Najnovšie články z kategórie Maraton

Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – opäť skvelé jazdenie na východe a záver maratónskej sezóny ako sa patrí

Musím sa priznať, že pre mňa osobne doteraz končilo Slovensko na východe v obci Granč-Petrovce pri Spišskom hrade. Ďalej som nikdy v živote nebol a v podstate tento výlet bol pre mňa ako výlet do zahraničia. Ale skvelý Košický maratón mi opäť dokázal, že na východe má slovo MTB stále svoj pôvodný význam.
Pomoc s tréningovým plánom na Cape Epic - tretia časť

Práve som sa so synom Maxom usadil v lietadle na letisku Poprad. Vraciame sa naspäť do Anglicka a ja začínam písať další článok. Takže, čo sa stalo v priebehu posledného mesiaca? Strávili sme 2,5 týždňa u rodičov v Bardejove a aj keď počasie nebolo úplne také, aké som si predstavoval, bolo dobré na jazdenie aj oddych.
Reportáž: Cyklomaratón Topoľčianky 2016 – úspešná premiéra pod Inovcom

Tríbečské pohorie a Pohronský Inovec poskytujú veľmi pekné lesné terény pre milovníkov horskej cyklistiky. Na začiatku doliny, tvoriacu ich hranicu, leží obec Topoľčianky. Je to ideálny východiskový bod pre horské cyklotúry a od 10. septembra 2016 aj pre bikerov lačných po súťažení. Premiérový cyklomaratón obstál na výbornú.
Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón

17. septembra sa uskutoční 3. ročník podujatia ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón – Kysucká vrchovina - cyklistické podujatie pre aktívnych, ale aj rekreačných cyklistov. Súčasťou podujatia je pretek pre deti od 1 do 12 rokov. Krátka trasa bude mať dĺžku 21 km (nast. 610 m) a dlhá trasa 44 km (nast. 1 340 m).
Reportáž: Pružinský KEC maratón – 5. kolo a zároveň aj finále Považsko-Strážovského pohára

Od utorka panuje príjemné letné počasie a nespadla ani jediná kvapka. Po štvrtkovom testovacom prejazde 22-kilometrového okruhu sa začínam tešiť na môj obľúbený maratón, ktorý by sa po troch rokoch bahnenia mal ísť konečne po dokonale suchej trati.
Reportáž: Novodubnický maratón 2016 - presne podľa mojich predstáv

Už po výjazde z diaľnice v smere na Novú Dubnicu mi telefón neprestajne a otravne vyzváňa, čo je ale zároveň dobré znamenie, ktoré značí, že všetci známi už sú na mieste alebo zisťujú, kde parkujem.
Veľké finále v Slovenskom raji

Séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016 sa definitívne naplnila maratónom v Slovenskom raji, kde sa na štart postavilo 586 bikerov a bikeriek a do cieľa dorazili 573. Čo ich čakalo na trati aj mimo nej, zachytáva takmer 4 minútový videoklip. Kto sa chce dozvedieť viac, môže prečítať aj reportáž.
Pozvánka: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice 2016

Na záver sezóny je tu opäť jedinečný 13. ŠKODA MTB Singletrack Maratón Košice, ktorý sa uskutoční 17. septembra. Tradičné podujatie v organizácii ProSport Team Košice o.z. a Misia 24 n.o. sa v posledných rokoch preslávilo hlavne svojou novou trasou, ktorá spája rekreačné oblasti v okolí Košíc.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj 2016 – opäť letecký deň, ale hlavne konečne zábavný

Séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa definitívne blíži ku koncu. Posledné 6. kolo a finále padlo opäť na Slovenský raj. Ten bikerov po dlhom čase privítal aj krásnym počasím a už som sa konečne nemusel do poslednej chvíle schovávať v aute a hovoriť si, aké super je jazdiť, keď leje...
Pozvánka: Cyklomaratón Topoľčianky 2016

Členovia ŠK Topoľčianky motivovaní úspešnou organizáciou preteku XCO Drozdovo 2015 pre vás na sobotu 10. septembra pripravili prvý ročník MTB pretekov situovaných v krásnom prostredí Tribečského pohoria a v okolí obce Topoľčianky. Táto obec je preslávená nielen vinárstvom, ale i chovom koní a celosvetovo známymi podujatiami v dostihoch, záprahoch, parkúre, drezúre koní...
Základ každého preteku – hlavne prísť domov celý

V reportáži z Horala som písal v závere aj o tom, ako ma trochu „zdržalo“ pristávanie vrtuľníka.
Reportáž: Moje prvé Enduro v živote a ešte k tomu Kráľovské

Keby mi niekto na začiatku sezóny povedal, že sa zúčastním Enduro pretekov, asi by som sa z chuti zasmial. Lenže postupne zisťujem, že technika sa dá s trochou cviku veľmi dobre vychutnať aj na menších zdvihoch. Kráľovské Enduro navyše umožňuje účasť aj na XC bikoch, takže nakoniec, prečo nie?