascinovala a nie je tomu inak ani u cyklistiky. Zostrojiť si bicykel, vyladiť všetky detaily a skúsiť ako rýchlo to pôjde.
Video: Fuji Transonic Caja Rural DA Di2 - japonská strela

Japonská značka Fuji nie je u nás veľmi známa, no rozhodne má čo ponúknuť aj náročným jazdcom a pretekárom.
Test: Orbea Gain D20 19 - nevšedný elektro cesťák

Ak by ste sa ma pred pár rokmi spýtali na názor o e-bikoch, tak by som vám asi odpovedal, že ma vôbec nezaujímajú a že sú to bicykle pre lenivých zbohatlíkov. No od tej doby sa môj názor na e-biky rôzne formoval a dnes mám na tieto bicykle výrazne odlišný názor, ako v ich začiatkoch.
Cestné bicykle na kotúčových brzdách do 2 500 € PR článok

Cestné bicykle na kotúčových brzdách do 2 500 €

Kotúčové brzdy sa usadili takmer vo všetkých kategóriách a veľmi často výrazne zvyšujú univerzálnosť použitia. Pozrite si niekoľko modelov, ktoré zároveň kombinujú aj dobrý pomer ceny a ponúkaných vlastností.
Motivácia jazdiť aj v roku 2019 PR článok

Motivácia jazdiť aj v roku 2019

Začiatok roka sa spája s túžbou človeka zmeniť svoj život. Roky pribúdajú a my si uvedomujeme, že nemladneme, ale naopak, sme zasa o rok starší. Cítime preto v sebe potrebu zlepšiť sa.