Najnovšie články z kategórie Maraton

Reportáž: Stefe MTB Maratón Levočské vrchy - na boso a bez filmovania

Usporiadatelia MTB mi posledný májový víkend spôsobili takmer psychickú traumu. Rozhodnúť sa, ktorú zo štyroch akcií si vybrať, nebolo veru jednoduché.
Pozvánka: AUTHOR ŠKODA bikemaratón Súľovské skaly – príďte si zajazdiť na 3. kolo ŠBOT

Na jedno z najstarších a zároveň najkrajších podujatí v prostredí Súľovských skál sa môžete stále prihlásiť za najnižšie štartovné.
Reportáž: Bison Spa MTB maratón Rajeckou dolinou alebo fatranský šprint

Mnohí možno majú v pamäti Fatranský maratón a jeho tradičný charakter. Bison SPA MTB bol taký malý revival tohto podujatia, ale v tzv. raketovej verzii.
Pozvánka: Kaktus Bike Karloveský kros – XC, kde nie je núdza o dobrú zábavu

Všetkých milovníkov cross country, teda jazdy na technických okruhoch, poteší podujatie s názvom Karloveský kros, ktorý je zároveň 3. kolom Župného pohára.
Pozvánka: Stefe MTB Maratón Levočské vrchy - príďte na ďalšiu porciu výškových metrov

Levoča už nie je známa len pre svoj slávny oltár, ale priaznivci MTB maratónov si ju obľúbili aj vďaka trati v krásnom prostredí Levočských vrchov.
XCO SKI Drozdovo 2017 aj s cyklistickou elitou

Máme za sebou 4. kolo Slovenského pohára v XCO, ktoré sa konalo 14. 5. 2017 v športovom Ski areáli Drozdovo.
Pozvánka: Bison SPA MTB Maratón  - krásne prostredie a výživné stúpania

Pozvánka: Bison SPA MTB Maratón - krásne prostredie a výživné stúpania

Ak máte radi dlhé stúpania, nenechajte si ujsť maratón Rajeckou dolinou, ktorý vás zavedie do oblasti Lúčanskej Malej Fatry.
Pozvánka: ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy - nové podujatie v rámci ŠBOT

2. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR budú hostiť po novom Dohňany, ktoré ale v oblasti MTB nie sú žiadny nováčik.
Reportáž: BBB Vlko-Hron MTB maratón a duatlon - toto sa mi ešte nestalo

Tento rok sa konal už 12. ročník maratónu a 4. ročník duatlonu. Toto podujatie poznám veľmi dobre, nakoľko ho mám pomerne blízko z domu a zúčastňujem sa na ňom pravidelne každý rok od vtedy, ako som začal jazdiť maratóny.
Reportáž: Author Šela maratón 2017 - tak já ti teda jako nastoupím

Ak sa dá povedať, že nejaké podujatie má svoju jedinečnú atmosféru tak určite Šela – a s poriadnou porciou blata o to väčšiu...
Dneš štartuje Giro d´Italia a bude sa na čo pozerať

Tento rok oslavuje Giro 100 rokov a ako inak, než poriadne náročnou trasou, ktorá sa radí k najťažším v histórii.
Pozvánka: Čo nás čaká v máji?

Dalo by sa povedať, že v máji už bude sezóna v plnom prúde, a tak sa pozrime na zopár zaujímavých akcií, ktoré nás čakajú.