Najnovšie články z kategórie Cestny Bike

Fuji cestná kolekcia 2019 - novinky z krajiny vychádzajúceho slnka PR článok

Fuji cestná kolekcia 2019 - novinky z krajiny vychádzajúceho slnka

V predchádzajúcom článku o bicykloch Fuji sme sa pozreli na MTB kolekciu. Teraz vám prinášame prehľad cestných strojov tohto japonského výrobcu.
Tip na výlet: Veľký Zvonár - majestátny strážca alpskej krásky

Predĺžený víkend pred nami, hviezdy i manželka naklonené športovému vyžitiu, kamarát s priateľkou tiež – dokonalý kokteil na spoznávanie nejakej tej alpskej legendy.
V mestách na dvoch kolesách PR článok

V mestách na dvoch kolesách

Cyklistika je športom, ktorý má množstvo odvetví. Niektorí obľubujú rýchle a nebezpečné zjazdy, iní zase radi „fučia“ do kopcov. Máme medzi sebou čistokrvných „žiletkárov”, ako aj vyznávačov MTB, no cyklistika existuje i v mestskom formáte.
Séria cestných modelov Felt FR - s vetrom o preteky PR článok

Séria cestných modelov Felt FR - s vetrom o preteky

Porovnávať sa s tými najlepšími, dosahovať svoje maximá alebo len chuť sa do toho poriadne oprieť – vtedy je tu modelová rada FR a FRW od Felt.
Reportáž: Testovací deň ORBEA 2019 je úspešne za nami

Máme tu apríl a s ním prichádzajú k nám do MTBIKER centra aj testovacie dni. Ako prvé k nám zavítali na odskúšanie bicykle od španielskej značky Orbea.
8 dní jazdenia v chorvátskej Baške Vode multimediálne

Tento rok sme Jarné kilometre skutočne detailne zdokumentovali, tak sa poďte pozrieť, ako vyzerá jazdenie s priemerom 2000 výškových na deň.
Cestné bicykle do 1 000 € - s chuťou na tréning PR článok

Cestné bicykle do 1 000 € - s chuťou na tréning

Niekedy sa hovorí, že nie sme natoľko chudobní, aby sme kupovali lacné veci, pretože je s nimi často viac komplikácií než úžitku.
Test: Lapierre Pulsium SL 500 Disc - komfort na prvom mieste

Prečo si nedopriať trochu komfortu a neužiť si výjazdy o niečo viac? Práve to je filozofiou modelu Pulsium, ktorá sa v ňom kombinuje so športovými chúťkami.
Video: Súčasné trendy na cestných bicykloch a ich význam

Za posledné roky sa vzhľad a rovnako ponúkané vlastnosti cestných bicyklov výrazne zmenili. Pozrime sa na niektoré hlavné trendy a čo vedia priniesť.
Špecifické dámske modely do 1000 € – na cesty aj do terénu PR článok

Špecifické dámske modely do 1000 € – na cesty aj do terénu

Pri modeloch určených pre dámy treba jednoznačne zohľadňovať inú telesnú stavbu ženského tela a takmer každý výrobca dbá na to, aby vo svojej ponuke mal aj ženské varianty bicyklov.
 Cestné bicykle do 2 000 € - keď chcete začať takmer bez kompromisov PR článok

Cestné bicykle do 2 000 € - keď chcete začať takmer bez kompromisov

Ak plánujete skočiť do cestnej cyklistiky, nemusíte hneď siahnuť po niekoľko tisícových kúskoch. A to ani v prípade, že požadujete kvalitu.
Ebike nie je motorka

Hoci sa bicykle s motorom a batériou dostávajú medzi ľudí čoraz viac, stále existuje veľká skupina ľudí, ktorí doposiaľ nemali možnosť skúsiť jazdu na bicykli s pohonom. Buď jednoducho neprišla vhodná chvíľa, nemali možnosť alebo ich len zväzujú predsudky.