Najnovšie články z kategórie Jesen

Rukavice určené špeciálne do zimných podmienok PR článok

Rukavice určené špeciálne do zimných podmienok

O tom, ako dlho zostaneme v zime na bicykli vonku, veľmi často rozhodujú naše periférie, teda prsty. Kvalitné zimné rukavice umožnia zostať v sedle poriadne dlhú dobu, aj keď teplota výrazne klesne, takže ich vhodnému výberu sa oplatí venovať pozornosť.
Test: Bunda Dainese - malá, ľahká a s využitím počas väčšiny roka

Jeseň uderila v plnej sile a v niektorých lokalitách už panuje pravá zima. Prechodné podmienky a hlavne chlad s vlkosťou robia z výbavy na túto časť sezóny trošku alchýmiu. V súčasnosti však už mnohí výrobcovia majú zvládnutú kolekciu aj do týchto podmienok, ponuka je široká, ceny nie práve najmenšie, tak, čo si vybrať?
Rukavice, čiapky a ponožky na prechodné obdobie PR článok

Rukavice, čiapky a ponožky na prechodné obdobie

Nenápadnými, ale veľmi dôležitými doplnkami sú tie, ktoré chránia naše periférie, teda čiapky, rukavice a ponožky. Najmä s príchodom jesene na ne netreba zabúdať a možno vás inšpiruje niekoľko zaujímavých tipov.
Test: Polaris bunda a dres ako stvorené pre únik od všedného života

Oblečenie anglickej značky Polaris je u nás stále málo známe, aj keď táto firma funguje už 26 rokov. Odkedy má distribútora aj na Slovensku, bolo na MTBIKRI napísaných pár PR článkov s predstavením ich výrobkov.
Zaujímavé doplnky a tuning PR článok

Zaujímavé doplnky a tuning

Tohtoročná sezóna sa nám pomaly neúprosne končí a so skracovaním dĺžky slnečného svitu a poklesu vonkajšej teploty tak máme viac času na nekonečný bikerský kolobeh - a to servisovanie a vylepšovanie bicyklov počas dlhých zimných mesiacov. Ako inšpiráciu vám ponúkame drobnú ochutnávku vybraných dielov a vychytávok stojacich za povšimnutie.
Test: Castelli Alpha – pravá zimná bunda so zaujímavou konštrukciou

Väčšina výrobcov zimného oblečenia sa pri navrhovaní svojich modelov určených do zimy a chladu spolieha hlavne na použitý materiál. Lenže v súčasnej dobe stále nemáme k dispozícii materiál, ktorý by dokázal „udýchať“ náročnejšiu záťaž, napr. v dlhšom stúpaní.
Jesenné doplnky cyklistického šatníka PR článok

Jesenné doplnky cyklistického šatníka

Vonku sa už pomaly ochladzuje a trochu viac dvíha vietor. To samozrejme nie je žiadny dôvod, aby sme prestali jazdiť, len stačí doplniť šatník o niektoré vhodné doplnky. Ponúkame preto zopár zaujímavých tipov.
Test: Cyklotrenažér Elite Novo Mag Force - nenudí, udržiava a aj rozvíja kondíciu

Tento test vznikol ešte začiatkom roka, kedy prešlo niekoľko týždňov od Vianoc a konečne som si našiel čas napísať zopár riadkov k vianočnému darčeku, ktorý ma neskutočne potešil. Aby som bol častejšie doma, s rodinou a zároveň rozvíjal moje hobby – cestnú cyklistiku, na ktorú nemám stále rovnako čas, dostal som od mojej milovanej manželky trenažér Elite Novo Mag Force.
Castelli Thermosuit 2 – netradičný pohľad na zimné oblečenie

Keď som prvýkrát videl tento zaujímavý kúsok na webe, tak ma hneď zaujal. Musím sa priznať, že takéto „vychytávky“ a netradičné riešenia vo mne vzbudzujú poriadnu zvedavosť a chuť vyskúšať na vlastnej koži. Samozrejme, že som nakoniec neodolal a výsledkom je tento článok...
Trenažér Elite Real Turbo Muin B+ je super tichý spoločník na zimné radovánky PR článok

Trenažér Elite Real Turbo Muin B+ je super tichý spoločník na zimné radovánky

Real Turbo Muin B+ poskytuje najefektívnejší prenos jazdcom vygenerovanej sily vďaka priamemu spojeniu medzi trenažérom a reťazou bicykla. Jednoducho zložíte z bicykla zadné koleso, pripojíte bicykel priamo na trenažér a tréning takmer identický s tréningom vonku môže začať. Obe jednotky odporu - fluid aj magnetická, sú riadené elektronicky. Je poháňaný technológiou Real Software, Real Turbo Muin B+ a perfektne simuluje tréning vonku.
Test: Bunda Specialized Element 1.5 - keď sa na jeseň ochladí

Zima nám klope na dvere a v niektorých častiach Slovenska už napadol aj sneh, takže ak chodíte radi bikovať aj v takomto počasí, je výber správneho oblečenia alfou a omegou. Bunda od firmy Specialized by mala ponúkať dostatočnú ochranu pred nepriaznivým počasím, najmä pred silným vetrom. V tejto recenzii uvidíme, či táto bunda obstojí aj v našom testovaní. Specialized Element 1.5 prináša celý rad nových funkcií a inovatívnych vecí. Poďme sa teda na ne spoločne pozrieť.
Elite - tréning doma nemusí byť nuda PR článok

Elite - tréning doma nemusí byť nuda

Nie každý má v zime chuť sadnúť na bicykel a vyraziť bojovať so živlami. To ale neznamená, že nie je spôsob, ako kvalitne trénovať. Práve preto je tu Elite so svojou širokou ponukou trenažérov, z ktorej si určite vyberie ako náročný užívateľ, tak aj hobby cyklista.