Najnovšie články z kategórie Cyklistika

2. kolo Slovenského pohára MTB XC 2006

Už o necelých 5 dní sa v Pravenci pôjde 2.kolo Slovenského pohára v XC. Tu sú propozície
Schwalbe Nobby Nic

Tak troška parafráza Červovho článku o Racing Ralphoch... Na jar tohto roku sa mi do rúk dostali plášte od nemeckého výrobcu Schwalbe. Ide o plášte všetky povrchy, určené na bežné jazdenie ale aj na maratóny a XC preteky s názvom Nobby Nic. Prinášam recenziu a niekoľko fotografií
DH Nitra - fotoreport

50 fotiek z druhého kola Slovenského pohára v zjazde, ktoré sa išlo v meste pod Zoborom 11.6.2006. Fotky poskytlo Ride.sk
Schwalbe Racing Ralph

Na jar tohto roku sa mi do rúk dostali plášte od nemeckého výrobcu Schwalbe. Ide o plášte na suchý a tvrdý povrch, určené na maratóny a XC preteky s názvom Racing Ralph, konkrétne v prevedení UST (bezdušové). Prinášam recenziu a niekoľko fotografií
Fort William SP DH - fotoreport

Nuž, aj keď troška neskôr, ale predsa prinášame necelú stovku fotiek z podujatia svetového pohára v downhille zo škótskeho Fort William. Fotky poskytol Sloso (Scotland).
SP: Polc v zjazde aj krose medzi svetovou špičkou

Slovenský horský cyklista Filip Polc obsadil počas víkendových pretekov Svetového pohára v škótskom Fort Williame dvakrát štrnáste miesto, čím opäť potvrdil príslušnosť vo svetovej špičke. Bývalý majster Európy v zjazde a pretekár tímu Gravity Group je v aktuálnom poradí tejto disciplíny na 21. priečke a v krose mu patrí po dvoch pretekoch devätnáste miesto.
Slovensko na stupňoch víťazov vďaka juniorke Verone Šovčíkovej.

Uplynulý víkend sa konalo v belgickom Spa- Francochamps tretie kolo Svetového pohára MTB XC 2006. Tu je reportáž a niekoľko fotiek
 BIKE Maratón Medzihorím 2006

3. ročník Bike Maratónu Medzihorím (Memoriál Radovana Kaufmana) sa odštartuje z Partizánskeho už túto sobotu! Všetci ste pozvaní a tu, samozrejme, nájdete propozície a profil trate.
Specialized Downhill Cup - 2.kolo (Nitra)

Propozície na 2. kolo Slovenského pohára v disciplíne zjazd.
SP: Polc vo Vigu neuspel, Prokop vyhral

Slovenský reprezentant v horskej cyklistike Filip Polc obsadil na úvodných pretekoch Svetového pohára zjazdárov v španielskom Vigu 21. priečku v krose, v zjazde mu však patrilo po technických problémoch až 77. miesto. "Vo four crosse som si napriek ťažkým súperom veril, ale vypadol som už v šestnásťfinále. Zradila ma technika. V zjazde sa mi darilo až pokiaľ neprišlo finále. V meranom tréningu som išiel dokonca o tri sekundy rýchlejšie ako v kvalifikácii, kde mi patrila dvadsiata prvá priečka. V prvej polovici finálovej jazdy to bolo v poriadku, ale potom som v klopenej zákrute po skoku zlomil riadidlá," povedal Polc.
Giant Špaňodolinský cyklomaratón

V nádhernom prostredí Starých hôr, 19.8.2006 padne štartovací výstrel v malebnej dedinke Špania Dolina a pretekári sa vydajú na trať Giant Špaňodolinského Maratónu, ktorý sa ide v rámci Merida Peloton Série a tento rok je taktiež Majstrovstvami Slovenska v maratóne. Tu nájdete propozície, mapu a profil trate.
DEMA CYKLOSUMMIT 2006

CYKLOPOZITÍV KLUB ŽILINA, n.o.
vás pozýva na prvý ročník amatérskych MTB pretekov. Pôjde o XC preteky na 11 km okruhu, so zaujímavými cenami a darčekmi pre každého účastníka. Tu sú propozície a plagát