Najnovšie články z kategórie Kysuce

Pozvánka: Istrofinal Snežnický MTB maratón - tento rok aj so žilinskou „ikonou”

Preteky v Kysuckej vrchovine si vybudovali svoje renomé medzi pretekármi a písať sa bude už 10. ročník.
Reportáž: Neslušským chotárom s GARMIN-om 2023 - malý raj „singláčov“

Trať v Kysuckej vrchovine s peknou porciou výškových metrov a ešte krajšími trasami, to je maratón v Nesluši.
Pozvánka: Neslušským chotárom s GARMIN-om - poctivý maratón v pohorí Javorníkov

Prostredie Kysuckej vrchoviny s hrebeňom Javorníkov v podaní pretekov aj s technickým jazdením. To ponúka maratón v obci Nesluša.
Pozvánka: Istrofinal Snežnický MTB Maratón - traily, kamene a uphill záver

Prvý septembrový víkend nás čaká maratón v krásnom prostredí Kysuckej vrchoviny, ktorý je vzdialený len kúsok od Žiliny.
Okolo slovenských regiónov: Kysuce - v objatí Javorníkov a Fatry

Kysuce boli pre mňa dlho neprebádané, dá sa povedať, že najmä kvôli susednej Orave, ktorú mám na žiletke prejdenú krížom-krážom.
Tip na výlet: Od kamenných gúľ, cez chatu Skalku a Kronerov chodník

V dnešnom tipe na výlet by som vám chcel ukázať viacero zaujímavostí, ktoré som spojil do pekného okruhu.
Tip na výlet: Veľká Rača - dominanta Kysuckých Beskýd

Najvyšší vrch na Kysuciach spojený s krásnou hrebeňovkou a vynikajúcimi výhľadmi je Veľká Rača a o poctivé jazdenie pre MTB nebude vôbec núdza.
Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - traily, blato a finiš na krv

Chcete si spraviť maximálku v rámci tepovej frekvencie a okrem toho ešte pojazdiť technické singletraily v divočine Kysuckej vrchoviny? Tak potom prídite niekedy do Snežnice.
Tip na výlet: Vodná nádrž Nová Bystrica - zo Žiliny cez Terchovú a späť

Najhorúcejší deň u nás si na dlho zapamätám, pretože vznikol tento pekný výlet, na ktorom ma zachránila obyčajná tečúca voda...
Stúpania na Kysuciach v sedle cestného bicykla – moje tipy

Niekto v tom vidí utrpenie a nútené zlo, iný zasa potešenie a výzvu. Pozrite si spolu so mnou pár pekných a možno aj výživných stúpaní v tejto krásnej vrchovine.
Tip na výlet: Zákutiami Kysuckej vrchoviny

V spojení s regiónom Kysuce si veľa ľudí spomenie na masívny výrub, ktorý sa ľuďom spája aj s inými miestami na Slovensku. Nájdu sa tu však pekné cyklotrasy, ktoré stoja za zmienku a preskúmanie.
Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón – Kysucká vrchovina

Už v sobotu 7. septembra sa na Kysuciach uskutoční 6. ročník cyklistického podujatia pre aktívnych ale aj rekreačných cyklistov, ktorého súčasťou budú aj preteky pre deti.