Najnovšie články z kategórie Craft

Príbeh o švédskej legende, ktorá tento rok oslavuje 40 rokov PR článok

Príbeh o švédskej legende, ktorá tento rok oslavuje 40 rokov

Značka Craft, to je synonymum pre funkčné, ergonomické oblečenie vyvíjané v spolupráci s najlepšími športovcami.
Craft Bike Transalp 2013

Už hodne dlhú dobu som s obdivom sledoval mtb etapové preteky po svete a drsných bajkerov čo ich s prehľadom dávajú. Keď sa ma môj parťák na Craft Transalp v jeden usmoklený novembrový deň spýtal či by som mal záujem, tak som dlho neváhal. Predstava že sa zaradím ku vyšlahaným borcom pri pohľade na ktorých bajkerkám kapalina v brzdových hadičkách vre, mi nedáva o mojom rozhodnutí pochybovať. Aj kvôli obmedzenému počtu štartujúcich dvojíc, ktorých je cca 500, podávame na druhý deň prihlášku. V propozíciách usporiadatelia sľubovali výživných 8 etáp so 671km a 20880 nastúpanými metrami.
1000miles: Skalní borci dorazili do Skalnej

Atmosféra tohto závodu nás opantala natoľko, že sme to týždeň po odčlenení sa od realizačného tímu nevydržali a spolu s parťáčkou Jankou, doprovoľníčkou na prvom checkpointe, sme odcestovali na západ Čiech, do mestečka Skalná. Tu, len pár metrov od nemeckých hraníc sa nachádza cieľ Honzovho adventure závodu.
1000miles: Z extrému do extrému

Keby som zapisoval hlášky adresované Honzovi Kopkovi, asi by z toho vznikol dosť škaredý česko-slovensko-taliansky slovník nadávok. Veľa bikerov včera prekonávalo Veľkú Fatru, kde ich čakal horolezecký výstup s nabalenými bicyklami na chrbte popod vysoké napätie. Podľa jedného bikera vraj výboj z neho zapálil strom.
1000miles: Liptovský masaker

Počasie sľubovalo na stredu príjemnú bikovačku pre pretekárov a aj pre nás, fotografov. Ráno však začalo pršať a keď Defender zlyhal hneď v prvom terénnom spestrení, vedeli sme, že to až také jednoduché nebude.
1000miles: Od Košíc po Žilinu

Včerajší prechod Slovenským rudohorím bol pre väčšinu jazdcov po prvých dvoch daždivých dňoch závodu pohladením na duši. Pre väčšinu - pretože pelotón sa roztiahol na vzdialenosť 400 km. Každou hodinou je ich fotografovanie náročnejšie, aj keď náš skúsený vodič Defendra, pán Moskal známy z Dakaru, robí čo môže.
1000miles: Začiatok dobrodružstva

V nedeľu v najvýchodnejšej obci na Slovensku, v Novej Sedlici, odštartoval premiérový ročník závodu, ktorý má právo pýšiť sa prívlastkom „prvý skutočný ultramaratón v Európe“. Známy český extrémny biker Jan Kopka sa totiž podujal zorganizovať závod s veľavravným názvom 1000 miles adventure, ktorý nemá v našich končinách obdoby.
Test bielizne Craft Pro Cool

Známy výrobca športového oblečenia, švédska firma Craft, ohlásil začiatkom jari uvedenie inovovanej verzie svojej letnej rady bielizne Pro Cool. Redakcia MTBiker.sk sa dohodla so slovenským distribútorom Craftu, firmou Vavrys SK, na možnosti nechať túto novú bielizeň otestovať potenciálnym užívateľom – vylosovaným z rád návštevníkov MTBiker.sk. Reklamné materiály Craftu hovorili o bielizni v superlatívoch, boli sme preto zvedaví, aká bude realita.
Nový CRAFT Pro Cool pre ešte príjemnejší pocit pri športovaní

CRAFT vylepšil svoju obľúbenú funkčnú bielizeň na leto. Nový Pro Cool je vyrobený z ešte účinnejšieho, elastickejšieho a ľahšieho materiálu, vlákna sú obohatené naviac o ochranu proti pachom. Nová kolekcia je v ponuke taktiež v nových farbách – lososovej, svetlo modrej a svetlo zelenej. Pribudli i nové modely ako napr. boxerky s cyklistickou vložkou.
Funkčné prádlo pri športe v teplom počasí

O výhodách funkčného prádla sa na vlastnej koži presvedčil snáď každý, kto sa aspoň trochu venuje nejakému športu či aktívnemu pohybu. Doba, keď športovci a turisti nosili na sebe studené, spotené, bavlnené tričká, už je dnes minulosťou. Komfort suchého a teplého „termoprádla“ oceňujú športovci predovšetkým v zime, svoj význam ale nájde funkčné prádlo aj v letnom období.
Craft Bike Trans Germany

Poslední měsíc příprav čeká účastníky prvního ročníku nového etapového závodu na horských kolech Craft Bike Trans Germany. Závod startující 9. června blízko německo-francouzské hranice vyvrcholí 16. června na pomezí Německa a České republiky, kousek od Božího Daru. Svým charakterem by se Craft Bike Trans Germany měla stát jednou z německých cyklistických akcí roku. Díky blízkosti k ČR by tento závod mohl být zajímavý i pro české bikery.
CRAFT uvádza víťaznú cyklistickú kolekciu

Cyklistická kolekcia značky CRAFT pre jar – leto 2007 získala na prestížnom medzinárodnom športovom veľtrhu ISPO v Mníchove hlavnú cenu. Súčasťou novej kolekcie je oblečenie pre náročných vrcholových športovcov i pre rekreačnú cyklistiku; bundy, vesty, dresy, cyklonohavice a ďalšie doplnky, oblečenie pre mužov i pre ženy.