Najnovšie články z kategórie Maraton

Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón 2016 – opäť jeden poriadne dlhý deň v sedle biku

Horal Krejzi už je u nás naozaj pojem. Trať, ktorá v posledných rokoch narástla až na 132 km s prevýšením 4 400 m je momentálne doslova výzvou a takým alpským pretekom v srdci Slovenska. Navyše, o rok sa práve na nej budú konať majstrovstvá Európy v maratóne, takže bol ideálny čas prísť si „trochu“ potrénovať. Zároveň bola aj 5. kolom série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Pozvánka: ŠKODA Slovenský Raj - finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016

Srdečne vás pozývame na záverečné kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016, na ŠKODA Slovenský raj maratón, ktorý sa bude konať 3.9.2016  v Hrabušiciach - Podlesku. Prví traja vo všetkých kategóriach získavajú poháre, vecné ceny od sponzorov a navyše v tomto roku sme pre vás pripravili aj peňažné ceny.
Aj napriek nepriaznivému počasiu si cyklisti bahenný Beliansko – Pieninský MTB maratón užili naplno

Po slnečných dňoch nás upršaná sobota 6.augusta v deň konania MTB maratónu vôbec nepotešila. Oveľa príjemnejšie však bolo, že toto počasie mnohých cyklistov neodradilo a na štart sa postavilo dobre naladených 106 pretekárov.
Reportáž: Donovalský Drapák 2016 - pravé vysokohorské podmienky

Predpoveď počasia na 6.8.2016 veštila poriadne ochladenie a zrážky. Z aktuálne širokej ponuky MTB cyklo akcií som sa rozhodol pre Donovalský Drapák.
ŠKODA Stupava Trophy MTB a RUN v obraze – slnko, more prachu, dobrá atmosféra a záverečný brod

Určite majú mnohí z vás v čerstvej pamäti, prípadne v nohách nedávnu ŠKODA Stupava Trophy. Navyše, ak ste si to ešte predĺžili o nedeľný beh, ktorý bol aj súčasťou tradičnej kombinácie. Ale ak nie, pamäť veľmi dobre osvieži podarené video, kde okrem iného veľký úspech zožal aj záverečný brod – ale v tom teple by sa tam najradšej okúpal asi každý.
Reportáž: ŠKODA Stupava Trophy MTB a RUN 2016 – pekelne horúci víkend a aj podarené zážitky

Na Stupavu a jej tradičné maratónske podujatie som sa naozaj tešil. Hlavne z dôvodu, že ponúka aj kombináciu s behom, čo mi prišlo ako celkom príjemné spestrenie uprostred sezóny. Lenže ako to už býva, nie vždy všetko dopadne úplne podľa predstáv...
Pozvánka: Stupava Trophy 2016 – 4. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR

Zatiaľ to vyzerá tak, že počasie bude priať a zo Stupava Trophy budeme mať opäť skôr Stupava trópy. Každopádne, po minulom kole ŠKODA BIKE OPEN TOUR a Súľovskom výpeku už to asi nemôže byť horšie. Preto neváhajte, zoberte so sebou pár litrov vody naviac a príďte v sobotu pojazdiť na niektorú trať do Stupavy.
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón a Kráľovské enduro 2016

Až dva kráľovské tituly možno získať počas víkendového bicyklového podujatia 20. – 21. augusta v obci Granč Petrovce na východe Slovenska.
Pozvánka: Beliansko – Pieninský MTB maratón 2016

Ste zanietený biker, či len príležitostný hobby cyklista? Na našom maratóne si prídu na svoje všetci. Pre vytrvalcov je pripravená dlhá 40 km trať, pre pôžitkárov 20 km vyhliadková trať a pre deti zábavná Gorgy trať.
Pozvánka: MTB Horská časovka Kubínska hoľa 2016

Pre všetkých vás, priaznivcov cyklistiky a športu, pripravujeme 2. ročník preteku „MTB Horská časovka na Kubínsku“. Podujatie bude prebiehať v Dolnom Kubíne a to už 6. augusta 2016.
Pozvánka: 4. kolo SPDH 2016 – Kubínska hoľa

Bike Park Kubínska Hoľa je nový bike park, ktoré svoje brány otvoril v roku 2015. Nachádzajú sa v ňom 3 trate - základný Family Trail určený pre začiatočníkov, mierne pokročilý Freeride Trail a DH Trail, ktorý je určený najskúsenejším jazdcom. Tento trail je jeden z najdlhších a najnáročnejších tratí na Slovensku a práve na ňom sa pôjde aj 4. kolo SPDH 2016 v termíne 23. – 24. 07. 2016.
Pozvánka: Spišských 333 EXTREME

Pozývame vás na otvorenie a štart pretekov, kde očakávame viac ako 90 pretekárov, a to dňa 22. júla 2016 o 8.00 hod., ako aj na vyhodnotenie pretekov dňa 23. júla 2016 o 19.00 hod. pred Športovú halu v Spišskej Novej Vsi.