Články v kategórii 'Gopro' (16 článkov)

Zbierajte zážitky s novými GoPro HERO7

PR 20.12.2018 3 720

Nie je to tak dávno, čo sme sa dočkali predstavenia novej akčnej kamery GoPro. A aby toho nebolo málo, neprišla len jedna kamera, ale rovno tri.
Rozšírenie ponuky od značky Lezyne – svetlá, gps či náradie

PR 16.08.2018 3 045

Okrem samotného bicykla je pre istý pôžitok z jazdy potrebné aj príslušenstvo. Náradie, svetlá, oprava defektov alebo cyklopočítače s GPS, ponúka americká značka Lezyne.
Rok 2014 s GoPro na biku aj lyžiach

19.02.2015 4 673 1 32

Po prezretí tohto videa získate o dôvod viac, prečo začať jazdiť s kamerou a vytvárať vlastné videá. Radosť pozerať tento vydarený zostrih, ktorý je prevažne z rakúskych Álp a talianských Dolomitov.
Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač

09.10.2014 10 028 15 5

Za tých mnoho rokov ktoré už nepravidelne ale pomerne často bicyklujem som vystriedal celkom slušnú zbierku všakovakých “cyklo-meračov” a neskôr “cyklocomputerov”. Začal som kedysi ešte veľmi dávno ručičkovým ukazovateľom totálnej vzdialenosti a okamžitej rýchlosti čo lankom prenášal vzdialenosť/otáčky z kolesa. Potom som prešiel na prvé digitálne ukazovatele s drôtikmy a magnetom, ktoré vlastne zaznamenávali iba čas, vzdialenosť a rýchlosť, neskôr na podobné ale sofistikovanejšie prístroje s wireless senzormi, ktoré si aj pamätali totály a prípadne ponúkali veľmi jednoduché štatistiky. V pomerne neďalekej minulosti komusi múdremu napadlo, že dáta by sa mohli ukladať aj do počítača a tak “cyklocomputery” získali pamäť a možnosť prenosu dát. Ešte kúsok neskôr prišlo GPS a ukladanie dát/súradníc cyklotrasy plus drobné interné či externé senzory, ktoré dokázali zbierať údaje a pridávať ich ku údajom cyklotúry.
Test: Akčná kamera BenQ SP2 s diaľkovým ovládaním na hodinkách

25.09.2014 10 889 28 4

Mať v ponuke outdoorovú kameru sa pomaly stáva povinnosťou každej väčšej značky zameranej na elektroniku. V BenQ si povedali, že vyrobiť „obyčajnú“ akčnú kameru je predsa len v tejto dobe nudné a tak siahli po originálnom spojení hodiniek a kamery. Výsledok v podobe BenQ SP2 sa nám dostal do rúk na testovanie a veru sme nelenili vyskúšať, čo všetko dokáže.
BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách

PR 05.08.2014 5 538 8 6

Špičková outdoorová akčná kamera BenQ SP2 zachytí vysoko kvalitné Full HD 1080p video so 60 snímkami za sekundu. Oproti konkurenčným modelom ponúka diaľkové ovládanie v podobe náramkových hodiniek v režime Live-View, na ktorých vidíte naživo to, čo práve snímate. Predĺžená výdrž batérie zaistí až 3 hodiny záznamu alebo 460 fotografií. Veľkým lákadlom je okrem výnimočných hodiniek taktiež bohaté príslušenstvo, ktoré je dostupné za veľmi priaznivé ceny.
Tour de France: Exkluzívne zábery z kamier umiestnených priamo na bicykloch

21.07.2014 6 990 1 8

O tom, že Tour de France sa snaží každý rok napredovať a byť inovatívna niet pochýb. Po prvý krát v histórii Tour organizátori pretekov povolili mať športovú širokouhlú kameru namontovanú priamo na bicykli. Aj my si tak môžeme vychutnať jazdu profesionálov a ponoriť sa do súťaživej, dych vyrážajúcej atmosféry pelotónu. Doposiaľ akčné kamery využíva hneď niekoľko tímov.
Akčná kamera VIRB Elite (2. a 3. časť)

19.07.2014 3 833 3 4

V tejto, druhej časti pokračovania článku o Virb-e, sa zameriam najmä na moje pocity a postrehy spojené s jeho veľkosťou, váhou, dizajnom a ovládaním. Keďže som bol vlastíkom Drift-u, tak zákonite budem porovnávať novučičký Virb-Elite práve s ním. Odhliadnem zatiaľ od faktu že Virb zvláda veci, ktoré zatiaľ žiadna iná kamera nedokáže.
Akčná kamera VIRB Elite (1.časť)

19.06.2014 5 390 7 7

Musím sa priznať, že mám slbosť pre “gadgets” a tak si mnohokrát nájdem zámienku kúpiť si nejkú novú hračičku, hoci ju vlastne nepotrebujem. A tak teraz som si kúpil POV kameru VIRB Elite od Garminu... Ale tú som fakt, ale fakt, potreboval pretože moja stará Drift-ka prestala fungovať. Tu sú moje zážitky a postrehy...
Test kamery Liquid Image Ego Full HD

04.04.2014 9 285 6 10

V oblasti malých športových kamier, ktoré ponúkajú skvelý pomer cena/výkon konkurencia veru obrovská nie je. O to viac nás teší, že sa nám do rúk na test dostal v skutku zaujímavý kúsok v podobe kamery Liquid Image Ego Full HD za 129,- EUR. Zaujme najmä skvelou cenou, no po výkonnostnej stránke sa nemá taktiež začo hanbiť.
Stratený v Peru

23.05.2013 3 683 6 2

Kameru GoPro dnes vlastní veľa ludí, no takýto edit zvládne len málokto...Video z ktorého vyžaruje dobrodrúžstvo a energia vás snáď správne inšpiruje pred blížiacim sa víkendom
Športové kamery Liquid Image

PR 26.10.2012 4 173 0

Liquid Image Impact Series HD sú športové okuliare so vstavanou HD videokamerou.
Okuliare sú určené na, motokros, jazdu na štvorkolkách a enduro motorkách prípadne na bicykel (DOWNHILL, ALL MOUNTAIN, FREERIDE, HARDTAIL)

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 901)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 734)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 627)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 179)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 429)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 106)
  10. Novinka: Mondraker Podium Carbon 2021 – doposiaľ najľahší sériovo vyrábaný hardtail sveta (4 973)