Články v kategórii 'Dainese' (13 - 15 z 15 článkov)

Test: Chrániče Dainese Trails Skins Knee Guard - výborne odvetrané, ľahké a hlavne účinné

06.10.2016 6 442 15 9

O tom aká je samozrejmosť nosiť prilbu pri jazde na bicykli, tu už článok bol. Väčšina bajkerov, ktorí jazdia downhill, alebo traily v bikeparku, kde nie sú nútení sa dostať na kopec vlastnými silami, si dôkladne chránia aj svoje kolená poriadnými chráničmi, ktorých je na trhu neúrekom. No dnes sa pozrieme na jednu z možností, ako si môžeme uchovať v bezpečí svoje kolená aj my, ktorí sa na kopec radi dostaneme vlastnými silami, alebo obľubujeme celodenné trailové jazdenie.
Dainese chrániče vhodné nielen pre enduro a AM

PR 19.08.2016 6 603

Značka Dainese zásobuje bikerov a motocyklistov svojimi chráničmi už desaťročia. V posledných rokoch sa Dainese zameriaval najmä na motoristov, ale kľúčovým bol rok 2014, kedy sa vrátil do sveta cyklistiky širokou škálou nových chráničov.
Bunda - DAINESE ARIA LITE WINDBREAKER - alebo s logom diabla so svätožiarou

PR 26.04.2016 4 870

Mladý Lino chcel provokovať. V katolíckom Taliansku umiestnil do loga - diabla so svätožiarou. Spolu potom ovládli svet. Písal sa rok 1972. Pochopiteľne, vo Vatikáne nikdy žiadnu zákazku nezískal a do dnes mnoho ľudí siahne radšej po inej značke. Stále sú tu však milióny tých, ktorí chcú provokovať, zlostiť a vystúpiť z radu. To len tak na úvod, aby sme si ozrejmili, že v logu nie je líška :-).

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 039)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 831)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 690)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 249)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 558)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 167)