ride.lezyne.com

Články v kategórii 'Info' (73 - 84 z 137 článkov)

Finančný mechanizmus podpory cyklistiky SCHVÁLENÝ!

19.01.2014 4 926 10 11

Ako sme avizovali už počas minulého týždňa, v stredu sa rozhodovalo na vláde o budúcnosti cyklistiky. To, čo rozvoju cyklistiky dlhodobo chýbalo, je na svete.
Prehľad maratónov roku 2013

09.01.2014 5 752 5 7

Bilancovanie starého roka už máme za sebou, novoročné predsavzatia a plány sú nastavené. Dátumy maratónov pomaličky plnia kalendár aj v roku 2014. Nie je teda hádam na škodu obzrieť sa po minulej sezóne a pripomenúť si miesta a preteky, na ktoré spomíname a ktoré plánujeme navštíviť. Prinášame Vám teda stručný maratónsky prehľad roku 2013. Doplnený Stupavský a Bikefest maratón.
Nový Bikepark v Poľsku na obzore

27.12.2013 4 290 1 6

Na druhej strane Tatier sa chystá čosi veľké. Najväčší projekt v histórii poľských bikeparkov by mal uzrieť svetlo sveta už v budúcej sezóne.
Top 10 dizajnových kúskov roku 2013

23.12.2013 8 804 6 1

Od vynájdenia bicykla už nejaký ten rok ubehol. Počas týchto rokov sa bicykle vylepšovali, zrýchľovali, odľahčovali,...Zmenami za tieto roky neprešla len stránka technická ale aj dizajnová. Rok 2013 nebol iný a priniesol viacero zaujímavých dizajnových riešení. Nasledujúcich 10 bicyklov môžeme zaradiť medzi to najzaujímavejšie z oblasti dizajnu, čo priniesol rok 2013.
Decembrové číslo časopisu Cyklistická doprava

PR 23.12.2013 1 545 1

Príjemné prežitie Vianočných sviatkov veľa pohody, nech sa vám splnia sny v osobnom, pracovnom ako aj cykloživote. To vám praje kolektív redakcie ako aj portálu cyklodoprava.sk. A ako darček prijmite decembrové číslo cyklistickej dopravy.
Sandwich bike

17.12.2013 3 104 1 2

Z času na čas sa na scéne objaví čosi, čo ťažko pomenovať. Čosi, čo by bez riadnej dávky strelenosti a fantázie určite nevzniklo. Kde by sme priestor na takúto „strelenú“ fantáziu našli? Samozrejme v krajine tulipánov a žiadnom inom meste ako Amsterdame. Práve tu sídli spoločnosť Pedal Factory, ktorá na trh prináša pre niekoho dizajnovú bombu, pre niekoho trápny gýč v podobe Sandwichbiku.
Slovenský cyklokros dobýva preteky v Európe a pripravuje sa na SP CDM v Belgicku

13.12.2013 1 894 2 4

Taký úspešný víkend slovenský cyklokros nezaznamenal. Slovenskí reprezentanti sa v termíne 1.12 zúčastnili súčasne na dvoch významných podujatiach UCI svetových pohároch kategórie C2 v poľskom Gosciecine, kde zvítazil Gavenda Róbert a v rakúskom Ternitze sa darilo reprezentácii ešte viac kde v kat.elite zvíťazil Martin Haring, na štvrtom mieste skončil Ondrej Glajza a v kat.juniori zvíťazil Matej Ulík a tretí došiel Kristián Zimány.
Rozhovor s cyklokoordinátorom, Ing. Petrom Klučkom

07.12.2013 3 383 12 7

V máji tohto roku vláda SR prijala Národnú stratégiu cyklistickej dopravy a cykloturistiky v Slovenskej republike. O tom, čo sa od mája udialo, čo sa momentálne deje a čo sa ešte len chystá sme sa rozprávali s historicky prvým Národným cyklokoordinátorom, Ing. Petrom Klučkom.
Novembrové číslo Cyklistickej dopravy

06.12.2013 1 394 1

Bohatá jeseň nám opäť priniesla s menším meškaním novinky z oblasti cyklodopravy, či už z domova alebo zo zahraničia. Zaujímavým faktom je, ako Rakúšania objavujú Banskú Bystricu. Alebo posledné údaje o náraste cyklistov v Žiline, kde práve prostredníctvom IT technológii je možné monitorovať cyklistov. Okrem toho, vám prinášame prehľad o tom, ako je to vlastne so stavom cykloinfraštruktúry vo vybraných mestách. Taktiež si na spestrenie môžete prečítať fotoreport z rodiska solúnskych bratov.Príjemné čítanie. Sme radi, že na Slovensku máme aj študentov,ktorí využívajú bicykel do školy, preto vám prinášame aj ich pohľad – momentálne z Trnavy
Kúpa veci z bazáru, rady

05.12.2013 7 625 16 30

Mnohí z nás už na bazároch hľadali či nakupovali bicykle alebo komponenty. Mnohí z nás sa už aj doma tešia z „nového“ biku alebo „nového“ komponentu. Bohužiaľ, nie každý má to šťastie a tak sa z času na čas niekto stane obeťou väčšieho či menšieho podvodu.
Pripravili sme pre Vás teda zopár rád, ako minimalizovať riziko a vyhnúť sa podvodníkom.
Neviditeľná prilba

01.12.2013 4 348 12 0

Vadí Vám pri cyklistike prilba? Stláča Vás remienok, tvar prilby nie a nie priľnúť k hlave, cítite s v prilbe nekomfortne. Ak ste doteraz nemali pri ochrane hlavy na výber a trpeli ste, teraz už nemusíte. Riešenie dvoch bikeriek zo Švédska robí z prilby na hlave zbytočnosť. Teda ak máte po ruke voľných 400 €.
1. zimný mtb maratón 2014

29.11.2013 13 549 6 4

Propozície k blížiacemu sa 6. ročníku Slovak winter MTB & Running Trophy.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 686)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 634)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 485)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 177)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 115)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 311)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 056)