Najnovšie články z kategórie Jazdenie

Video: Čo robiť/nerobiť hneď po skončení pretekov

Preteky sú pre človeka vždy vysoká záťaž bez ohľadu na výsledok. To, čo spravíte ihneď potom ako prejdete cieľ, preto netreba podceňovať.
Video:  Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m

Video: Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m

Za týmto kopcom som rozhodne nemusel cestovať ďaleko a využil som domáce prostredie Lúčanskej Malej Fatry.
Test: Pedále EXUSTAR PM222 a PM228 – precízne spracované pedále pre XC aj trail

Kvalitné SPD pedále by mali spĺňať dve kľúčové vlastnosti – spoľahlivosť a dlhú životnosť. Bonusom je nízka hmotnosť. Pedále Exustar to majú v tejto trojčlenke našliapnuté veľmi dobre.
Video: Fotochromatické okuliare - výhody ich použitia

Na tom, že ochrana zraku pri jazde na bicykli je nevyhnutnosť, sa asi všetci cyklisti zhodnú. Väčšina ľudí pozná aj pojmy ako UV filter alebo polarizácia. Viete však, ako fungujú fotochromatické okuliare a podľa čoho vyberať?
Video + fotoreport: Salzkammergut Trophy 210 km – keď to nevyjde podľa plánu

Počasie si opäť raz išlo svoje a premenilo už tak náročné podujatia na skutočný "survival fest". Poďte sa pozrieť priamo na trať a ako to vyzerá, keď hlava povie jednoducho dosť...
Pozvánka: Škola jazdy a techniky s Bike Academy - už čoskoro v MTBIKER centre

Už v sobotu 27. júla sa budete môcť u nás v MTBIKER centre zúčastniť Školy jazdy a techniky s Bike Academy, na ktorej vám skúsení cyklisti zlepšia techniku alebo naučia základy jazdy na našom pumptracku.
Niekoľko tipov k jazdeniu v Dolomitoch, či v horách všeobecne

Dovolenky sú v plnom prúde, a ak máte v pláne navštíviť oblasť Dolomitov, možno pomôže niekoľko malých tipov. Prípadne niektoré môžete využiť aj inde...
Video: Tip na výlet - Levočské vrchy na pohodu

Ak niekedy navštívite Levoču a okolie, máme jeden tip na výlet, ktorý zvládne skutočne každý.
Video: Bikemaraton Drásal České spořitelny - 177 km a 5 500 m na MČR v ultramaratóne

Tentoraz sa môžete pozrieť, ako chutí extra porcia kilometrov a výškových metrov u našich západných susedov na legendárnom podujatí Drásal.
Video: Dopĺňanie energie počas maratónov

Správny a dostatočný príjem energie je jedným zo základných predpokladov toho, aby ste dorazili do cieľa a čím dlhšia trať, tým hrá dôležitejšiu úlohu.
Video: MTBIKER - cyklistika je len jedna, tak nerieš a jazdi

Niekedy ľudia až moc riešia, kto jazdí aký štýl a pritom zabúdajú na jedno - cyklistika je tu pre všetkých a každý si v nej nájde to svoje. Tak si ju užívajte naplno...
Video: Na výjazde s Tomášom Višňovským - život profíka, tréning, výživa

Poďte sa pozrieť na výjazd s profesionálnym cyklistom, počas ktorého sme sa porozprávali o viacerých zaujímavých témach.