Najnovšie články z kategórie Giant

Test: Dámsky bike Liv Lust 2, 2016 – sexy dvadsaťsedmička

Už dávno neplatí, že ženský bicykel je ten s trubkou „dole“ a mužský s trubkou hore. Aj výrobcovia už začínajú chápať, že nežnejšie pohlavie má tiež záujem o kvalitné, spoľahlivé a v neposlednom rade dobre vyzerajúce prostriedky na bikovačku. Aj my sa chceme predsa baviť, užívať si... a tiež sa páčiť :-). Zatiaľ, čo v kategórii mužských MTB si pri toľkom množstve človek takmer nevie ani vybrať, u nás je to bieda. Nehovoriac o rozmeroch 27,5“. Lepšie časy však svitajú aj nám, dámam.
Giant: Celoodpružené biky na sezónu 2016 PR článok

Giant: Celoodpružené biky na sezónu 2016

Ako väčšina výrobcov aj Giant pre rok 2016 inovoval svoje rady. Dnes si trochu bližšie predstavíme jeho celoodpružené modely. Giant patrí medzi najväčších zástancov rozmeru 27,5", a tak práve tie tvoria hlavnú časť jeho ponuky vrátane zjazdových špeciálov.
Ručne vyrobené Giantom: Vytvárame výnimočný cyklistický zážitok PR článok

Ručne vyrobené Giantom: Vytvárame výnimočný cyklistický zážitok

Každý bicykel Giant je výsledkom našich bohatých skúseností s vývojom, spracovaním a výrobou. Všetky karbónové rámy Giant vznikajú zo surových materiálov najvyššej kvality pre danú kategóriu, a to v našich vlastných továrňach, čo nám umožňuje mať nad celým výrobným procesom maximálnu možnú kontrolu. V tomto ohľade sa nám nevyrovná žiadna iná cyklistická značka na svete a nie je teda náhoda, že sme sa v oblasti karbónových rámov stali celosvetovým lídrom.
GIANT: Technológia zadného tlmiča FlexPoint v plnom nasadení PR článok

GIANT: Technológia zadného tlmiča FlexPoint v plnom nasadení

FlexPoint prináša efektívny, ľahký zadný tlmič s jednoduchou údržbou, ktorý poskytuje rozsah tlmenia 120 mm. Vyberte si svojho nového šampióna z radov GIANT - Kolekcia 2015.
Liv - výhradne dámska cyklistická značka PR článok

Liv - výhradne dámska cyklistická značka

Na vývoji a dizajne bicyklov Liv sa ženy samy podieľajú, aby každý model spĺňal špecifické ženské požiadavky na pohodlie, dizajn, funkciu a ponúkol ich dokonalú súhru. Skrátka aby vaše zážitky z jazdy na bicykli boli čo najlepšie. Preskúmajte, čo všetko Liv ponúka ženám.
Nová výhradne dámska cyklistická značka LIV patriaca pod krídla GIANT

Neviete čím potešíte svoju polovičku? Giant sa rozhodol vyčleniť dámske biky pod samostatnú značku LIV a okrem bikov stavaných na ženskú postavu prináša aj bohatý doplnkový sortiment. Dámy určite poteší, že okrem kvalitných bikov sa budú môcť pekne zladiť v krásnych farbách a doplnkoch v rovnakej značke. Na výstave Eurobike prebiehal krst značky LIV, MTBiker bol pri tom a tak vám môžeme priniesť zopár našich postrehov...
Giant 27.5 - Jazda bez limitov

Ktorý rozmer kolies je "ten správny"? Giant vykonal dôkladný výskum a porovnávacie jazdné testy, ako sa každý rozmer chová v rôznych podmienkach a v závislosti na jazdnom štýle. Závery, ku ktorým Giant došiel, sumarizuje v krátkom videu, kde sú uvedené hlavné výsledky testov. Ukazuje sa, že rozmer 27,5" bude mať veľkú budúcnosť.
GIANT predstavil novinky 27,5 PR článok

GIANT predstavil novinky 27,5

Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.
27.5“ novinky od Giantu PR článok

27.5“ novinky od Giantu

Rok 2014 bude nepochybne v znamení 27,5“ a tomuto trendu sa nevyhol ani Giant. Poďme sa teda bližšie pozrieť na niekoľko noviniek na nasledujúcu sezónu
Aero budúcnosť od Giantu PR článok

Aero budúcnosť od Giantu

Aerodynamické tvarovanie cestných rámov je zdá sa budúcnosťou a trendom do ďalších sezón. Obrí výrobca neostáva v ničom pozadu a dvoma novými modelmi určite zamieša karty v tejto kategórii
GIANT - 1. Zimný MTB maratón na Slovensku, 17.1. 2009, Marianka

Prvú informáciu o 1. zimnom MTB maratóne v Marianke som zachytil niekedy koncom novembra minulého roku. Spočiatku som tomu príliš nevenoval pozornosť, ale skvelé výjazdy na snehu v okolí Žiliny počas Vianoc ma presvedčili o tom, že sa maratónu musím zúčastniť. Tak som sa teda prihlásil a tajne veril, že sneh v nižšej nadmorskej výške v okolí Bratislavy vydrží až do spomínaného 17. januára.
GIANT HORSKÝ CYKLOMARATÓN DETVA

Prvú júlovú sobotu sa uskutoční piaty ročník horského cyklomaratónu v Detve. Detailné propozície nájde v pozvánke organizátorov alebo na stránkach generálneho sponzora Giant.