Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Technika v plášťoch IRC

Keďže ani plášte IRC nemajú zostavený plnohodnotný katalóg (niečo málo nájdete v katalógu Slovkolexu), preložil som popis technológii použitých pri výrobe pneumatík IRC. Takže, tu je...
XContest 2006 - Jasenská dolina - Foto Part 2

V druhej časti sa konečne objavia na fotkách aj nejakí bikeri. Na fotkách sa objavia aj tváre Rada Žideka a Jara Katriňáka, ktorí mali v Jasenskej autogramiádu. Neviem či to bolo vrámci XContestu alebo nie, ale v každom prípade to odlákalo množstvo divákov z trate.
XContest 2006 - Jasenská dolina - Foto Part 1

Minulý víkend sa v Jasenskej doline konal XContest 2006, na ktorom si medzi sebou pomerali sily Skikrosári, Snoubordkrosári a Bikeri. V článku nájdete prvú sadu fotiek z pretekov.
Nenechajme si zbúrať štadión

SPOLOČNÉ VYHLÁSENIE ZA ZACHOVANIE
NÁRODNÉHO CYKLISTICKÉHO ŠTADIÓNA VLASTIMILA RUŽIČKU
PRE CYKLISTIKU A CYKLISTOV
Gavenda cyklistom roka

Prezidentom Slovenského zväzu cyklistiky (SZC) ostáva aj na ďalšie dvojročné obdobie Anton Tkáč. Na konferencii vyhlásili aj výsledky ankety o najlepšieho slovenského cyklistu roka 2005. Podľa očakávania sa na trón posadil cyklokrosár Róbert Gavenda zo ŠP Šport Podbrezová, ktorý sa stal v novembri 2005 juniorským majstrom Európy, vyhral Svetový pohár 2005/06 a získal striebro na svetovom šampionáte.
Polar Precision Performance

Program dodávaný k vyšším modelom fínskeho Polaru, momentálne v 4. verzii, toho dokáže mnoho. Ak ho vlastníte, viete o čom hovorím, ak nie, pozrite sa do článku, čo všetko môžete v peknej grafike zistiť...
Gavenda celkovým víťazom SP juniorov

Slovák Róbert Gavenda sa stal celkovým víťazom Svetového pohára juniorov 2005/06 v cyklokrose. V záverečných pretekoch päťdielneho seriálu v holandskom Hoogerheide obsadil úradujúci majster Európy 6. miesto, čo na celkové prvenstvo stačilo. Preteky juniorov v holandských terénoch vyhral Francúz Yannick Martinez. Gavenda si za šiestu priečku pripísal do hodnotenia SP 30 bodov a seriál vyhral s náskokom 49 bodov pred Belgičanom Tomom Meeusenom.
Výroba zimných pneu s hrotmi

Tento článok vznikol ako dôsledok nepodarenej zimy tu na východe v Košiciach a mojej práce so sadrokartónovými konštrukciami. Zima bola dlho bez snehu, ale o to viac bolo ľadu. Po ceste ma jazdiť nebaví, a mám obavy z premávky. Z sadrokartónových konštrukcií som si odniesol poznatok o existencii samorezných vrutov do plechu, ktoré majú prvé 2-3 mm vo forme vrtáku.
Nový HAC 4 PRO

Firma Ciclosport sa rozhodla po dlhých rokoch úspešného predaja modelu HAC 4 pre zásadnú inováciu. Nejedná sa len o dizajnovú úpravu, ale aj výrazné zmeny vo funkčnosti tohto prístroja, z najvýraznejších zmien by som vypichol nastaviteľný obvod kolesa pre dva bicykle, rozšírenú pamäť a nastaviteľný interval ukladania dát do pamäte. Celkovo sa teda počet funkcií rozšíril na 63 a týmto sa tento prístroj zaradil opäť na špičku vo svojej triede.
Rozhovory RIDE2005 - Michal Červenka

Ride.sk ponúkol MTBiker.sk zverejnenie rozhovorov s účastníkmi a víťazmi DH súťaží na Slovensku a ja som si tak trochu protekčne vybral svojho menovca a čerstvého víťaza WBC v Čechách - Majkla Červenku
Pčolovi sa vlastný svetový rekord nepodarilo prekonať

Popradčan Štefan Pčola sa v pondelok pokúsil prekonať svetový rekord v jazde na zadnom kolese bicykla
Prvá verejná cyklistická zjazdová trať Rohatka

Prvotná história zjazdu v Bratislave na Slovensku sa začala písať v lokalite Železná Studnička – Kamzík v lete 1997 keď dvaja nadšenci prezývaní „Roháč“ a „Kačica“ začali stavať zjazdovú trať, ktorá dostala neoficiálny názov – Rohatka. Ten istý rok na jeseň sa konali na Rohatke prvé neoficiálne preteky v zjazde a o rok neskôr sa Rohatka počítala do seriálu Slovenského pohára. Po roku 2001 nastal útlm aktivít na tejto trati. Neskôr v roku 2004 vzniklo občianske združenie Slobodný Bajker, ktoré s podporou Mestských Lesov v Bratislave začalo s legalizáciou Rohatky.