Najnovšie články z kategórie Kysuce

Tip na výlet: Trikrát rodinná cyklopohoda

Koncom minuloročného leta som absolvoval zopár menej náročných cyklotrás s minimálnym prevýšením a pomerne kvalitným povrchom. Uvedomil som si, že ich charakter je ideálny najmä pre rodinné výlety s deťmi, nevynímajúc aj s použitím detského cyklovozíka.
Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón

17. septembra sa uskutoční 3. ročník podujatia ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón – Kysucká vrchovina - cyklistické podujatie pre aktívnych, ale aj rekreačných cyklistov. Súčasťou podujatia je pretek pre deti od 1 do 12 rokov. Krátka trasa bude mať dĺžku 21 km (nast. 610 m) a dlhá trasa 44 km (nast. 1 340 m).
Cestné preteky KPK v nedeľu z Trenčianskych Teplíc do Starej Bystrice na Kysuciach

Karpatské preteky kuriérov potrvajú do utorka 3. mája a jednotlivé etapy sa budú konať na území troch krajín. Tento ročník KPK pozostáva z prológu, jednej rovinatej, zvlnenej a dvoch kopcovitých etáp. Každý rok sa štartová a cieľová krajina vymenia, takže tentoraz sa začalo v Maďarsku a končiť sa bude v Tarnówe.
Tip na výlet: Z Kysúc cez Oravu až do Popradu na žiletke

V lete som zistil, že kamarát v servise požičiava aj žiletky, a keďže mňa to už dlhšiu dobu lákalo, tak som si ju na víkend zobral. Ani nie za pol hodiny už bola naplánovaná na nedeľu parádna trasa s minimom áut, krásnou prírodou a pomerne kvalitnými cestami.
Tip na výlet: Javorníky - Miesto, kde stretnete dobrých ľudí

minulej časti reportáže z výletu z Brna po hranici s Českom až domov na Kysuce, bolo neznesiteľné teplo a problém s tým, kde budeme spať. Z hraničného hrebeňa sme sa teda pustili dole do doliny smerom na Brumov-Bylnice. Nato že sme nemali, kde prespať, sme zachovali kľud a nakoniec všetko dopadlo veľmi dobre.
Pokračovanie: Z Moravy na Kysuce - Pekelné teplo aj veľa defektov

Po prvom pokuse prejsť po hranici z Českom som si povedal, že najrozumnejšie bude sa už vyhnúť vysokým teplotám z júna. Nakoniec sa však ponúkol kamarát z Přerova, že by išiel so mnou, sa nám podarilo vybrať si tie najhorúcejšie dni celého leta, to sme ale chvalabohu ešte nevedeli. Vedieť do čoho sa púšťame, tak by sme to vzdali rovno vo Vrbovciach na stanici, kde som naposledy skončil. Jediné vďaka čomu sme to zvládli bolo to, že sme na to peklo boli dvaja.
Región Malá Fatra: Raj pre cyklistov v lete aj zime!

V regióne Malá Fatra je k dispozícii viac než 600 km cyklotrás rôznej obtiažnosti. Od Žiliny, Lietavy a porúbky, cez Tepličku nad Váhom, Gbeľany, Belú a Terchovú až po Bystrickú dolinu (od Krásna nad Kysucou po Novú Bystricu) sa tiahnu cyklotrasy vhodné nielen pre MTB bikerov, ale aj pre rodiny s deťmi. Nezabudnite prilby a rukavice a vydajte sa na cyklovýlet po Jánošíkovom kraji.